יום שלישי, 6 באוקטובר 2020

כאשר לא ניתן להגיע לירושלים מוזיאון מגדל דוד מביא את ירושלים אליכם .מאת: שרית יוכפז

  


כאשר לא ניתן להגיע לירושלים

מוזיאון מגדל דוד מביא את ירושלים אליכם

מוזיאון מגדל דוד בירושלים מציע סדרות הרצאות מרתקות וחדשות, סיפורים והצצה לתערוכה "הבנאים- זאת המנגינה שלנו", סיורים במגדל ובמצודה, אונליין לכל המשפחה

אוקטובר 2020

לאור סגירת מוסדות התרבות בארץ בתקופה זו, מוזיאון מגדל דוד, ממשיך לשמור על קשר עם הקהל בבית ובימים אלו, שלא ניתן להגיע לעיר – מוזיאון מגדל דוד מביא את ירושלים לקהל במתכונת אונליין. המוזיאון  מציע לכל המשפחה להצטרף למגוון סיורים מרתקים, להאזין לסיפורים אודות המצודה וירושלים עם שחקנים, לשמוע מגוון הרצאות חדשות ומסקרנות ולקבל הצצה בעברית ובאנגלית לתערוכה "הבנאים- זאת המנגינה שלנו" אשר מוצגת במוזיאון. גם בימים שלא ניתן להגיע לירושלים, ירושלים תגיע אליכם.

מוזיאון מגדל דוד מציע שתי סדרות הרצאות מקוונות חדשות בתשלום עם טובי המרצים בשני נושאים:

 

  1. קיצור תולדות ירושלים- סדרת הרצאות בשילוב סיורי שטח להכרות עם ירושלים מראשיתה ועד ימינו. הזדמנות ייחודית להכרות עם סיפור היסטורי בין יותר משלושת אלפים שנה בעשרה מפגשים בלבד ושישה סיורי שטח. בין המרצים: ד"ר שמואל בהט, תמר הירדני, איילת אורפז, ד"ר ירון עובדיה, ד"ר עמיחי שוורץ. החל מה-13/10. מחיר לסדרת ההרצאות: 300 ₪ ומחיר לסיור שטח בודד 85 ₪/ 75 ₪ לנרשמים להרצאות.
  2. קריאה למשפט חוזר- סדרת הרצאות המעמיקות בסיפורן של שלוש דמויות מרכזיות בעולם הנוצרי. המרצה יסכה הרני. בתאריכים 15/10, 22/10, 29/10. מחיר לסדרה בת 3 הרצאות: 100 ₪, להרצאה בודדת: 40 ₪.

 

בנוסף, בערוץ היוטיוב של מוזיאון מגדל דוד, מציע המוזיאון מגוון סרטונים בעברית ובאנגלית, המספקים הצצה מסקרנת לתערוכה המוצגת כיום במוזיאון "הבנאים- זאת המנגינה שלנו", תערוכה המגוללת את סיפור חייה של המשפחה משיראז שבאיראן, חייהם בירושלים ועד היום.

כמו כן, באתר המוזיאון, יוכל הקהל הרחב למצוא בחינם מגוון סיורים מרתקים אודות ירושלים והמצודה למבוגרים ולכל המשפחה בנושאים שונים בינהם:

 

למבוגרים

  1. תעלומת ארמון הורדוס - סיור בחפירות הקישלה- כמוסת זמן בת 3000 שנה – הצופים יוכלו להצטרף לסיור בו יחקרו, שכבה אחר שכבה, את הסודות של ירושלים שנמצאים בקישלה.
  2. דברים שרואים מכאן – על התפתחותה של ירושלים מתצפית מגדל דוד- מגיאוגרפיה קדושה לדילוג מעל הגיהנום - תצפית מודרכת על ירושלים העתיקה והמודרנית ממרומי מגדל פצאל.
  3. מראה מקום – על קדושתה של ירושלים מתצפית מגדל דוד- החיבור הירושלמי - הקשר של היהדות, הנצרות והאסלאם לירושלים בסרטון מודרך מהתצפית.
  4. הרצאות מצולמות בנושא הר הבית - מתוך יום העיון "מול ההר" שנערך בתאריך 2.3.2020.

לכל המשפחה

  1. מיכאל והמפלצת מירושלים - שעת סיפור מצולמת במצודה בהשתתפות שחקנית.
  2. המירוץ למורשת - משחק משימות בין אתרי המורשת ביום העצמאות, בלי לצאת מהבית.
  3. סיור תיאטרלי מיוחד לילדים במגדל דוד- לאורך כל ההיסטוריה עלו לרגל לירושלים מכל קצוות תבל. המבקרים באתר יוכלו להנות מסיור תיאטרלי במוזיאון לפגוש את: עולה רגל יהודי שאיבד את הכבשה שלו, את המלך הורדוס בכבודו ובעצמו, אביר צלבני שמנסה לפתור את החידה של אהובתו אזמרלד וגם דוד עות'מאני נצר לשושלת בוני חומת העיר העתיקה.

 

 

לצפייה, הזמנות ופרטים נוספים- באתריוטיובפייסבוקאינסטגרם


0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות