יום חמישי, 7 בספטמבר 2023

עשור של נתינה עמותת הגל שלי חוגגת עשר שנות פעילות מאת: שרית יוכפז

 



 

עשור של נתינה

עמותת הגל שלי חוגגת עשר שנות פעילות

מאת: שרית יוכפז

 

חייהם של מעל 9,000 נערו ונערים השתנו ללא היכר בזכות העמותה הנעזרת בגלישת גלים לקידום והעצמת נערים ונערות שמצאו את עצמם במצבים של קושי, סיכון ואתגרים שונים.

כעת, עם שמונה מרכזים לאורך חופה של ישראל, מאות מתנדבים ועשרות קבוצות מכל חלקי הארץ, חוגגת העמותה בהפנינג סיום עשור בהשתתפות הזמר אברהם טל ופותחת עשור חדש למען נוער שזקוק לכך ולמען אוכלוסיות מיוחדות.


אלפי נערות ונערים עלו על הגל בזכות עמותת הגל שלי. זו לא קלישאה. אלה החיים עצמם. באמצעות גלישת גלים, לימדו המדריכים והמתנדבים של העמותה את בני הנוער על הסחף וזרמים שגורמים לשקוע, אל מול כוח רצון, רוח בגב ולחימה שיכולים להביא אותם לחוף מבטחים.

מזה עשור שעמותת הגל שלי מוציאה קבוצות מכל גווני האוכלוסייה הישראלית אל הים ומעניקה להם השראה על חייהם וחשוב מכך - מחדירה בהם את האמונה ביכולות של עצמם לצאת ממצולות חייהם, לעלות על הגל ולהגיע כאמור לחוף מבטחים.


מה שהחל בביתן קטן בחוף הים בבת-ים עם חלום של שני סטודנטים, גולשים צעירים ירון וקסמן ועומר טולצ'נסקי, הפך במרוצת השנים למוסד של ממש עם שמונה מרכזים חינוכיים לאורך חופה של ישראל, קבוצות נערים בסיכון מכל הקשת הישראלית, בין אם מבני ברק, מזרח ירושלים, הנגב, ערים, מושבים, מהפריפריה ומהמרכז.


ירון וקסמן, מנכ"ל ומייסד העמותה: 

"עמותת הגל שלי חוגגת עשור של אהבת האדם ואמונה בטוב שבכל אחד ואחת. עם מעל ל 9,400 בוגרות ובוגרים מכל רחבי הארץ, מכל המגזרים - אפשר כבר לומר בגאון - זה עובד. פעם האמנו, היום אנחנו כבר יודעים - בתהליך מובנה וסדור, בשימוש בגלישת גלים ככלי חינוכי-טיפולי ניתן להוציא חבר'ה ממצבים קשים מאד ולסייע בעדם לבחור אחרת, לבחור בחיים, לקחת אחריות ולצאת קדימה. פשוט מרגש לראות את האימפקט הכל כך משמעותי בחברה בישראל ואנחנו מלאי הוקרת תודה על הזכות שניתנה לנו ולכל מי שמאמין בנו, מלווה אותנו ותומך. נמשיך לעשות הכל ולהשקיע, בכל אחד ואחת בתקווה לתת מענה לכמה שיותר בני נוער שמצפים לנו, בכל רחבי הארץ".


עמותת הגל שלי פועלת בכל רחבי הארץ  בתהליך חינוכי שהינו תהליך רב שנתי ורב שלבי. בין הפעילויות שהעמותה מציעה הינו מיזם עסק חברתי הקרוי "על הגל" שמטרתו ליצור תעסוקה ופרנסה לנוער, בנוסף לעמותה פרויקטים ייחודיים לנפגעי פוסט טראומה, קטועי גפיים, חינוך מיוחד וגם לא/נשים עם מוגבלויות תוך עידוד רוח ההתנדבות החברתית.


ביום שישי, ה-8 בספטמבר, הזמר אברהם טל יופיע באירוע לחגיגות העשור,  האירוע יתקיים במרכז גלישה החינוכי 'הגל שלי' בחוף הריביירה בבת-ים, בשעה 12:00 בצהריים.

במהלך האירוע, הקהל יוכל ליהנות מדוכני אוכל מגוונים, יריד גלישה ולייף סטייל מרשים. בנוסף, יהיו הופעות חיות נוספות ואפשרות להתנסות בגלישה עם מומחים.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות