יום שבת, 21 בדצמבר 2013

תיירות "מושלגת" בגוש עציון מאת: שרית יוכפז


 תיירות "מושלגת" בגוש עציון



                                            צילום: גרשון אלינסון

לאחר שהסערה חלפה, החליטו במועצה אזורית גוש עציון להציע למבקרים ולתיירים להינות מהשלג שנערם וצובע את נופי האזור. במקום, סיורים ייחודיים שהותאמו לשלג, אפשרויות לינה, טיולי טרקטורונים, ג'פים, רכיבה על סוסים ועוד. בנוסף, מציעות מסעדות האזור פינוקים על חשבון הבית כגון : שוקולטה דובדבנים, אייריש קרים, שתייה חמה או טעימות יין, וכן תפריט מיוחד לעונה. ראש מועצת גוש עציון דוידי פרל: "גילינו את גוש עציון מחדש, עם נופים לבנים מרהיבים והחלטנו להזמין את כל עם ישראל לסוג חדש של תיירות באזור: "תיירות שלג".
הסופה מאחורנו, אך בכמה אזורים ברחבי הארץ, השלג עדיין כאן. אם עדיין לא הספקתם להינות ממנו, למועצה האזורית גוש עציון יש הצעה מעניינת: "תיירות שלג". טיולי ג'יפים, טרקטורונים, רכיבה על סוסים ומסלולי הליכה שהותאמו לתנאי השטח, האומגה הארוכה בארץ, נופים עוצרי נשימה, צימרים ועוד. בנוסף, מסעדות האזור החליטו להעניק למבקרים "פינוקים" על חשבונם לאור "חגיגת השלג" שפקדה את האזור.
מסעדת "גוונא" מציעה בחינם לסועדים שוקולטה דובדבנים ואייריש קרים (עד גמר המלאי), במסעדת "ביקב" יציעו לכם טעימת יין חינם ובמסעדת "שדה בר" תקבלו שתיה חמה חינם בהזמנת ארוחת גבינות מפנקת.



ראש מועצת גוש עציון דוידי פרל: "גילינו את גוש עציון מחדש, עם נופים לבנים מרהיבים והחלטנו להזמין את כל עם ישראל לסוג חדש של תיירות באזור: "תיירות שלג". אין צורך לנסוע שעות עד לצפון. כאן במרחק נגיע, תמצאו שילוב של נופים עוצרי נשימה, אטרקציות ושירותים תיירותיים ברמה גבוהה".
גד כהנא, מנכ"ל עמותת התיירות גוש עציון מסביר כי בגלל מיקומו הגבוה של אזור גוש עציון, השלג שנערם במקום צפוי להישאר לאורך ימים שלמים: "זכינו לכמות גדולה מאד של שלג והחלטנו לחלוק את היופי הזה עם הציבור. טיולים הותמאו במיוחד, סיורים מתקיימים בכל האזור, מסעדות ואטרקציות מציעות מתנות והנחות מיוחדות. הכל כדי לאפשר חוויית שלג אופטימאלית". מומלץ.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות