יום שבת, 6 באפריל 2019

קניון ים המלח יהפוך לקניון הראשון ללא מע"מ מחוץ לאילת לראשונה בישראל (מחוץ לאילת) - קניון ללא מע"מ לכולם. מאת-שרית יוכפז


קניון ים המלח יהפוך לקניון הראשון ללא מע"מ 

מחוץ לאילת

לראשונה בישראל (מחוץ לאילת) - קניון ללא מע"מ לכולם. גם למיליוני התיירים  שמבקרים בים המלח- ועכשיו גם לנופשים הישראלים. תיירי החוץ יזכו עתה גם לפטור ממע"מ וגם להחזר מע"מ- הטבה חסרת תקדים בישראל.



קניון יום המלח (Dead Sea Mall) יהפוך החל מיום א' ה-7 באפריל 2019 , לראשונה בישראל, לקניון ללא מע"מ גם לישראלים ובכך יאפשר לכל הנופשים במרחב אזור ים המלח והדרום, ליהנות ממהפכת המע"מ ומהמחירים הנמוכים בישראל של מותגי על כדוגמת בוס, פנדורה, ארמאני אקסצ'ינייג, טומי הילפיגר, קלווין קליין ומותגי יוקרה נוספים.
תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‎Sarit Yochpaz‎‏‏, ‏‏‏‏שמיים‏, ‏‏משקפי שמש‏, ‏פעילויות בחוץ‏‏‏ ו‏טבע‏‏‏‏

עם הקמת הפרויקט, הציע הקניון, לראשונה בישראל, עמדת החזר מע"מ לתיירים, שמטרתה  לאפשר לכ-3 מיליון תיירים שמגיעים בשנה לאזור ים המלח, לחסוך את ההמתנה בנתב"ג ולקבל את ההחזר בעמדה מיוחדת.
תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‏5‏ אנשים‏, ‏כולל ‏‎Sarit Yochpaz‎‏‏‏, ‏‏אנשים מחייכים‏, ‏‏אנשים עומדים‏‏‏‏
החל ב7/4/2019 יוזמת חברת ברקליס סבסוד כספי לתושבי חו"ל וישראלים גם יחד, אשר יצור שיויון ואחידות בין ציבור הלקוחות, שכולו ייהנה מפטור מתשלום עבור רכישת המוצרים בקניון ים המלח בגובה המע"מ .
עו"ד חגי אדורם נציג חברת ברקליס יזמית קניון ים המלח: "לאחר שהחברה כבר יזמה מהלך ייחודי וראשון בישראל להקמת עמדת החזר מע"מ לתיירים כבר בקניון.
תמונה יכולה לכלול: ‏‏אדם אחד‏, ‏‏לשבת‏‏‏
כעת, החברה ממשיכה באותה הדרך ויזמה מהלך (מסובסד) נרחב הרבה יותר, והוא "קניון ללא מע"מ לכווולם". גם לתיירים וגם לנופשים הישראלים אשר יקבלו מעתה פטור מתשלום  עבור רכישת המוצרים בקניון ים המלח בגובה המע"מ .
למעשה זהו יהיה הקניון הראשון בישראל מחוץ לאילת אשר יהיה קניון ללא מע"מ.
זאת ועוד, תיירי החוץ הרבים הפוקדים את ים המלח ייהנו מ"פעמיים כי טוב" גם יהיו פטורים מתשלום המע"מ (שהינו מהלך מסובסד) וגם יהיו זכאים להחזר מע"מ, דבר שאין לו תקדים גם לא באילת".
תמונה יכולה לכלול: ‏‏אדם אחד‏, ‏‏‏‏‏לעמוד‏, ‏שמיים‏‏, ‏‏הר‏, ‏‏אוקיינוס‏, ‏פעילויות בחוץ‏‏‏‏ ו‏טבע‏‏‏‏
קניון ים המלח הינו פרויקט מסחרי מהמקוריים והיוקרתיים שנעשו אי פעם בישראל. הקניון בנוי על 15 אלף מ"ר בעל שתי קומות מסחר ומונה כ100 חנויות.
 בהקמתו של הקניון הושקעו כ-300 מילון ₪. מעבר לאדריכלות יוצאת הדופן והאטרקציות הסביבתיות אשר חוברו לקניון, נבחר תמהיל יוקרתי במיוחד של שוכרים על מנת לעמוד על הצורך שלמעלה מ2.7 מיליון איש בשנה אשר פוקדים את ים המלח – אחד משמונת פלאי תבל אשר יותר ממחציתם הנם תיירים תושבי חוץ.
אין תיאור זמין לתמונה.
בין שוכרי הקניון ניתן למצוא את מותגי האיכות: BOSS, ARMANI EXCHANGE, POLO RALPH LAUREN,  COLUMBIA, PANDORA, TIMBERLAND , CK ,  TOMMY HILFIGER , PAUL & SHARK
ועוד רבים וטובים. לא כולל מבצעי סוף עונה, ובכפוף לתקנון המופיע באתר החברה. לרשימת החנויות והמוצרים המלאה המשתתפים בהנחת המע"מ, יש לעיין בתקנון המפורט הנמצא באתר החברה בכתובת : www.deadseamall.co.il
תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏2‏ אנשים‏, ‏‏כולל ‏‎Sarit Yochpaz‎‏‏, ‏‏‏אנשים יושבים‏ ו‏בתוך מבנה‏‏‏‏‏
צילום: סהר צילום והפקות
 לים המלח -הגענו 
עם mr brown bus
מאת: שרית יוכפז כתבת ועורכת ראשית


0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות