יום שני, 24 ביוני 2013

רשת מלונות דן משיקה את מלון דן כרמל החדש מאת: שרית יוכפז

יש חדש על הכרמל ...
רשת מלונות דן משיקה את מלון דן כרמל החדש בהשקעה כספית של כ-70 מיליון ₪

המלון, שחוגג 50 שנה להיווסדו, עבר תהליך בניה מחדש במסגרתו 227 החדרים והסוויטות נבנו מחדש, 

עוצבו בסגנון קלאסי מודרני ברמת גימור גבוהה במיוחד ובסטנדרט Super Deluxe המקביל למלונות 

הפאר המובילים בעולם

כל חדרי המלון והסוויטות החדשים כוללים: מרפסות עם נוף לעבר מפרץ חיפה או לכיוון הכרמל,  מסכי 

LED בגודל "42 עם חיבורי מולטימדיה, חדרי אמבטיה ענקיים ומפנקים ועוד

עמי הירשטיין, מנכ"ל רשת מלונות דן: "אנו גאים ומתכבדים להשיק את מלון דן כרמל המחודש ולהביא בשורה אמיתית לעיר חיפה ולאזור הצפון כולו. דן כרמל, היה מלון היוקרה הראשון בהיסטוריה של העיר חיפה ועם סיום תהליך החידוש שלו, הוא הפך לאחד המלונות המפוארים ביותר בישראל והיוקרתי ביותר בצפון הארץ, הנותן מענה מצוין לנופשים בחיפה ובאזור הצפון כולו"

יש חדש על הכרמל: רשת מלונות דן משיקה את מלון דן כרמל החדש בהשקעה כספית של כ-70 מיליון ₪.

מלון דן כרמל, שהוקם לפני 50 שנה בשנת 1963 כמלון היוקרה הראשון בעיר חיפה, 
ממוקם בפסגת הכרמל, במרומי הגנים הבאהיים, מוקף גנים, אך גם בטבורה של העיר. המלון מאפשר תצפית פנורמית מכל מרפסות חדרי המלון וקרוב מרחק הליכה מרוב האטרקציות התיירותיות של חיפה.

המלון עבר תהליך בנייה מחדש מהיסוד, במסגרתו נבנו מחדש כל מערכות המלון החל  ממערכת המיזוג, מערכת החשמל, מערכת התקשורת והכבלים, מערכת המים ועד למערכת מולטימדיה חדשה בכל החדרים.

כל החדרים והסוויטות של המלון נבנו מחדש ועוצבו בסגנון קלאסי מודרני ברמת גימור גבוהה במיוחד ובסטנדרט Super Deluxe המקביל למלונות הפאר המובילים בעולם.

חדרי המלון והסוויטות החדשים כוללים: מסכי טלוויזיה LED בגודל 42 אינטש עם חיבורי מולטימדיה (למחשב נייד, סמארטפון וטאבלט), פינת קפה, תאורה חכמה וחדרי אמבטיה ענקיים ומפנקים הכוללים: מראה המונעת היווצרות אדים עם מסך טלוויזיה אינטגרלי וחלון גדול המאפשר להשקיף לנוף הירוק.

המלון החדש כולל 227 חדרים, מתוכם 16 סוויטות בגדלים שונים ו-211 חדרים גדולים במיוחד ובכולם מרפסת עם נוף למפרץ חיפה או לכרמל.

בדן כרמל החדש יש 5 סוגי סוויטות מרווחות ומפוארות בגדלים החל מ-60 מ"ר ועד ל-142 מ"ר (הסוויטה המלכותית). בכל סוויטה יש מרחב אירוח, חדר שינה מעוצב עם מיטה לעבר הנוף,  פריטי אבזור מפנקים ועוד.

הסוויטה הנשיאותית מציעה יוקרה עם נוף פנורמי לשלושה כיוונים – לכרמל, לים התיכון, למפרץ חיפה ולהרי הגליל על פני 112 מ"ר. הסוויטה כוללת: מראה על פני קיר שלם שהופכת למסך טלוויזיה בגודל 50 אינטש, מכונת אספרסו, מערכת מוסיקה ועוד.

עמי הירשטיין, מנכ"ל רשת מלונות דן: "אנו גאים ומתכבדים להשיק את מלון דן כרמל המחודש ולהביא בשורה אמיתית לעיר חיפה ולאזור הצפון כולו. דן כרמל, היה מלון היוקרה הראשון בהיסטוריה של העיר חיפה ועם סיום תהליך החידוש שלו, הוא הפך לאחד המלונות המפוארים ביותר בישראל והיוקרתי ביותר בצפון הארץ, הנותן מענה מצוין לנופשים בחיפה ובאזור הצפון כולו".

דן כרמל החדש מציע מגוון מסעדות וברים ברחבי המלון, כגון: הפלאצ'י – מסעדת שף ובר, וכן מסעדה חלבית עם פסנתר בטרקלין הלובי המרווח, מסעדת ה"גן דן" הצופה לבריכה ובקיץ מזנון עשיר לצד הבריכה עצמה.

המלון מציע את טרקלין העסקים "המלך דוד" המשקיף לנוף מרהיב של מפרץ חיפה והגנים הבהאיים מהקומה העשירית ומיועד לאורחי קומות ה"אקזקיוטיב". בנוסף, המלון מציע שרותי עסקים נוספים בטרקלין עצמו, כמו גם בכל חדרי המלון. במלון פועלת בריכת שחיה חצי אולימפית המוקפת משטח דק עץ חדיש, וגינה ירוקה. כמו כן במלון מועדון בריאות וספא משוכלל ביחד עם מכון כושר.

דן כרמל החדש מציע למשפחות וילדים פעילות ענפה במועדון הדנילנד, אטרקציה ייחודית של רשת מלונות דן. בדנילנד מדריכים מנוסים ויועצים מקצועיים, הדואגים לכל פרט, במטרה להבטיח לילדים חוויה של פעם בחיים. מועדון הדנילנד פועל בימי הקיץ ובחגים.

בנוסף, מציע דן כרמל מגוון אולמות לאירועים פרטיים ועסקיים לרבות אולם "הרונדו" השקוף "המרחף" מעל הנוף והגינה רחבת הידיים הצופה אף היא למפרץ ומתאימה ל-1000 אורחים ויותר. מומלץ.




                                                      מלון דן הכרמל



0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות