יום רביעי, 23 באוגוסט 2017

חברת Muvix מזמינה את הקהל החגיגות פרק סיום של הסדרה ששברה את כל שיאי הטלוויזיה: "משחקי הכס". ההקרנה תיערך ביום שני, 28.8, בין השעות 18:00-23:00 ב-Muvix Concept- מאת: שרית יוכפז.




חגיגת משחקי הכס ב Concept Muvix
חברת Muvix מזמינה את הקהל הרחב להקרנה חגיגית של פרק סיום העונה ה-7 של "משחקי הכס" בחינם בMuvix Concept-: מתחם הקולנוע הראשון בעולם המספק Movie-on-demand במרחב הציבורי הממוקם בבניין לשימור במתחם התחנה בתל אביב
הקרנת פרק הסיום תתקיים ללא עלות, ביום שני, 28.8, בין השעות: 18:00-23:00 במתחם Muvix Concept
בנוסף, Muvix מזמינה את הקהל הרחב ליהנות בסופ"ש הקרוב, 24-26.8, ממרתון בינג' של ששת הפרקים הראשונים של העונה השביעית של משחקי הכס בחינם
ההשתתפות באירועים כרוכה בהרשמה באמצעות אפליקציית Muvix




חברת Muvix מזמינה את הקהל הרחב לחגיגות פרק סיום העונה השביעית של הסדרה ששברה את כל שיאי הטלוויזיה: "משחקי הכס". ההקרנה תיערך ביום שני, 28.8, בין השעות 18:00-23:00 ב-Muvix Concept-מתחם הקולנוע הראשון בעולם המספק Movie-on-demand במרחב הציבורי.

המתחם ממוקם בבניין לשימור במתחם התחנה וכולל 14 חדרי צפייה המעוצבים באופן ביתי, ביניהם חדרי שינה, סלון או בר ספרייה, המיועדים לקהל של זוג ועד 14 איש. במקום בר ומטבח המספקים תפריט עשיר הכולל מזון ומשקאות מגוונים, לרבות משקאות אלכוהוליים. בכל חדר, נהנים הצופים מחוויית צפייה איכותית בתוכן, בשפה ובמועד אותו בחרו, ומאוכל ושתייה אותם ניתן להזמין ישירות דרך האפליקציה, אשר מוגשים למקום מושבם, ללא הפרעה לצופים בחדרים אחרים.

האירוע פתוח לקהל הרחב, וללא תשלום. יש להירשם מראש ולבחור את שעת ההקרנה הרצויה באמצעות אפליקציית  Muvixאו באתר החברה, ולהצטייד בטלפון חכם ואוזניות לכל צופה.

בנוסף, Muvix מזמינה את הקהל הרחב ליהנות בסופ"ש הקרוב, 24-26.8, ממרתון בינג' של ששת הפרקים הראשונים של העונה השביעית של משחקי הכס ב-Muvix Concept. האירוע פתוח לקהל הרחב, וללא תשלום, אך יש להירשם מראש באמצעות אפליקציית Muvix ניתן לבחור לצפות במספר פרקים ברצף.

העונה השביעית של משחקי הכס, שברה את כל שיאי הצפייה בטלוויזיה וסחפה אחריה מיליוני אנשים ברחבי העולם. העונה השמינית והאחרונה של הסדרה צפויה לעלות במהלך שנת 2018. 

Muvix: היא חברת סטארט אפ הממציאה מחדש את חוויית הצפייה החברתית מחוץ לבית. באמצעות טכנולוגיה ייחודית, היא פותחת בפני לקוחותיה מגוון אינסופי של דרכים להקרין ולצפות בתוכן מגוון הכולל: סרטים, סדרות, אירועי ספורט, הופעות, הרצאות ועוד, באופן איכותי, מהנה ועוצמתי מאי פעם.
צילום: שחף הבר.

פרטים נוספים אודות Muvix  לחץ כאן

הקרנת פרק הסיום של העונה השביעית–יום שני, 28.8, בין השעות 18:00-23:00
סופ"ש בינג' של משחקי הכס ב – Muvix Concept, 24-26.8, חמישי – שבת, 18:00 – 23:00,
עד סיום הקרנות הפרקים

מצ"ב קישור להרשמה :
Muvix Concept, מתחם התחנה, קויפמן פינת המרד, תל אביב, מעל קפה גרג.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות