יום ראשון, 9 במרץ 2014

לראשונה בישראל: פסטיבל אוכל טבעוני מומלץ בחום. מסיבת עתונאים בטאבולה הרצליה פיתוח.מאת : שרית יוכפז



שף תאכל ועמותת "ויגן פרנדלי" גאים להציג
לראשונה בישראל: פסטיבל אוכל טבעוני




בפעם הראשונה בישראל יתקיים פסטיבל " "Festi-Vegan– פסטיבל אוכל טבעוני. בפסטיבל הייחודי, שיתקיים בין התאריכים 9.3.2014-20.3.2014, ייקחו חלק למעלה מ-50 מסעדות אשר יציעו ארוחה טבעונית מלאה (ראשונה, עיקרית וקינוח) במחיר מוזל שינוע בין 59-89 שקלים לסועד למשך 12 ימים.
הצורך בפסטיבל ייחודי מסוג זה מגיע בעקבות הפיכתם של ישראלים רבים לטבעונים ובזכות פעילותה של עמותת "ויגן פרנדלי" הפועלת רבות על מנת להפוך את חיי הטבעונות בישראל לנוחים ונגישים יותר. מהפכת הבריאות שפקדה את ישראל בשנים האחרונות גרמה לביקוש הולך וגובר של מנות ותפריטים בריאים לא רק מצד קהל הטבעונים אלא גם מצד הקהל הרחב שוחר הבריאות. בשל הביקוש הרב לאוכל בריא, נוצר הצורך בפסטיבל המשלב אוכל ובריאות במחיר שווה לכל נפש.  
פסטיבל האוכל הטבעוני, הנערך בשיתוף אתר  2eat, מצטרף לשלל פסטיבלי אוכל מצליחים בהפקת חברת "שף תאכל" ביניהם פסטיבל "Dinner In the City", פסטיבל הדגל "שף תאכל" (קיץ / חורף) ופסטיבל "שף תאכל כשר".  בין המסעדות המשתתפות בפסטיבל ניתן למצוא את מסעדת "ננוצ'קה", ויקי כריסטינה, המטבחון, טאבולה, מקסיקנה, קפה לואיז ומסעדות רבות נוספות. מומלץ.

טל נחמיה, מנכ"ל שף תאכל מסביר את הרעיון מאחורי הפסטיבל: "הפסטיבל הגיע מתוך הבנה של הצורך והרצון של אנשים באוכל טבעוני. בשנתיים האחרונות מתקיימת בישראל מהפכה של טבעונות – מאות מסעדות הוסיפו מנות ותפריטים טבעוניים, אלפי ישראלים הפכו לטבעונים ובעקבות כך נוצר הצורך לקיים פסטיבל אוכל ייחודי לטבעונים. הפסטיבל יאפשר גם לטבעונים ליהנות ממנות טבעוניות ובריאות במחיר מיוחד ושווה לכל כיס".
מייסד עמותת ויגן פרנדלי, עמרי פז : אורח החיים הטבעוני הוא אורח חיים בריא, מהנה ומוסרי יותר. לכן, אנחנו בעמותת "ויגן פרנדלי" פועלים כל העת להפיכתה של הטבעונות בישראל לנגישה ככל שאפשר וכעת לראשונה גם קיום פסטיבל אוכל טבעוני ראשון מסוגו. הפסטיבל מיועד לכולנו: טבעונים, צמחונים, מתעניינים וכל מי שבלבו חמלה לבעלי החיים."



                          

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות