יום רביעי, 6 ביולי 2016

פסטיבל בין הכרמים חוגג עשור: ט"ו באב במרום הגליל (18-26.8) מאת: שרית יוכפז


פסטיבל בין הכרמים חוגג עשור: ט"ו באב במרום הגליל (18-26.8)
ט"ו באב - חג האהבה במסורת היהודית, החג בו חוללו בנות ישראל בין הכרמים לאור הירח המלא. אין מקום מתאים יותר לחגוג אותו מאשר במרום הגליל, בין היישובים הכפריים המציעים אירוח משובח, בין הכרמים הרבים עם ניחוח הבציר, הנופים עוצרי הנשימה וכמובן פסטיבל בין הכרמים אותו מארגנת המועצה האזורית מרום הגליל זו השנה העשירית ובו משתתפים מדי שנה אלפים רבים בפעילויות השונות ברחבי האזור.
הפסטיבל הגלילי יפתח בערב ט"ו באב, יתקיים השנה בין התאריכים י"ד – כ"ב באב 18-26.8,  ימשיך את המסורת המיוחדת ויציין את חגיגת העשור עם שמונה ימים ולילות מיוחדים בהם שלל אירועים: מופעי מוסיקה משקיעה ועד זריחה תחת כיפת השמיים ביניהם שני מופעי ענק ביער עין הוזים: מופע פתיחת הפסטיבל לחגיגת ט"ו באב עם שני ענקי זמר ישראלי - שלומי שבת שיארח את ריטה, מופע של גדול הזמר החסידי אברהם פריד שיארח את יהורם גאון, מופע זריחה של מירי מסיקה בליבנים מול נוף הכנרת והרי הגולן, מופע רגאיי באמירים של 'ג'הבלס', טיול מיוחד לילדים ביער עם 'פיטר-פן' 'טינקרבל' וחבריהם, ירידים גליליים מיוחדים, אירועי מוסיקה וסיורים ביקבים ובכרמים הרבים, תפריטים מיוחדים במסעדות האזור, פעילויות לכל המשפחה והרבה יין טוב ורומנטיקה.. 


בין האירועים הבולטים שיתקיימו במהלך ימי הפסטיבל במרום הגליל:
יום ה' – 18.8
21:00 - שלומי שבת - "ההופעה", אורחת מיוחדת – ריטה:  שלומי שבת, מהאומנים המוערכים והחשובים במוסיקה הישראלית יפתח את חגיגות העשור של פסטיבל בין הכרמים בערב ט"ו באב במופע קצבי, תוסס ומלא בניחוחות ומקצבים אתניים -ים תיכוניים, ספרדיים ותורכיים. באווירה הקסומה של עין הוזים בלב יער בירייה שבמרום הגליל לאור הירח המלא וניחוחות הבציר יבצע שלומי את להיטיו החדשים לצד מיטב הקלאסיקות והלהיטים שמלווים אותו במשך 40 שנות יצירה ובמיוחד לרגל הפסטיבל – יארח את האורחת המיוחדת – ריטה, בליווי הרכב של 10 נגנים, זמרות ליווי סאונד ותאורה מרשימים אשר יצרו יחדיו מופע סוחף ומרגש. עוד במתחם המופעים המיוחד בלב היער - שדרת יקבי בוטיק, דוכני אוכל גלילי ובית קפה בטבע. פתיחת שערים בשעה 19.00. המופע בתשלום.
יום ו' – 19.8  - חגיגה ביקבים:
 10:30 -  חגיגה לטינית ביקב אדיר - לכבוד ט"ו באב  ישיק יקב אדיר 2 יינות לבנים חדשים,A  לבן 2014 וסוביניון בלאן 2015 בבוקר שכולו חגיגה לטינית עם איטלו גונזלס וסאבור דל באריו, הרכב סוחף ומקפיץ המנגן ביחד למעלה מ- 20 שנה בסגנון הלטיני הכולל מוסיקה קובנית ,סלסה, סול וג'אז לטיני עם נגנים מקצועיים וייחודיים בתחום המוזיקה הלטיני.  "אדיר" מזמינים אתכם להתענג על ארוחות בוקר וברנאץ' שיוגשו במקום, אווירה תוססת וכמובן הרבה יין טוב. הכניסה בתשלום. לרכישת כרטיסים -  04-6991039
14:00חוויה בכרם: חוות בית הכרם במושב חזון, פותחת שעריה ומזמינה אתכם לחגיגית ט"ו באב תוססת בלב הכרמים. מול נוף עוצר נשימה ינגנו 'אואזיס מיוזיק' מוזיקת עולם חיה וצבעונית בהילולה של קצב ושמחה. תוכלו להתרווח עם יין הבית תחת סוכות הגפנים, לרקוד עד שכרון חושים עם כוס ערק חלומי וליהנות ממגוון תבשילי פוייקה משובחים, בירה צוננת מהחבית, מיני פינוקים ומשאר תוצרת החווה. במקום יהיו פינות יצירה לילדים וחוויה של משחקים בטבע. הפעילות מהשעה 14:00 ועד כניסת השבת. הכניסה בתשלום. לרכישת כרטיסים - 050-4772792
יום א' – 21.8
19:00 – ערב 'טועמים בשניים' במלון אמירי הגליל: מסעדת 'בין כרמים' ומלון אמירי הגליל חברו יחדיו לאירוע "טעימות בשניים" לשוחרי טבע, אוכל, יין ומוסיקה עם חגיגה של טעמים וריחות: ארוחת ערב רומנטית של 5 מנות מגוונות לצד טעימות יין מיקבי האזור. הפעילות במסעדה ובגינת המלון. האירוע בתשלום, מומלץ להירשם מראש בטלפון 04-6989815. מספר המקומות מוגבל.
יום ב' – 22.8
21:00 – אברהם פריד מארח את יהורם גאון – פסטיבל בין הכרמים ממשיך את מסורת הזמר החסידי עם מופע של גדול הזמרים בימינו – אברהם פריד, שיארח את יהורם גאון במופע חגיגי לרגל חגיגות העשור, תחת כיפת השמיים בלב יער בירייה בעין הוזים. במהלך הערב ישיר אברהם פריד את מיטב להיטיו מאלבומו החדש ולהיטי עבר בעיבוד קצבי ותוסס כאשר על הניצוח והעיבוד אחראי המנהל המוסיקלי יובל סטופל. המופע בסמוך לישוב קדיתא וסמוך לקברי צדיקים רבים בגליל, עוד במתחם המופעים המיוחד בלב היער - שדרת יקבי בוטיק, דוכני אוכל גלילי ובית קפה בטבע. פתיחת שערים בשעה 19.00. המופע בתשלום.
יום ג' 23.8
16:30 - "טיול ביער לעולם לא" – כמיטב המסורת בפסטיבל בין הכרמים ממשיכים עם טיולי היער המומחזים– והשנה עם טיול קסום ומודרך לילדים ולהורים  הכולל גם הדרכה ממדריכי קק"ל ומפגשים עם שחקנים בדמות פיטר פן וטינקרבל – שיפתיעו את המשתתפים ביער לעולם לא עם מעשיות וסיפורים ובסיום גם פעילות אקרו-באלנס חווייתית בשיתוף הורים-ילדים. התוכנית גובשה בשיתוף החוג לאקרובטיקה אווירית של מתנ"ס המועצה האזורית מרום הגליל. היציאה לסיור ממצודת בירייה, הסיור בתשלום וברישום מראש.
יום ה' – 24.8 –
16:00- 21:00 - יריד שוק איכרים גלילי מיוחד במושב כרם בן זמרה מתוצרת המקום -  פירות, זיתים, דבש, ליקרים, שמן זית, יין, עבודות יד ואומנות, דוכני מזון ויצירה, כולל סדנאות ופעילויות מיוחדות לילדים בראשם - מופע 'סופר סבתא' (בשעה 18:00): מופע המשלב בתוכו הרבה הומור קטעי ליצנות וקרקס, להטוטי אש מדהים, פעילות אקרובאלנס עם מתנדבים מהקהל והרבה אהבה.. הכניסה והמופע ללא תשלום.   
21:00 - ג'הבלס - מופע רגאיי  ב"מצפה כנרת", מושב אמירים: נהר של רגאיי משמח ושופע בביטים ייחודיים. מהתו הראשון ועד האחרון כל המקום עולה על תדר משותף למסע מאוחד שכולו יצירה מלאת תשוקה ונשמה בקצב המתובל בנגיעות של ג'אז, רוק, סול ודאנס. בואו ליהנות ממופע נוגע בנשמה המשרה שמחה אמתית במקום ואוירה קסומים במצפה כנרת. ישלימו את האווירה דוכני אוכל, יין ובירה. הכניסה חופשית.
יום ו' – 25.8
04:00 – מירי מסיקה במופע זריחה  - גם השנה ממשיכים את המסורת בפסטיבל עם מופע זריחה באמפי ביישוב ליבנים, והשנה עם מירי מסיקה, הזמרת שהפכה לפני עשור לחלק בלתי נפרד מהפסקול הישראלי ופרצה לתודעת הקהל, אחרי 5 אלבומים מצליחים שהנפיקו להיטי ענק וזכיה בכל תואר אפשרי. עם רפרטואר עשיר ומגוון ואינספור הופעות מצליחות על הבמות הגדולות ביותר בכל רחבי הארץ תגיע מירי למופע מיוחד בו תבצע שירים מאלבומה האחרון ומאלבומיה הקודמים לציון עשור של עשיה מוסיקלית ולרגל חגיגות העשור לפסטיבל, באמפי האינטימי בישוב ליבנים הצופה על בפתיחת המופע יאיר הירח, ובסיום לאחר הזריחה - כבר תעלה השמש מעל הכנרת ונופי הגולן הנשקפים מהאמפיתיאטרון בליבנים. המופע בתשלום.

לרכישת כרטיסים למופעי המוסיקה 04-6919807 או 04-6220066 וגם באתר האינטרנט -  www.keshet.smarticket.co.il . במשך ימי הפסטיבל המתקיים בשיתוף משרד התיירות, יתקיימו אירועים מיוחדים נוספים, סיורים, פעילויות ביקבים וטיולים מודרכים. לפרטים נוספים על שלל האירועים הנוספים במסגרת פסטיבל בין הכרמים, אפשרויות הלינה הרבות ולתוכנייה המלאה - http://www.2beav.co.il
מומלץ 
מאת: שרית יוכפז עורכת ראשית sarit0404@yahoo.com

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות