יום שישי, 27 ביולי 2018

מסלולי טיול רומנטיים לט"ו באב. מאת: שרית יוכפז


תצפית סטלה מאריס
מסלולי טיול רומנטיים לט"ו באב

חכמינו אמרו: "לא היו ימים טובים לישראל כחמישה עשר באב...". ט"ו באב הוא יום טוב, יום המבטא על הצמיחה, השמחה והאושר בעולם הרוח היהודי. בעולם החקלאות העתיק של עם ישראל היה ט"ו באב יום סיום עונת הקציר, התבואה והפירות נאספו ואוחסנו במחסנים ומיום זה יתחיל עם ישראל בברכות לקראת ראש השנה כנהוג מחודש אלול.
חיבורו של ט"ו באב אל עולם האהבה ביהדות מגיע ממסורות הריקוד של בנות ירושלים אשר היו יוצאות במחול בכרמים. חכמינו מספרים כי נהגו נשות ישראל לאמור לגברים שלא לתת עיניים בנוי, כי אם במשפחה.
אנשי התוכן והטיולים של אפליקציית WishTrip מזמינים את הציבור בישראל לצאת בט"ו באב, לטייל ולהנות מחג האהבה. השנה, בחג גם ליקוי ירח מיוחד ומקסים ומגוון רחב של טיולים המתאימים לזוגות ורווקים המחפשים אהבה, שלווה ושקט.
טיול רומנטי מקסים לעונת הקיץ המתאים מאוד בזמן השקיעה ונהדר לתצפית בליקוי הירח בט"ו באב הוא שביל חוף הבונים. הליכה קצרה מקיבוץ נווה ים אל חוף הבונים תאפשר לכם להנאות מחול רך ונעים למגע, קולות גלי הים וכמובן שמים זרועי כוכבים. אל הטיול אתם מגיעים בקלות על ידי לחיצה בקישורhttps://www.wishtrip.com/trek/10250000011811 ובו הוראות ניווט והסבר על דרכי גישה למקום.
פעילות נהדרת נוספת המתאימה לערב טו באב היא עלייה לתצפית שקיעה בסטלה מאריס וחווית הרכבל החיפאי. הליכה נעימה בטיילת המחודשת והיפה של שכונת בת גלים בחיפה ובה פינות ישיבה נעימות רבות ושקטות, לצד מדשאות מוריקות תעניק לכם בילוי רומנטי קליל ונעים. לאחר ההליכה בטיילת, אנו ממליצים לעלות ברכבל אל פסגת סטלה מאריס ולהנאות מתצפית אל עבר השקיעה. הטיול לסטלה מאריס וטיילת בת גלים נמצא בקישור הבא https://www.wishtrip.com/trek/10250000011270 לחיצה על ניווט תביא אתכם אל המסלול.
                                 מצפה רימון
זוגות המתכננים חופשה רומנטית במצפה רמון על שפת המכתש, יהנו מתצפית הכוכבים המושלמת לטו באב. הליכה נעימה בשעת ערב עם שקיעה או בשעת בוקר עם זריחה על שפת מכתש רמון היא חוויה מושלמת. בין מלון בראשית למרכז המבקרים מצפה רמון הותקן שביל טיילת ומצפורי תצפית המאפשרים להנאות מנופי המדבר בנוחות ובקלות. https://www.wishtrip.com/trek/10250000005747 אוהבי אסטרונומיה יהנו גם משלל פעילויות כוכבים בטו באב המתקיימות במצפה רמון.
החלטתם להישאר לערב רומנטי במרכז הארץ, צאו להליכה עירונית בין יפו לתל אביב, בין שוק הפשפשים לשוק הכרמל דרך טיילת החוף. הליכה ספורטיבית קצרה עם נקודות מנוחה המאפשרות צפייה בשקיעה יעניקו לכם ערב נעים וכייפי.https://www.wishtrip.com/trek/10250000006963 המסלול כולל מספר נקודות עניין בין השווקים והטיילת, מומלץ לבקר במקומות בשעת ערב עם פתיחת הפאבים המקומיים בשוק הפשפשים.
 מצ"ב תמונות מהמסלולים. 
 תמונות באדיבות  -WishTrip
טיולים רבים נוספים נמצאים באפליקציית WishTrip
חג אהבה שמח!

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות