יום שלישי, 29 בספטמבר 2015

לראשונה בישראל, תערוכת הצילומים הייחודית של האמן הצרפתי LIRONE.מאת : שרית יוכפז

לראשונה בישראל, תערוכת הצילומים הייחודית של האמן הצרפתי LIRONE!!
אחרי שהציג בגלריות בפריז, ניו יורק, שוויץ, קאן, סן פרנסיסקו וסינגפור, מגיע לישראל האמן והצלם הבינלאומי ' Lirone'



ומציג תערוכת צילומים בטכנולוגיית תלת מימד המבוססת על פטנט ייחודי הרשום על שמו! 
את התערוכה המוארת במשחקי תאורה מיוחדים שתוצג לציבור בשעות הערב בלבד, תארח  בביתה האומנית רי'צל וייצמן,




לירון הוא אומן צרפתי שנולד בשנת 1964 ונחשב לצלם מוכר בעולם האומנות. ביצירותיו הוא מתמיד לחפש את החדשנות ואת השלמות וחתום על יצירות אומנות ייחודיות וחדשניות המוצגות בגלריות מובילות ובבתי אספנים כדוגמת: מוזיאון גארווה באנגליה, ארפל וונקליף, מחברת התכשיטים, חברת LVMH )לואי ויטון), גלריית אופלאר בצרפת ועוד.




את המצלמה הראשונה שלו קיבל לירון מהוריו כבר בגיל 7, כשהוריו חזרו מטיול שעשו, המפגש עם המצלמה גרם לו להבין שהמצלמה תלווה אותו גם בעתיד. היכולות של לירון והשליטה שלו במצלמה הדהימו את הסובבים סביבו, לירון הוגדר "כגאון צילום קטן" ועד מהרה , התבהר לכולם שללירון יש כישרון מולד לצילום.

מגיל מאוד צעיר העניק לירון מראה חדש למציאות דרך התמונות שלו ובשנת 1990 התמסר לירון סופית לתשוקה שלו – הצילום והפך לצלם מקצועי. בתחילת דרכו התמחה בצילום פורטרטים של ילדים ותינוקות , מה שהעניק לו את האפשרות לתפוס רגעים מיוחדים מהחיים עם היופי הטבעי שלהם ולגרום לזמן לעצור.
לירון שנחשב תמיד כצלם שהקדים את זמנו, הוזמן לצלם קטלוגים יוקרתיים של כמה מהחברות המובילות בעולם כגון מרצדס, פז'ו, נסטלה, לואי ויטון ועוד.

לירון ידע לקחת פריט שולי או פרט חסר ערך כל שהוא ולהפוך אותו בעזרת הצילום לאקססוריז מדהים. מתוך הרצון לראות ולהעריך את הדברים, הגיע הרצון להביא לחשיבות את כל החפצים "חסרי הערך" בחיינו. האינטואיציה והכישרון הטבעי גרמו ללירון רצון עז להעניק נפח לתמונות אשר מתארות את המציאות, במטרה לחזור לרגעים ספציפיים ולתזוזה שלהם - כך נולד הפטנט בשנת 2006, שבו הוא משחזר את התזוזה בתמונה. הפטנט הרשום הגיע בשנת 2011 והביא עמו הכרה בינלאומית בעולם אומנות הצילום. 

מדובר בקונספט אומנותי המתפתח בשיטה חזותית לתמונהHD . לירון משתמש באופן אסתטי בצילום הצבע והפיסול, הוא מפסל, חורט ומשקף את התמונה על פי השראתו.
הפטנט בשיטה ייחודית זו הוענק ללירון בינואר 2011 אחרי שנים רבות שבמהלכן היה היחיד שהמציא ועבד בסגנון זה בעולם. לירון שנחשב למעין מרדן אומנות, חדשן בדורו, הביא לכך שהקונספט של ה- D3 יצר קשר דינמי בין הקהל והיצירה, שכן ביצירותיו כל תמונה מתחדשת בכל פעם מחדש.

"תזוזו – והיצירה תזוז אתכם, אבל התמונה לא תשתנה, זו השיטה והקונספט שלה והאיכות של האומנות שנותנים לנו את אפשרות לגלות מחדש את ההנאה. זה מסלול החושים - חזותי ורגשי וכך אנו חיים את הציור".
מדברי לירון מתוך קטלוג התערוכה

בסטודיו המאורגן והמצויד של לירון הוא משתמש במתכות כמו ברזלים, פלקסי ואלומיניום כדי לבנות את יצירותיו. כל חלק מהיצירה מאוחד בצורה מושלמת ומדויקת וזה בדיוק קסם העבודה שלו: היופי של היצירה מתגלה גם בתוצאה הסופית וגם בתחום היצירות.

כיום יצירותיו של לירון מוצגות בגלריות מובילות בפריז, ניו יורק, שוויץ, סנטרופה, קאן, סן פרנסיסקו , ליון ובקרוב גם בדובאי.
מומלץ.



בין התאריכים 3/9/15 עד ה-30/9/15 יוצגו יצירותיו של לירון בביתה של האומנית והציירת רייצ'ל וייצמן בתל אביב .
התערוכה שמוארת במשחקי תאורה מיוחדים, תהיה פתוחה לציבור רק בשעות הערב, בין השעות 20:00-23:00 מידי יום (למעט ימי שישי וערבי חג)
 ניסים אלוני 21  מגדלי U1 תל אביב , 

כתבה:שרית יוכפז עורכת" חדשות תיירות תרבות מלונות ומסעדות"

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות