יום שלישי, 4 באוגוסט 2020

חוגגים ט"ו באב ואת סיום חופשת הקיץ בצפת! מאת שרית יוכפז


חדשות תיירות תרבות מסעדות ומלונות מאת שרית יוכפז                     


העיר צפת נמצאת בתנופת פיתוח והתחדשות ומציעה למבלים בה חוויה ייחודית קסומה המשלבת בין היסטוריה, טבע, נופים קסומים והכל באווירה הייחודית של בירת הגליל. לרגל טו באב- חג האהבה ריכזנו עבורכם מספר אתרים רומנטיים שתוכלו לחגוג בהם את חג האהבה, תוך שמירה על התו הסגול!.



המצודה:  במהלך השבועות האחרונים החלה עיריית צפת במבצע נרחב להחזרת מצודת צפת העתיקה, הממוקמת על גבעה במרכז העיר צפת. לגדולה. במקום שרידים של יישוב מהתקופה הכנענית, במקום התקיימה מצודה בתקופה האחרונה של בית המקדש השניאך רוב השרידים שנותרו במקום הם מהתקופה הצלבניתהממלוכית והעות'מאניתהמצודה נפגעה קשות ברעידת האדמה החזקה שפקדה את צפת ב-1837בעשרות השנים האחרונות התבצעו במקום חפירות ארכאולוגיות נרחבות, שחשפו שרידים וממצאים עתיקים מכל תקופות קיומה של המצודה. כיום נחשבת המצודה לאתר תיירות ונוף, שכן עקב מיקומה הגבוה ניתן לצפות ממנה על סביבותיה של צפת- הרי מירוןהכנרת , הגליל התחתון , ועד הרי נפתלי והחרמון . במרחבי הדשא פזורים ספסלים ופינות ישיבה קסומות מול הנוף הרומנטי. חוויה בלתי נשכחת.

פארק עמק התכלת: גן עדן של טבע בליבה של העיר צפת נפתחה לאחרונה על ידי עיריית צפת וקק"ל בשטח קסום של 580 דונם עם בוסתנים, נחלים, מפלים, שבילי הליכה בעלי חיים וקסם בלתי נגמר. במקום תוכלו לקיים סיור זוגי, לקיים פיקניק רומנטי ולהנות מטבע מופלא מול נוף הרי מירון.

תצפית נוף בהר כנען: לפני כחודשיים הוכשר שטח מיוחד כתצפית נוף בסמוך לתחנת משטרת צפת על הר כנען. במקום תוכלו לקיים פיקניק רומנטי מול נוף עוצר נשימה כשלרגליך נפרסים מרבדים של צמחיה, עצים ומדשאות ומולכם הר מירון, יער בירייה וכו'.

סמטאות העיר העתיקה: בעיר העתיקה של צפת קסם בלתי נגמר. במשך שנים רבות תקופה זו של טו באב הסמטאות הרומנטיות היו עמוסות במטיילים מכל העולם, סגירת השמיים מאפשרת לכם, זוגות רומנטיים, להנות השנה מהאווירה הכל כך ייחודית של סמטאות העיר העתיקה של צפת באווירה שלווה ורומנטית. זו הזדמנות של פעם במאה שנה!.


צילום: טלי בן אברהם ועירית צפת
מאת: שרית יוכפז

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות