יום שני, 7 במרץ 2016

השרה גילה גמליאל: שלישי בשלייקס פלוס מתרחב לאילת – אלפי אזרחים ותיקים ייהנו בעיר הקסומה/מאת: שרית יוכפז



השרה גילה גמליאל: שלישי בשלייקס פלוס מתרחב לאילת – אלפי אזרחים ותיקים ייהנו בעיר הקסומה
לאור ההצלחה המסחררת של פסטיבל "טבריה בשלייקס פלוס" בו השתתפו למעלה מ-3000 אזרחים ותיקים, המשרד לשוויון חברתי ממשיך את תנופת השלייקס לאילת. השרה גילה גמליאל: "הביקוש הגדול מראה עד כמה פעילויות לאוכלוסייה זו חשובות במיוחד".
https://youtu.be/Tms1GtXZTq4
פסטיבל "אילת בשלייקס פלוס" יוצא לדרך, ובמסגרתו אלפי אזרחיות ואזרחים ותיקים יגיעו להתארח במלונות בעיר אילת, וליהנות ממגוון רחב של אטרקציות תיירותיות. פסטיבל זה ממשיך את ההצלחה של "טבריה בשלייקס", ומאפשר לעוד אזרחים ותיקים לקחת חלק בפעילות. הפסטיבל שמתקיים ביוזמת המשרד לשוויון חברתי, כולל מגוון אטרקציות המותאמות לאזרחים הוותיקים, ובהן: טיולים, סיורים רגליים באתרי העיר, הרצאות במלונות בנושאים שונים, ערבים מוזיקליים, מופעי בידור, פעילויות ספורט ועוד.
זו השנה השנייה לקיומו של הפרויקט, כאשר בשנה שעברה אלפי האזרחים הוותיקים התארחו באילת בהצלחה גדולה. מטרת הפרויקט היא ליצור אירוע מרוכז של פעילויות נופש בערים השונות ברחבי ישראל, במיוחד עבור האזרחים הוותיקים. במהלך ימי הפסטיבל לנים האזרחים הוותיקים בשורה של בתי מלון נבחרים ברחבי העיר במחירי הנחה אטרקטיביים, נהנים מאווירת הנופש, וחוגגים בעיר הדרומית החמה.
"הביקוש הגדול שהיה בתחילת החודש ל'טבריה בשלייקס פלוס' מראה עד כמה הפעילות הזו נחוצה לאוכלוסיית האזרחים הוותיקים, ואנו הולכים ומרחיבים את הפעילות כעת גם לאילת" אומרת השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל. "הפרויקט מהווה דוגמה מצוינת לכיוון שבו אנו פועלים בשנה הקרובה, עם ההשקה המחודשת של 'שלישי בשלייקס פלוס'. אנו נרחיב את סל ההטבות והמבצעים ובעזרתם נלך ונחזק את מעמדם של האזרחים הוותיקים בחברה הישראלית". 


                                            השרה גמליאל

אירוע "אילת בשלייקס" הוא פעילות המרכזית בפרויקט המחודש "שלישי בשלייקס פלוס", שחזר בגדול ומעניק מגוון הטבות בתחומי הצרכנות והפנאי לאזרחים הוותיקים. הפרויקט נועד לאפשר לאזרחים הוותיקים לטייל, לצרוך תרבות, לבלות, לקנות וליהנות במחירים אטרקטיביים במיוחד עבורם. באמצעות הפרויקט מבקשים במשרד להפוך את אוכלוסיית הוותיקים לקבוצת אוכלוסייה מועדפת וחזקה ולדאוג לרווחתם ולחיי הפנאי שלהם. כחלק מכך הגיע המשרד לשוויון חברתי להסכם עם חברות, רשתות, בתי קולנוע, מוזיאונים, גני חיות ואתרים רבים לפיו בכל יום שלישי אזרחים ותיקים יכולים ליהנות מהטבות והנחות על מגוון בילויים, פנאי תרבות, צרכנות ועוד. במסגרת זו אחת ההטבות המשמעותיות ביותר לה זוכים האזרחים הוותיקים היא כרטיס לסרט ב-10 שקלים בלבד בבתי קולנוע ברחבי הארץ. בשנה שעברה מומשו 640,000 כרטיסי קולנוע. כמו כן, החל מחודש מרץ זוכים האזרחים הוותיקים להצגות בתיאטראות הרפרטואריים: "הבימה", "הקאמרי" ו"בית לסין" במחירים חסרי תקדים.
 ההטבות כולן מפורסמות בדף הפייסבוק של "שלישי בשלייקס" 
ובאתר: http://www.shlaykes.co.il/

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות