יום ראשון, 17 באוגוסט 2014

עיריית בת ים מקיימת את פסטיבל הריקודים הגדול בישראל – הכניסה חופשית / מאת: שרית יוכפז sarit0404@yahoo.com

פסטיבל בת ים לריקודים מכל העולם! מומלץ.
עיריית בת ים מקיימת את פסטיבל הריקודים הגדול בישראל – הכניסה חופשית ואתם מוזמנים!

רקדנים בבמה הלטינית
שלושה מוצ"ש רצופים (16-23-30) במהלך חודש אוגוסט משעה 19:00 ועד חצות, יתקיימו לאורך טיילת בת ים היפהפייה, מסיבות והרקדות ענק, חגיגות סלסה וריקודים לטיניים, מסיבות ריקודים סלוניים, במות עם מופעי ריקוד מהארץ ומהעולם,
שיעורי ריקוד בכל הסגנונות, מופעים של זמרים מובילים ויריד אמני רחוב ענק. בין האמנים:
שרית חדד, ליאור נרקיס, שירי מיימון ושמעון בוסקילה – המופע המשותף, להקת טררם ועוד רבים.
עיריית בת ים מקיימת  הקיץ לראשונה את פסטיבל DANCETIVAL, פסטיבל הריקודים הגדול בישראל. מדי שבת במהלך חודש אוגוסט, החל מהשעה 19:00, תהפוך טיילת בת ים לאולם הריקודים הגדול בעולם עם מגוון סגנונות הריקוד, ורקדנים ואמנים מובילים מהארץ ומחו"ל.ורקדנים בבמה לטינית.
 
למרות המצב החליט ראש העיר (בפועל), יוסי בכר, לקיים את הפסטיבל. "הקיץ נפתח השנה על רקע הדי הפיצוצים של הרקטות ששוגרו מרצועת עזה" אומר בכר, "את חגיגות הקיץ החליף מבצע "צוק איתן", שגבה קורבנות רבים, אך למרות ניסיונותיהם של ארגוני הטרור לשבש את שגרת חיינו – אנחנו צועדים קדימה. ממשיכים ליצור, לחגוג, לרקוד ובעיקר לחיות". קהל באי הפסטיבל יוכלו ליהנות ממגוון אירועים, מופעים של זמרים מובילים ביניהם שרית חדד, ליאור נרקיס, שירי ושמעון – המופע המשותף, מסיבת רחוב עם רדיו 102 FM שידורים מהשטח ועוד. בפסטיבל הרקדות ריקודי עם, מופעי מחול במגוון סגנונות מכל העולם, סדנאות ריקוד ועוד."מזה כעשור דוהרת בת ים קדימה", מוסיף בכר, "ומתייצבת לצד הערים המובילות בתחום התרבות ופעילות הפנאי בעיר. אנו מאמינים כי תוכן איכותי, הפתוח לקהל הרחב ונגיש לכולם, הוא הבסיס לסביבת חיים פורחת ומתקדמת. בת ים מאמינה כי תרבות היא נשמת אפה של חברה".
אורח מיוחד בפסטיבל הוא ילד הפלא הקולומביאני, אלוף העולם בריקודים לטיניים קוין טלז (KEVIN TELLEZ) אשר הפך לסנסציה בינלאומית כשסרטון שלו עם זוגתו לריקודים שעלה ליוטיוב זכה למיליוני צפיות. השניים משתתפים בימים אלו התכנית Americas Got Talent.
אורח נוסף מחו"ל שיתארח על הבמה הוא פרנקי ואסקז, אחד מגדולי זמרי הסלסה האמריקאים וזוכה פרס הגרמי, שיופיע עם להקת הסלסה הישראלית וואלאקטה. על במת ריקודי העם ירקידו מדי ערב המרקידים המובילים בישראל, ביניהם גדי ביטון, דודו ברזילי ורפי זיו ובהשתתפות הזמרים יואב יצחק ואביבה אבידן. *בבמת הריקודים הלטיניים יתקיימו מדי שבת מופעי סלסה, צ'ה צ'ה, בצאטה וריקודים ברזילאיים, מופעי קפוארה ומתופפי בטוקדה ברזילאיים. *בבמת הריקודים הסלוניים, בהנחייתה של אנה ארונוב, יתקיים מופע כוכבי "רוקדים עם כוכבים", אנה ארונוב, דני יוחטמן, מאשה טרויאנסקי, בוריס זלצמן, חיים פרשטיין ויוליה פרוק ופנקו, נשף טנגו גדול ותחרות נושאת פרס של הרקדנים הטובים בבת ים.*במבת ריקודי המחול יתקיימו מופעי מחול מהארץ ומהעולם, ביניהם מופע טרייבל, פלמנקו, אפרו אתיופי, אירי, פרסי ומופע ריקודים גאורגיים – הלהקה העירונית של בת ים.
הפסטיבל יכלול גם מגוון פעילויות לקהל הצעיר: במת חפלה יתקיימו סדנאות קצב וריקוד לכל המשפחה, ביניהם סדנת ריקודי ברייקדאנס, ריקודי שורות, זומבה, ריקודי בטן וריקוד אירי. על במת הריקודים הלטיניים תתקיים מדי ערב בשעות 20:00-20:30 סדנת סלסה לילדים ועל במת ריקודי העם תתקיים מדי ערב בשעות 19:30-20:30, הרקדה להורים וילדים והפעלה עם בלונים. על במה זו יופיעו הזמרים- שרית חדד, ליאור נרקיס, שירי מימון ושמעון בוסקילה – המופע המשותף  ובמהלך הפסטיבל תתקיים מסיבת רחוב גדולה עם רדיו 102FM . בכל אחת משבתות הפסטיבל תופיע להקת טררם, המשלבת תיפוף בסגנונות שונים, מוסיקה, ריקוד ותנועה אנגטיים באווירה קומית סוחפת.
 *במהלך ימי הפסטיבל יריד אמנים, שוק אמנויות ענק מקומיים יהיו פרוסים לאורך טיילת בת ים ואת זמנם של העוברים ושבים ינעימו 12 נגני רחוב שינגנו במגוון כלים.מומלץ.
 

 

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות