יום שני, 8 בספטמבר 2014

"קובה בתחנה" מסיבת רחוב קובנית אותנטית 17-18 בספטמבר, רביעי- חמישי החל מהשעה 17:00 מתחם התחנה, תל אביב/ מאת : שרית יוכפז

Nespresso בשיתוף עיריית תל אביב-יפו משיקות את האירוע הגדול של השנה:
"קובה בתחנה"
מסיבת רחוב קובנית אותנטית 
17-18 בספטמבר, רביעי- חמישי החל מהשעה 17:00
מתחם התחנה, תל אביב



Nespresso ישראל בשיתוף עיריית תל אביב יפו, משיקות לראשונה את מסיבת הרחוב הקובנית הגדולה ביותר שנערכה אי פעם בישראל: "קובה בתחנה", לרגל השקת  CUBANÍA – תערובת חדשה ועוצמתית בהשראת הניחוחות והטעמים של קובה. המתחם שידמה את רחובותיה התוססים והצבעוניים של קובה יוקם בתאריכים 17-18 בספטמבר, בימים ד'- ה' במתחם התחנה בתל אביב ויעניק למבקריה את ההזדמנות לחוות את קובה הקאריבית כאן בישראל.  
בכניסה למתחם יקבלו את המבקרים דיילי אוויר של קובה שיעניקו דרכון של מדינת "CUBANIA". לאחר  "ביקורת הגבולות" יתגלה רחוב שוקק חיים בהשראת רחובותיה הצבעוניים והקסומים של קובה: מבנים קובניים מצועצעים, דגלים צבעוניים וחלונות פעורים גדולים בגובה של מספר מטרים בהם יופיעו מפעם לפעם נגנים ורקדנים קובניים בלבוש מסורתי.
במסגרת האירוע "קובה בתחנה" יוקם בלב המתחם בית קפה בהשראת BUENA VISTA SOCIAL CLUB והמבקרים יוכלו לטעום ממגוון הקוקטיילים הקובניים שיצרו נספרסו במיוחד עבור האירוע עם תערובת הקפה החדשה "CUBANIA" וליהנות ממוסיקה קאריבית- לטינית משובחת של להקת" טריולה" .
ברחבי המתחם יהיו פזורות מכוניות אספנות בסגנון הקובני האותנטי, והמבקרים יוכלו להצטלם לצידן ולקבל במתנה תמונה ממוגנטת ממוסגרת שגם תעלה לדף הפייסבוק של נספרסו.
ואיך אפשר בלי הקצב הסוחף של סלסה? מדי שעה יתקיימו במתחם שיעורי סלסה, ממבו וצ'ה צ'ה צ'ה  לקהל הרחב, שיועברו על ידי "לטינו"- בית הספר לריקודים לטיניים,  ויהיו פתוחים לקהל הרחב שמוזמן להיסחף למסיבת הרחוב לחוויה קובנית מושלמת.
אירוע "קובה בתחנה" פתוח לקהל הרחב. הכניסה למתחם, להופעות ולשיעורי הסלסה הינה חופשית
קצת על CUBANÍA:
  CUBANÍA - תערובת חדשה ועוצמתית שנוצרה בתהליך אידוי יוצא דופן המביא למגוון ניחוחות וטעמים ייחודיים. התערובת במהדורה המוגבלת מציעה חוויה עוצמתית בדרגת חוזק חדשה - 13 .
קובנייה מכניסה הביתה את אווירת הקפה הלטיני האותנטי, את הרחוב שוקק החיים, השמחה, הצבעוניות, המוזיקה והקצב הסוחף, עם מתכוני קפה קובניים אותנטיים לפינוק מושלם. הקפה מאופיין בניחוחות קלייה עזים ותווי קרמל בעלי מרקם חלק ועשיר, המבטיחים הנאה מושלמת

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות