יום ראשון, 10 בנובמבר 2013

פסטיבל טעם הכנרת ה-9 פסטיבל האוכל הותיק של עמק הירדן עם שפע אטרקציות תיירותיות לכל המשפחה ובילויים יתקיים מ27 לנובמבר עד ה-7 לדצמבר. הגעתי לסיור עיתונאים . מומלץ בחום. מאת: שרית יוכפז

פסטיבל טעם כנרת ה- 9

חנוכה: 27 בנובמבר עד ה-7 בדצמבר 2013

* שפע פינוקים שיעשו  לכם חם בלב...





פסטיבל "טעם כנרת"- פסטיבל האוכל הוותיק של עמק הירדן חוזר אלינו בחנוכה וחוגג כבר את שנתו התשיעית! חגיגה מיוחדת  לכל  המשפחה. נופים. קולינריה. פעילות ואטרקציות
בחבל הארץ היפה הזה, שעבר והווה מתמזגים בו, הוקמו במהלך השנים מסעדות, בתי קפה, מגוון אטרקציות תיירותיות לכל המשפחה כגון מרכזי מבקרים, חוות ועוד שפע אתרים, מהם נולד פסטיבל טעם כנרת הטומן בחובו חגיגה לכל החושים שתחמם את הלב. הפסטיבל יתקיים השנה בין התאריכים: 27 בנובמבר (נר ראשון של חנוכה) ועד 7 בדצמבר 2013– שני סופי שבוע הכוללים את חג החנוכה ביניהם ומטרתו להביא למודעות את ההיצע התיירותי-קולינארי העשיר והמגוון שיש לאזור להציע באחד מאזורי הארץ היחידים המציעים מזג אוויר נעים גם בחודשי החורף!
  
הפסטיבל נערך ביוזמת מחלקת התיירות והאגף לפיתוח כלכלי במועצה האזורית עמק הירדן ומציע הפנינג גדוש בתכנים מושקעים ומסקרנים מעולם התיירות והקולינאריה. 

המסעדות המובחרות ובתי האוכל יציעו מנות מיוחדות בדגש על יצירה קולינרית מקומית, ולצד אלו יצטרפו שלל אירועים ססגוניים, סדנאות, בישול בטבע, מפגשי שפים ועוד המון הפתעות שייצרו יחד פסיפס מרגש ומפתיע שיחמם את הלב.
                          *       *      *      *        *
לקראת פסטיבל "טעם כנרת", ביקרנו  
במספר מקומות  .ואני רוצה לספר עליהם ולהמליץ לכם קוראים יקרים :

נפלאות הסילאן – מתוק-מתוק ב"תמרים פלוס"."תמרים פלוס", קבוצת כנרת.יום שישי, 6.12.2013, 11:00-14:00.


"תמרים פלוס", חנות התמרים הראשונה והגדולה בישראל מסוגה, המשלבת מבחר גדול של זני תמרים, הפקת סילאן טבעי, רטבים וממרחים המבוססים על התמר וכן מוצרים מתנובת האזור, 
 חנות התמרים הראשונה והגדולה בישראל  הנמצאת בקיבוץ כנרת, משלבת מבחר גדול של  תמרים, סילאן טבעי, רטבים וממרחים המבוססים על התמר וכן מוצרים מתנובת האזור. החנות מארחת שף מקצועי -  שיציג מטעמים  עם  מתכוני סילאן  טעימים.  בכל ימי הפסטיבל יחולקו  בחינם ספרונים עם מתכוני סילאן .  כשרים. יום שישי, 6.12.2013, 14:00-11:00. לפרטים: 04-6759678.במקום מבחר מתנות ומוצרי קוסמטיקה טבעית.

בנמל עין גב,, השוכן על שפת הכנרת. מומלץ לקחת את הילדים והנכדים  לטיול רכבת בקיבוץ.

"סיורכבת" - עולים על רכבת קטנה ומתוקה ויוצאים עם כל המשפחה לסיור היסטורי ברחבי הקיבוץ, בין אתרים, סיפורים ונופים. מרגש.חוויתי את החוויה בסיור ברחבי הקיבוץ ותצפית  על רפת  פרות ונופי הקיבוץ  מבטיחה לחזור למקום עם נכדתי היא מאוד תתלהב.



 למי שאוהבים ליצור בעץ, מחכה "הנגרייה של סבא יוסי", המציעה סדנאות בניית חנוכיות המתאימות לכל גיל. מומלץ לשלב עם הדלקת נרות חנוכה, שתיערך מדי יום בחג. בנוסף, בימי שישי בבוקר, 29.11.2013 ו- 6.12.2013, ייצאו הפלגות מיוחדות ללב הכנרת.  04-6658036.

להנאתכם  מומלצת   מסעדת הדגים", עין גב -  המציעה תפריט מיוחד  של דגים מגוונים וטעמים וסלטים לימי הפסטיבל, טל': 04-6658136.

#לטייל עם עמירם אידלמן מקיבוץ כנרת,- מסע בזמן.  בכל ימי הפסטיבל. יספר לכם  בהומור סיפורי גבורה וחלוציות, אהבות ישנות,   מסע בזמן - לטייל עם עמירם אידלמן מקיבוץ כנרת, בכל ימי הפסטיבל. עמירם מפלרטט בווירטואוזיות בין העבר וההווה של העמק, ומציע לכם לצאת עמו למסע בין דמויות ומקומות, סיפורי גבורה וחלוציות, אהבות ישנות, וגם שירה, צחוק, דמע וחידודים. והכל שזור בטבעיות בנופים החורפיים, ההולמים היטב את עמק הירדן. מרגש ואותנטי.
מסעדת "1910"  ממוקמת בחצר ראשונים בדגניה א'. 103 שנים לאחר שהוקם הצריף הראשון בחצר ראשונים שבדגניה א', נפתחה במקום "1910", מסעדתו  של השף עודד שורצברד-וינר.מציין:  "בחרתי לקרוא
למקום 1910 כי כאן הכל התחיל. בכך ביקשתי להעניק כבוד למקום ולאנשים שבנו אותו",  אירוע הפתיחה של הפסטיבל  ייערך במרחב המשלב היסטוריה מרתקת ואווירה אירופית קסומה, ימזג קוקטייל נינוח וארוחת שרינג - המאפשרת לכמה סועדים לחלוק ולהתנסות בו-זמנית במגוון המנות, המבוססות על גידולי העמק וטעמיו.  04-6608565. מומלץ אהבתי את עיצוב המסעדה ונהנתי מהפיצות והיין היה טעים.

#"מכל הלב -"המזרחית של צל תמר" מציגה: חפלה מזרחית. מסעדת "המזרחית של צל תמר", צומת צמח.יום שלישי, 3.12.2013. החל מ19:00
המסעדה החדשה "המזרחית של צל תמר" פותחת את שעריה במתחם "מול כנרת" שבצומת צמח, ואתם נהנים מחפלה מזרחית שתתקיים במיוחד לפסטיבל "טעם כנרת". מתחם המסעדה הכשרה כולל מערכת בידורית מתקדמת עם מסך ענק, עיצוב עכשווי וייחודי, ואפשרות לקיום מגוון רחב של אירועים. החפלה העליזה תלווה במטעמים על האש מהמטבח המזרחי, מוזיקה כיפית, ושאר הפתעות שימתינו רק לכם. מומלץ אכלתי שם . והיתה לי חוויה קולינרית טעימה.
 04-6752300.
# ב"גן וחיות" - בדגניה א', בכל ימי הפסטיבל. "גן וחיות" הינו גן חיות קסום ומלהיב,המאפשר בימי
הפסטיבל האכלה ומפגשים עם חיות שונות: תוכים, יעלים, טווסים, קנגורו, קופים, צבים, אלפקות ועוד.. ובין לבין - הילדים יוזמנו ללטף ולהאכיל חלק מבעלי החיים.  אני  בסיור נחשפתי לאורח  חייהם של  בעלי החיים בפארק  במקום  ברכת מים המשמשת את עופות המים הברבורים עוד במקום: אפיית פיתות על הסאג' ואכילתן עם שוקולד או לבנה, פינת יצירה בגבס שבה תוכלו לבנות חנוכיות  04-6608488.מומלץ בחום.


gesher




# פותחים מבערים - אופים ומסיירים ב"חוויית נהריים" בגשר, (מול קיבוץ גשר).

סיורים יתקיימו בימים ראשון-שישי 11:00 ו-12:30, שבת וחג 11:00, 12:30, 14:00. בימי החנוכה כולם חוגגים את ניצחון החשמונאים, אך בקיבוץ גשר מזכירים בעת הזו גם את ניצחונם של מעטים מול רבים במלחמת העצמאות. אתר מיוחד זה משופע בסיפורים מרתקים, ובלא מעט סיפורי גבורה - בימי הפסטיבל ייערכו פה סיורים מודרכים בעקבות עברו המפואר של המקום. ב"אגדת דשא" בגשר תחוו סדנאות אפיית

"לחם הפתעות" מתוק-מתוק, בתנור ההיסטורי - כאשר בחוץ שולט החורף, בפנים תוכלו להתענג על סיידר
חם עם ציפורן וקינמון. עוד בתוכנית: ביקור במייצג המרגש, המספר את סיפורו של פנחס רוטנברג ומפעל החשמל בנהריים וסיורים אל מעבר לגדר המערכת, הכוללים תצפיות לגבול הירדני ולשפע עופות המים.
לדעת עוד: בקרתי במקום חוויה אפינו לחם מתוק  מול נוף עוצר נשימה. מומלץ.

 04-6752685. האתר מונגש למוגבלים בתנועה.



תמונה

 בתמונה: מימין שרית יוכפז עם אלזה לוי  שורקין המקסימה ממשרד אורנה בן חיים באגדת לחם חווית נהריים  בגשר הישנה. בה מתקיימים סדנאות אפיית לחם מול נוף מקסים.

בין הפעילויות שמציע הפסטיבל יתקיימו:

קוקטייל וארוחת שרינג באירוע הפתיחה של הפסטיבל במסעדת 1910 החדשה של השף עודד שוורצברד בדגניה א' לצד משתה חגיגי וקצבי במסעדת צל תמר, סיורי אוכל, סדנאות יצירה מבצק, סעודת אבירים במסעדת מרינדו בעין גב, ג'אז וגורמה צרפתי במסעדת על הנהר במתחם ירדנית הרקדה חגיגית
עם ריקודי עם ושירה בציבור עם האחים אסנר בבית הבד בדגניה א', מוזיקה וקולינריה במסעדת ערמונים
עם הזמרת רעות יהודאי, 
חפלה מזרחית במסעדת המזרחית של תמר המזרחית וטעימות חנוכה בסגנון יוון במסעדת רוברג הכשרה, טעימות והדגמות על בסיס סילאן בתמרים פלוס ומוזיקה וניגובים בראש צעיר ביוסי של חומוס באפיקים. בחצר כנרת יסופרו סיפורי אוכל חלוציים, סדנת הכנת עלי גפן בנחלה בטבע ופיצה וגלידה מחומרי גלם מקומיים וטבעיים בפרסקה במסדה ועוד ועוד.
כמו כן יתקיימו שלל אטרקציות כגון: הפנינג חנוכה וסרטי קולנוע לכל המשפחה בבית גבריאל, חוויית שייט דיג בנמל עין גב, סיורים משפחתיים רכובים על סוסים או עם ג'יפים לצד סיפורים ואקשן בטבע ועוד אין ספור חוויות קולינריות מרגשות .

פסטיבל "טעם כנרת" התשיעי,  27 בנובמבר עד ה-7 בדצמבר 2013
לפרטים מלאים: www.kinneret.info / 04-6752727



   צילום: רון שלף

אירועים מיוחדים

חגיגה לוהטת -  משתה ספרדי ב"צל תמר"-מסעדת "צל תמר", אשדות יעקב איחוד.יום חמישי, 28.11.2013, החל מ-19:00.
שיק ספרדי לוהט בלב העמק – המשתה הספרדי כבר הפך לשם דבר באירועי "טעם כנרת", וגם הפעם, תזכו בחוויה קצבית ועליזה. בואו עם חברים טובים, היכנסו לראש הטוב, וחגגו איתנו עד שכרון חושים. כיאה לאווירה החורפית החמימה, יוגשו במהלך הערב טאפסים מענגים ומפתיעים,
שירת הרוכבים בדגניה א' – שירה בציבור בבית הבד "שמן המאה".בית הבד "שמן המאה", דגניה א'.יום שישי, 29.11.2013, 21:00.
בבית הבד "שמן המאה", באווירה שכמו נלקחה מימים עברו, באמצע עונת המסיק וייצור השמן, לצד מכלי השמן וארומת השמן – תוזמנו להתרפק על שירי העבר עם "האחים אסנר", עוזי וחיים. האירוע האינטימי הזה יוביל אתכם במשעולי פסקול החיים החלוצי, שבו עבודת האדמה והחיבור לטבע מקבלים מקום של כבוד ואהבה. יהיה זה ערב חורפי באווירה חמימה, לצד כיבוד קל ושירה של פעם, בשילוב תחרויות ומשחקי חג כמו בימים הטובים. באמת שלא צריך יותר מזה כדי לחגוג את חנוכה באופן בלתי נשכח.

הפנינג חנוכה וסרטי קולנוע לכל המשפחה - חוויות בבית גבריאל- "בית גבריאל", ליד צומת צמח- שבת, 30.11.2013 החל מ-10:00.
הפנינג ענק עם מתקנים מתנפחים, דוכני מכירה ואוכל, מופע הקרקס של ג'סי לוסי – מופע קומי אקרובטי בשיתוף הקהל. באולמות: הקרנת סרטי קולנוע לכל המשפחה, מדי יום כל היום.
www.betgabriel.co.il.

בקצב הפסטיבל – הרקדה חגיגית בעמק. אפיקים.יום שני, 2.12.2013, 20:00.
המרקידים ירון כרמל וחיה שיפמן מצדיעים למקימי תנועת המחול העממי בעמק הירדן, ובמיוחד לספי אביב, המרקיד והיוצר, על 35 שנות יצירה. אתם מוזמנים למיני-מרתון חגיגי וקצבי, הכולל ריקודי עם מכל הזמנים, הופעות של להקות מחול, כיבוד עשיר, מרקידים ויוצרים מכל הארץ ועוד - עד השעות הקטנות של הלילה. 



על הנהר – ג'אז וגורמה צרפתי- מסעדת "על הנהר", מתחם ירדנית, בכניסה לקיבוץ כנרת. ביום שלישי, 3.12.2013.
המסעדה המיתולוגית, השוכנת ממש לגדת נהר הירדן, מזמינה אתכם לערב בלתי נשכח שיתחיל עם הדלקת נר שביעי של חנוכה וימשיך אל תוך הלילה עם תפריט מיוחד שיכלול מנות וניחוחות מהמטבח הצרפתי האיכותי  

ישראלי ויווני במסעדה – טעימות חנוכה ב"רוברג".מסעדת "רוברג", לבנים.יום רביעי, 4.12.2013, 20:00.
במסעדה המשפחתית המשובחת "רוברג", הממוקמת במושב לבנים אל מול נוף עוצר נשימה, תיערך מסיבת חנוכה בניחוח ישראלי-יווני – כיאה לימי החג. האירוע המיוחד ילווה בתפריט שכל-כולו חוויה קולינרית – מטבח ישראלי גלילי עם נגיעות יין מבושמות...

על כל החושים – סעודת אבירים ב"מרינדו"- מסעדת "מרינדו", קיבוץ עין גב.יום חמישי, 5.12.2013, 19:30.
דמיינו את הסצנה היצרית והנחשקת הזו: הילולה עסיסית ומפוארת שכל-כולה תאוות בשר, 


מוזיקה וריקודים מאירלנד וארה"ב - פסטיבל "סולם יעקב" .מלון "נוף גנוסר", גנוסר. ימי שישי ושבת, 6-7.12.2013.
פסטיבל המוזיקה הוותיק "סולם יעקב" מציע סופשבוע מוזיקלי חוויתי בניחוח של חו"ל, הכולל קונצרטים, סדנאות לריקודי עם איריים ואמריקאים, סשנים מוזיקליים, סדנאות טאי צ'י וצ'י קונג וכן במה פתוחה ופעילויות המתאימות לכל הגילאים. בפסטיבל יתארחו מיטב האמנים מחו"ל ומהארץ בתחום מוזיקת הפולק האמריקאית, הבריטית והאירית. חבילת האירוח במלון מקנה שהייה של לילה וכן כניסה לכל הפעילויות. צפו לאווירה תרבותית, פסטורלית וידידותית להפליא.
- "מסעדת הדגים", עין גב – המסעדה האהובה והוותיקה מציעה תפריט מיוחד  וטעים  לימי הפסטיבל. נמל עין גב, 04-6658136.

לחוות עם כל המשפחה

חוויות בלתי נשכחות – חורף חם בעין גב -אתרים שונים בנמל עין גב.בכל ימי הפסטיבל.
חוויות נהדרות ממתינות לכם בכל ימי הפסטיבל בנמל עין גב הציורי, השוכן על שפת הכנרת. נסו למשל את "סיורכבת" – עולים על רכבת קטנה ומתוקה ויוצאים עם כל המשפחה לסיור היסטורי ברחבי הקיבוץ, בין אתרים, סיפורים ונופים.  חוויה נסעתי ברכבת  זו  ונהנתי לראות  את הנוף הקסום . את הפרות ברפת.  ואת השלווה הפסטורלית. 

תנינים, טבילות ופינוקי חורף - חמת גדר.חמת גדר.בכל ימי הפסטיבל.
במיוחד בחורף, חמת גדר היא ה-מקום לבלות בו יום שלם עם כל המשפחה. בריכות מים תרמו-מינרליים, פינוקי ג'קוזי, תותחי מים לעיסוי, אגם בועות ייחודי, מפל מדהים, מיטות עיסוי בתוך המים, וכמובן - מתחם "ספלאש" המעניק חוויות מים אקסטרים. עוד במקום: פינת חי, פינת ליטוף, מתחם בעלי חיים מתקופת המקרא, חוות התנינים הגדולה בישראל, מופעי תוכים (11:00, 13:00, 15:00) ועוד.
לדעת עוד: 6393*, www.hamat-gader.com.

תעצרו את העיר - חוות ורד הגליל. חוות ורד הגליל. בכל ימי הפסטיבל.
חוות הנופש ורד הגליל, הממוקמת על גבעה הצופה אל הכנרת, מציעה טיולי רכיבה על סוסים בהרי הגליל מול נופי הכנרת, שיעורי רכיבה לילדים מגיל 8, פוני וסוסים לקטנטנים מגיל 3, וגם סיבוב משפחתי בעגלה רתומה לסוס. במקום 30 בתי אירוח הבנויים עץ ואבן בזלת וכן סוויטות רומנטיות חדשות. מבצעי הפסטיבל: 15% הנחה ללנים בימי הפסטיבל ו-10% הנחה לאורחי המלון במסעדה החדשה טיבי'ס, מסעדה כפרית משובחת של השף הידוע חיים טיבי.לדעת עוד: 04-6935785, www.veredhagalil.co.il.
י
סדנאות ויצירות מתוקות- ללא תשלום– "מול כנרת". "מול כנרת", צמח.בכל ימי הפסטיבל.
מתחם הקניות והבילוי "מול כנרת" מזמין אתכם – ובמיוחד את הילדים - לפעילות ללא תשלום ב"משחקייה" הכיפית. נוסף על כך, מדי יום בחג, בשעה 18:00, תיערך הדלקת נרות חגיגית עם סופגניות (הכניסה חופשית). המסעדות ב"מול כנרת" מגישות ארוחות המבוססות על גידולי העמק – בהם תמרים, בננות, דגים ועוד – וכיאה לפסטיבל גורמה, הן יציעו לכם תפריט מיוחד. רק אל תשכחו לבקש את מנת הפסטיבל, עם הנחת הפסטיבל... לדעת עוד: 04-6755410, "מול כנרת" בפייסבוק.

יצירתיות טבעית – סדנה אמנותית ב"צירופים 9"- סטודיו "צירופים 9", דגניה א'.יום רביעי, 4.12.2013, 17:00.
הכירו את "צירופים 9" – סטודיו לאמנות ועיצוב ובית המלאכה של האמנית אורליי פרי-

רוצים לאכול! – סיפורי אוכל בחצר כנרת. חצר כנרת.ימי שישי, 29.11.2013 ו-6.12.2013, 10:30, 12:00.
"בא לקיבוץ, רוצה לאכול" היא פעילות ייחודית שתיערך בחצר כנרת בעקבות סיפורי אוכל נושנים.
הפעילות, האורכת כשעה וחצי ומתאימה לכל המשפחה (

"לגלות": טיולים וסיורים בעמק

מעוף, יצירה, הליכה – "משעול בהר"- מנחמיה.בכל ימי הפסטיבל.
טבע, נוף, סיפורים ויצירה משמשים יחדיו בסיורים של שרית ורועי בראון מ"משעול בהר". כאן במנחמיה תזכו להתענג על סיפורי בתים ואנשים, הכוללים מפגשים בלתי שגרתיים עם אנשים מיוחדים. בימי הפסטיבל יוצע סיור אוכל ובריאות במושבה, בדגש הווי החיים של פעם, כולל המצאי הקולינרי של ימי החלוצים. בתוכנית: הכנת פיתות על סאג' ותה צמחים, וממתק לסיום – הכנת סוכריות קרמל מתובלות בצמחים שאותם תלקטו בשדות האזור. במהלך הפסטיבל, מדי יום בשעה 10:30 ייצא סיור מיוחד בעקבות הספר "בת שבע" מאת מירית גלעד.
לדעת עוד: 052-4757853,
לחוות את הטבע – "בינות תמרים"- מנחמיה. בכל ימי הפסטיבל.
סיור מודרך בנהיגה עצמית ברכב חשמלי בטוח וידידותי לסביבה, שיאפשר לכם לחוות מקרוב ובאופן בלתי אמצעי את הטבע המרהיב המאפיין את הירדן הדרומי, לתצפת על נופי האזור במשך שעה ארוכה ממרומי יער לוי אשכול או להתמסר למראה המהפנט של הירדן והירמוך בשיא החורף.


אל הטבע הפראי – "ג'ימי ג'יפ" - גבעת יואב. בכל ימי הפסטיבל.
רוב מסלולי הטיול של "ג'ימי ג'יפ" נערכים בלב השטחים סחופי הרוחות של שיפולי רמת הגולן הדרומיים, היורדים בתלילות לעבר הכנרת – אזורים שבהם הטבע הוא השולט, ואנו רק אורחים בנופיו. בטיול שטח עוצר נשימה זה תוכלו, במשך שעתיים או יותר, ליהנות מהנוף המדהים הצופה לעבר הכנרת, הגליל ומרחבי הגולן, לפגוש מעיינות נסתרים ופינות חמד לא מוכרות, וגם להכיר מקרוב את שטחי המרעה של ג'ימי מהם מגיעים העגלים.לדעת עוד: 052-2543323, www.jimyjeep.co.il.

סודות של חקלאים - סיור נ.פ.ש- אשדות יעקב איחוד.בכל ימי הפסטיבל, בתיאום מראש.
התכוננו להכיר סיור מסוג אחר - סיור נ.פ.ש מתמקד בנופים, פירות ושירים, ובעיקר - בשילוב הכל כך מתבקש בין שלושת האלמנטים הללו, במיוחד במקום כמו עמק הירדן. הסיור המחויך הזה חושף את סודות החקלאות המקומית, והוא מתובל במגוון שירים על פירות.
לדעת עוד: 04-6756404 (הסיור מיועד למינימום 10 מטיילים. יש להירשם ולתאם מראש).

כוכבים וטעמים בשמי כנרת – טיול עששיות לילי- מפגש בבית המוטור, בכניסה לקיבוץ כינרת (מגרש החנייה של ה"ירדנית").
מתי: בכל ימי הפסטיבל בשעה 17:00 (בהרשמה מראש בלבד).
הערב מספק את הבמה ואתם תהיו הכוכבים - עם עששיות ביד ואוזניים כרויות לקולות, לשירי לילה ולסיפורים לשעת לילה. , 052-6517744.

סימני דרך - מטיילים ושרים: קבוצת כנרת.בכל ימי הפסטיבל, בתיאום מראש.
רחל המשוררת הניפה פה קלשון ונעמי שמר, בת המקום, שוררה פה אודות חורשת האקליפטוס. קבוצת כנרת מזמינה אתכם לסיור מזמר, מרגש ומהנה בעקבות אנשים, מאורעות ומקומות. לדעת עוד: 04-6759123, 


ישן וחדש בשדה - סיור חקלאי בשער הגולן- קיבוץ שער הגולן- בכל ימי הפסטיבל.
סיור מרתק המתאים למבוגרים, בעקבות החקלאות המודרנית והחקלאות של שנות ה-40 באזור. הסיור – שמתחיל בהקרנת סרטון הומוריסטי - יכלול הסברים מעמיקים ומרתקים על ענפי החקלאות השונים המאפיינים את קיבוץ שער הגולן. ניתן לשלב בסיור ארוחת צהריים. הסיור מיועד לקבוצות, והוא נערך בהזמנה ובתיאום מראש.לדעת עוד: 04-6677544, www.agrotour.co.il.

דיווש וג'חנון במעגן – כל המשפחה ב"מעגניים"-כפר הנופש מעגן עדן.בכל ימי הפסטיבל.
השכרת אופניים בכנרת ובעמק הירדן למשפחות, ילדים וזוגות בכפר הנופש מעגן עדן. המסלולים מותאמים למשפחות, ובהם גם מסלול שקיעה ייחודי עם תצפיות בשפע הדרכים שיש לעמק להציע. בנוסף, מוצעים מסלולי שטח אתגריים בליווי מדריכים. ובכל שבת תמצאו פה גם דוכן ג'חנון משובח.לדעת עוד: 054-7939822.

מומלץ בחום  הגעתי לסיור  לפני הפסטיבל  עם   ובאדיבות משרד יח"צ של אורנה בן חיים ואלזה. היה  מקסים.

מכל השפע  האטרקציות  שמציע לנו חג החנוכה .על פסטיבל אחד  ברצוני  להמליץ בחום. - "טעם כנרת"
מתקיים בעמק הירדן  האתרים, חגיגה של כל החושים והטעמים.זו השנה ה- 9 שחוגגים בעמק הירדן את פסטיבל "טעם כנרת" - קולינריה מקומית לצד שלל אירועים ססגוניים, סדנאות, בישול בטבע, מפגשי שפים ושפע הפתעות, 



פסטיבל "טעם כנרת" התשיעי,  27 בנובמבר עד ה-7 בדצמבר 2013


לפרטים מלאים: www.kinneret.info / 04-6752727

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות