יום שני, 3 בפברואר 2014

מרתון סמסונג תל-אביב" 2014 אירוע הספורט הגדול בישראל! התקיימה מסיבת עיתונאים במשרדי ראש עירית ת"א מר חולדאי מאת: שרית יוכפז

עיריית תל-אביב-יפו:
"מרתון סמסונג תל-אביב" 2014
אירוע הספורט הגדול בישראל!
NON STOP PARTY
6 מסלולי ריצה * 40,000 רצים *                                                                  
למעלה מ - 150 אלף איש צפויים לקחת חלק באירועי המרתון השונים

·             "מרתון – " EXPO  שבוע של חגיגות בתחומי האקטיב, והלייף סטייל- מתחם ייחודי של חנויות קונספט ופעילויות ספורט בכיכר רבין  (23-26.2.2014)
20,000 רצים כבר נרשמו והבטיחו את מקומם!




ביום שישי ה- 28.2.14 צפויים להשתתף כ- 40,000 רצים ורצות במרתון. 20,000 רצים כבר הבטיחו את מקומם באירוע הספורט הבינלאומי הגדול ביותר בישראל.
המרתון יכלול 6 מסלולים: מרתון ( 42.195 ק"מ ), חצי מרתון ( 21 ק"מ ), מרוץ 10 ק"מ ,  מרוץ 5 ק"מ , מרוץ אופני יד לנכים  -שצפוי השנה למשוך אליו מס ' משתתפים גבוה במיוחד בהיותו מרוץ אופני היד הגדול בישראל, ומקצה מיני מרתון ילדים ( 420 מטר לגילאי 5-8 ו- 840 מ ' לגילאי 9-12).
לרשות הרצים יעמוד מרכז מיוחד, בכיכר רבין בו תתקיים חלוקת כל ערכות הרצים הכוללות: חולצת אדידס מנדפת זיעה, מספר חזה, הנקבע בהתאם למקצה הזינוק האישי ,שבב מדידה (צ ' יפ) אלקטרוני חד-פעמי ושלל פינוקים, מבצעים והטבות.
נקודת הזינוק תמוקם השנה לראשונה, בשדרות רוקח ( מול גני התערוכה ) משם ימשיכו מקצי המרתון למסלולי ריצה אטרקטיביים ברחובותיה ואתריה המרכזיים של העיר בהם:  שדרות רוטשילד והעיר הלבנה, נמל תל אביב וחופי הים, מרכז עזריאלי ומתחם שרונה, טיילת רידינג ופארק הירקון, יפו העתיקה ו נמל יפו , אבן גבירול, כיכר רבין ודיזינגוף. מפות המסלולים מופיעות באתרי המרתון והעירייה.
באירוע הספורט הענק  צפויים להשתתף למעלה מ- 150 אלף תושבי תל אביב ואורחיה וכן צפוי שיא של רצים ממדינות שונות בעולם שיגיעו למרתון ויבלו ביום שכולו חג: מתחמי עידוד ובמות מוסיקה לאורך המסלולים, מתחם אקטיב, לייף סטייל וספורט בכיכר רבין. המרתון ייחתם בהפנינג ענק בחניון גני יהושע ( מול גני התערוכה ) הכולל: מוסיקה, מתחמי VIP, ודוכני מכירה של אופנה וספורט.
בשבוע שלפני המרתון יתקיים ה- מרתון EXPO (23-26.2.2014), ארבעה ימים של חגיגות במסגרת הפסטיבל הגדול והמוביל בישראל בתחומי הספורט, הבריאות והחיים האקטיביים. הפסטיבל יתקיים בכיכר רבין ויציע חנויות קונספט ייחודיות, וכן תתבצע חלוקת ערכות לרצים.
את הפסטיבל תחתום מסיבת הפסטה המסורתית בחסות "ברילה" לכ -1000 רצים ואורחים, הכוללת ארוחת גאלה חגיגית המבוססת על תפריט עשיר בפחמימות ובפסטות לקראת המרתון הגדול.
המרתון ממשיך להוביל גם השנה מגמה עולמית של מעורבות חברתית " שיאפשר למשתתפים במרתון לנצל את השתתפותם במרוץ לצורך עזרה לזולת. משתתפים שנרשמו לאחד ממקצי המרתון , יוכלו לבחור עמותה מרשימת העמותות המופיעה באתר ולקבל תעודה אלקטרונית אישית באמצעותו ניתן יהיה לגייס כספים למטרה החשובה בדואר האלקטרוני ובמדיות החברתיות. הכספים שיגויסו יועברו ישירות לעמותה.
רון חולדאי, ראש עיריית תל־אביב-יפו




                                                            שרית יוכפז עם רון חולדאי ראש עירית ת"א   
"מרתון תל אביב-יפו הוא אחד המרוצים המרהיבים בארץ והוא עומד בשורה אחת עם המרתונים הגדולים בעולם. המרתון הוא חגיגה גדולה, לא רק לספורטאים, אלא לכל תושבי העיר ולמבקריה והשנה אנחנו שמחים לחגוג עם מספר שיא של משתתפים".
מיריית הזינוק ולאורך כל המסלול, האירוע ילווה במספר רב של אנשי צוות ובציוד מתקדם  מצד העירייה באמצעות חברת "כפיים" המפיקה את האירוע. מומלץ

מרתון סמסונג תל אביב יצא היום רשמית לדרך במסיבת עיתונאים במעמד ראש העיר רון חולדאי
ובכירים בעירייה, ובאווירה של בריאות, ספורט ואיכות חיים.

השנה, לראשונה, מעניקה סמסונג את חסותה למרתון, ובהשקה היום הכריזה גם על פעילות התרומה לקהילה שלה הקרויה "תעביר את זה הלאה".
במסגרת זו, אמצה סמסונג פעילות כלל עולמית המתקיימת במרתונים הגדולים והמובילים בעולם. מרתון סמסונג תל-אביב מזמין את הרצים להגיע עם בגדים ארוכים אותם הם מעוניינים למסור לתרומה,  ובתחילת הריצה, לפני הזינוק, למסור אותם לדיילי סמסונג, שיעמדו בצדי קו הזינוק. סמסונג מתחייבת לכבס את כל הבגדים החמים שיימסרו ולהעבירם נקיים וריחניים לעמותות האוספות ביגוד לנזקקים.
 ״אחת הדילמות של רצים באירועי ריצה המתקיימים בעונת החורף בשעות הבוקר המוקדמות והקרות היא – מה לעשות עם הבגדים הארוכים והחמים איתם הם מגיעים לריצה״, אומרת מנהלת השיווק של סמסונג בישראל, אנה ליפניק-לוי. ״מחד, הם מעוניינים לשמור על חום גוף בזמן שהם מחכים לתחילת המירוץ. מאידך, הגוף מתחמם עם תחילת הריצה ועל כן הבגדים הארוכים הופכים מיותרים ומושלכים הצידה. לכן יזמנו פרויקט שיהפוך את האתגר להזדמנות לתרום לקהילה״. 


תמונה: ‏מסיבת עיתונאים למרתון תל אביב עם ראש העיר  רון חולדאי ובכירי העיריה באגף הספורט‏


ראש עיריית תל אביב   מר  רון חולדאי אמר  לעיתונאים במסיבת העיתונאים:
"אנחנו מעריכים שישתתפו כ-40 אלף אנשים . המרתון יעבור בתל אביב-יפו כולל יפו 
יו"ר ועדת הספורט העירונית אלון סולר אמר: "לא סתם אנחנו פותחים את המרתון לכולם, מהמירוץ המלא ועד למירוץ לילדים. זה כדי שכל אחד יוכל להיות שותף לחוויה הזאת".

מנהל מחלקת הספורט בעיריית תל אביב, מוטי אמברם, הוסיף: "זה יהיה המירוץ הגדול ביותר  פעם עם 35 אלף רצים, ואנחנו מקווים שאפילו 40 אלף. 30 אלף רצים כבר נרשמו. אירועי המרתון יכללו את מסיבת הפסטה הגדולה בישראל, פסטיבל ספורט .
מרתון תל-אביבבאירוע הספורט  השמח והגדול ביותר בארץ". מומלץ  להגיע.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות