יום שלישי, 25 באוגוסט 2015

Cameo מסעדה חדשה עם מטבח ים תיכוני מודרני, נפתחה לאחרונה במתחם התחנה בתל אביב . מאת: שרית יוכפז

Cameo- מסעדה חדשה ובר פתוח

בתמונה  :במרכז  -איש התקשורת ויחסי הציבור המפורסם ערן קליגר  
ואריק  ווקיל  השף  של המסעדה

image

Cameo מסעדה חדשה עם מטבח ים תיכוני מודרני, נפתחה לאחרונה במתחם התחנה בתל אביב ומציעה חווית בילוי ייחודית, שמקבלת השראה מהעולם הקולינרי ועולם הלילה גם יחד.
Cameo מביאה לתחנה אוירה חדשה ורעננה. מהמסעדה דרך הלאונג׳ בר ואל המרפסת הפתוחה - הבילוי בקמאו הוא חוויה תל אביבית רב חושית של קולינריה משובחת ואנרגיה שזורמת מכל פינה. מהכניסה למסעדה, הקווים העגולים והעיצוב המוקפד, מחבקים את המבקר במקום ומושכים אותו פנימה, דרך קיר הבקבוקים המרהיב, הספות המעוצבות, תקרת התמונות המהפנטת ועד לחלל השירותים המעגלי - המקום משדר סקס-אפיל מאופק ואלגנטי. הקמאו מציע 4 ברים שונים ומעוצבים להפליא- שניים בחלל המסעדה ושניים בחצר הכוללת בר חיצוני מרכזי ועגול המהווה מקום מושלם לדרינק עם חברים, ובר נוסף ארוך במרפסת הלבנה והקלילה שנותנת לאורחים הזדמנות ליהנות מהשמיים הפתוחים ובריזת הים הסמוך.


 רות סירקיס ובעלה כותבת ספרי בישול 




התפריט (שף אריק ווקיל, ננה בר) כולל מגוון מנות מהמטבח הישראלי והים תיכוני החדש, המבוססות על מתן כבוד לחומרי גלם האיכותיים ביותר. "ראשונות"- ארטישוק צלוי בויניגרט שאלוט, קרם זיתים וגבינת טולום טורקית  (48 ₪ ); טרטר טונה עם שאלוט, אגוזי בונדוק, ויניגרט צ'ילי ועשבי תיבול טריים (62 ₪) ;בורטה טריה- מנה צמחונית נפלאה הכוללת גבינת בורטה, המוגשת עם עגבניות שרי צבעוניות, זיתי טאסוס ובזיליקום (52 ₪ ) ; סלט פפאיה עם שורשים, פפאיה, בוטנים, נענע, כוסברה (54 ₪ ) וכבד אווז המוגש עם בריוש וצ'אטני שרי צהוב. בעיקריות ניתן ליהנות ממעורב תל אביבי- פיתה בעבודת יד ממולאת חזה עוף, כבדי עוף עם טחינה ופטרוזיליה (56 ₪) ; כבדי עוף - מיקס פטריות, בצלים, תאנים קצוצות, חומץ בלסמי, פורט ויין אדום מוגש על פירה תפו"א אוורירי (68 ₪) ;פילה מוסר- עסיסי ונימוח, על קרם שורש סלרי, כרוב צלוי, תרד ובצלצלי שאלוט חרוכים, וינגרט שמיר (128 ₪) ; קציצות דגים ברוטב חריימה (72 ₪) , ברבוניות מטוגנות ועוד, בנוסף כולל התפריט מגוון קינוחים, תפריט יינות עשיר וקוקטיילים מכל העולם.
מאחורי ה- Cameo עומד איש העסקים אושרי גבאי, העומד בראש אחת מקבוצות חיי הלילה והמסעדנות המובילות בישראל.



על התכנון והעיצוב של המקום אחראים שחר וייס וניר רן, אשר בחרו להעניק למקום מראה בהשראת תקופת הרוקוקו. תקופת הרוקוקו (מאה 18) התאפיינה  בחופש יצירתי ומחשבתי והלך הרוח היה של נועזות ופריצת גבולות בשילוב של הומור עצמי ורצון ליצור דברים חדשים. החלל המרכזי של המסעדה נחצה ע"י קו מעוגל וזורם שעליו מוצגות תמונות ברוח התקופה. בדים בגוונים של בורדו יין, קירות בטקסטורה מוזהבת ומסגרות הברונזה בשילוב גופי תאורה קריסטליים מעוצבים המפיצים תאורה "חמה" מעניקים מחד תחושה יוקרתית ומהודרת אך יחד עם זאת ביתית נעימה ומזמינה.
חצר המסעדה, צפויה להיות המרענן הרשמי של תל אביב בחודשי הקיץ, משמשת כלאונג' פתוח וקיצי ומרוצפת דק עץ, בו נטעו עצי זית. החצר כוללת ספות וכורסאות ישיבה מזמינות, מעליהן אפריונים המעניקים תחושת פרטיות.
התכנון והעיצוב של - Cameo הינו חדשני, נועז ולא מתבייש למתוח את הגבולות. שימוש במגוון של חומרים טקסטורות וצורות שיחד יוצרים הרמוניה לא שגרתית כזו שלא מגלה את הכל בפעם הראשונה..


פירוש השם קמאו נלקח מעולם הקולנוע ומתאר הופעה חטופה של כוכב ידוע או במאי בסרט, כמו שעשו היצ׳קוק, ספייק לי וטרנטינו. בחירת השם מתקשרת לאווירה במקום - אווירה אינטימית, זורמת ומעוצבת, עם שלל הופעות אורח שמפתיעות את האורחים ומוסיפות לחווית הבילוי ב Cameo מציע שילוב מרתק בין מטבח קולינארי משובח, לאונג׳ בר, הופעות חיות וישיבה נעימה במרפסת החיצונית, תחת כיפת השמיים.

מומלץ.אוירה אינטימית אוכל טעים. במקום מקסים מתחם התחנה. קרוב לים חניה בשפע.
Cameo מתחם התחנה, תל אביב. שעות פעילות:
ב-ש -19:00 -אחרון הלקוחות

טלפון להזמנות 03-558-9855

 כתבה: שרית יוכפז -עורכת חדשות תיירות תרבות מלונות ומסעדות"   
צילום: דן לב.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות