יום ראשון, 12 בינואר 2014

בית מלון והארחה אל מוטראן - al mutran -בנצרת. נופש עם תחושה של חו"ל חווית אירוח מיוחדת . מאת: שרית יוכפז



 שמחתי להפגש ולראיין   באל מוטראן.  את מנהלת  בית הארחה אימן זועבי אשה מיוחדת עם חזון  לארח  תיירים ונופשים בנצרת הקסומה. ולקחה מקום מיוחד ועתיק שיפצה וריהטה והפכה את המקום לפנינת חמד קסומה. המקום מאופיין בארכיטקטורה  עותומנית.



בית מלון אל מוטראן

בית ההארחה נוסד לפני חמש שנים במטרה לספק לתיירים הישראליםחוויית שהייה באווירה אותנטית  וביתית. בית ההארחה נמצא ברחבת אל מוטראן בכניסה הצפונית לעיר העתיקה וממוקם במקום אסטרטגי מאוד. מרחק דקות הליכה מהשוק ושאר חלקי העיר העתיקה, מכנסיות ומבנים חשובים והיסטוריים אחרים, וגם מאזור המעיין שם ממוקמות רובן של מסעדות נצרת המפורסמות והמומלצות.
הריהוט הנו  ויפה מאוד ומשקף את אווירת המקום עם אימוץ סגנון הפשטות  והטבעיות.

תמונה: ‏הגעתי לנצרת‏

* בית ההארחה מכיל 10 חדרים זוגיים ופרטיים עם מקלחת ושירותים בכל חדר, ובנוסף הוא מכיל סוויטה משפחתית המורכבת משני חדרים: אחד גדול מאוד ושני קטן יותר. היחידה המשפחתית יכולה לארח עד 6 מבוגרים. החדרים נמצאים בשתי קומות במבנה יפה ועתיק ימים בן למעלה מ- 100 שנים. בקומה הראשונה יש 4 חדרים וסלון רחב המסתיים בשלוש קשתות יפות אופייניות לעיר המכילות דלת הנפתחת למרפסת ויניציאנית יפה. הקומה השניים מכילה 5 חדרים עם חלונות ויטראג' ורצפות מצוירות באריחים עתיקים מאוד. גם בקומה זו יש מרפסת אשר משקיפה על רחבת אל מוטראן - הבישופ בערבית - ועל חלקים שונים של העיר. מהמרפסת ניתן לראות מקרוב את בזיליקת הבשורה והר הקפיצה. על יד שער הכניסה לאלמוטראן יש שתי יחידות חיצוניות המורכבות מחדר קשתות בסגנון עותמאני גדול מאוד והסוויטה המשפחתית.

* בית ההארחה מגיש לאורחיו ארוחת בוקר אותנטית המורכבת מפיתה עם זעתר, פיתה עם גבינה, חביתה מיוחדת שלנו עם תוספות ותבלינים, זיתים טריים, חומוס ופלאפל תוצרת בית ועוד הרבה דברים מהמטבח הביתי של נצרת. ארוחה זו מוגשת גם לאורחים שאינם שוהים בבית ההארחה אבל עם הזמנה מראש.
מנהל  המלון  בית הארחה  אמיל  עמראן מפנק את האורחים ומעניק להם אירוח כיד המלך. יחס אדיב ומפנק.
* בית ההארחה הפך למוקד עבור תיירות הגורמה והתרבות אשר מורכבת בעיקר מישראלים ממרכז הארץ  ומזוגות תיירים מכל רחבי העולם אשר מגיעים עם רכב שכור, במטרה לתור את נצרת וגם את הגליל. עובדה אשר מאריכה את שהות התייר בעיר מעבר ללילה אחד. פגשתי במקום את טארק מנהל  עמותת תיירות נצרת שיצא איתנו לסיור מרתק במחוזות נצרת . לבית תה  וקפה אבו סאלם. בו מגישים תה עם  אגוזים.
מסעדות מיוחדות.: לילה.מג'אנה.תשרין  ועוד..ביקרנו 
טחנת הגליל   -לתבלינים  .כנסיות  ומסגדים והשוק בנצרת.  היה מרתק.

בית מלון אל מוטראן


בית ההארחה מספק  לאורחים: חניה חינם,  המלון ממוזג ומערכת צ'ק אין אקספרס. בנוסף תמצאו במקום גם חדרים משפחתיים ומרווחים, מרפסת שמש ובית קפה. בית ההארחה מציע לאורחיו גם חיבור לאינטרנט Wi-Fi.


בחדרים הגדולים והמרווחים של אל-מוטראן יש חדר מקלחת  פרטית, מטבחון ופינת אוכל בחדר. ניתן למצוא מייבש שיער, פינת קפה ותה ומקלחת בכל החדרים בבית ההארחה. אם אתם יוצאים לטיול תוכלו להזמין מראש חדרים עם דלת מקשרת.

האורחים יכולים לקבל ארוחת בוקר עשירה על פי הזמנה.  ליהנות  מתצפית פנורמית  מהחלונות  ןמרפסת.

בית מלון אל מוטראןבית מלון אל מוטראן



*בית ההארחה הפך ליעד מועדף עבור אח"מים מהארץ ומהעולם, כך לדוגמא שגריר בלגיה כבר התארח פעמיים באל מוטראן, ובגלל כך הוקדש חדר על שמו של השגריר הבלגי.

*בית ההארחה נחשב גם עד מועדף לגבי אוניברסיטאות מהארץ ומהעולם, כך שמשלחות של סטודנטים ומרצים מגיעות להתארח בו. משלחות שהתארחו: האוניברסיטה העברית, אוניברסיטת ייל, קמבריידג', ניו יורק , הונג קונג ואחרות. עימן  בעלת המקום  .תשמח לארח  קבוצות נשים לסמינרים וימי כיף.
עלות האירוח הנה 128$ לחדר רגיל כולל ארוחת בוקר. 138$ לחדר דלוקס.


                                                     עם שרה חבקין  הרצליה  פיתוח

מובטחת לכם חוויה עוצרת נשימה כמו לנסוע ולהרגיש בחול" .  בעיר אירופאית עתיקה ומרשימה מלאת  היסטוריה ומורשת. מומלץ בחום. ביקרתי ונהנתי מהשרות המלון היפה והאקזוטי הרגשתי שאני נמצאת בטירה קסומה עם  חלונות צבעוניים וקשתות. קרוב למקומות  בילוי  מסעדות וטיולים בנצרת.
להזמנות: 046457947  ו-0527229090
אל-מוטראן גסט האוס נָצְרַת - בית המלון מבפנים

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות