יום שני, 5 בספטמבר 2016

מומחי חברת התיירות "אופקים תיירות" מצליחים להפוך את החיסרון ליתרון ומציעים כמה מטיולי השלכת היפים ביותר שיש: מאת: שרית יוכפז


הפגישה החגיגית בין השלכת לחגים"
חגי תשרי חלים השנה באוקטובר, והנסיעות המסורתיות לחופשה במדינות אגן הים התיכון,  פוגשות כבר את הסתיו ומזג אוויר הקריר, אשר כבר לא יתאים ל"בטן-גב" בבריכה או בים.
מומחי  חברת התיירות "אופקים תיירות" מצליחים להפוך את החיסרון ליתרון ומציעים כמה מטיולי השלכת היפים ביותר שיש:



סתיו 2016 מסתמן כבר עכשיו כהזדמנות לכמה טיולים מיוחדים במינם. השנה "נופלים" חגי תשרי במועדים מאוחרים יחסית ואת כולם מציינים במהלך חודש אוקטובר – ערב ראש השנה ב-2 בחודש וערב סוכות ב-16. יש כאן הזדמנות שלא כדאי להחמיץ –ליהנות מן השלכת הנהדרת שהעונה הזאת יוצרת ברחבי אירופה ובמקומות רבים אחרים. בעוד שבשנים קודמות דמו טיולי החגים במידה רבה לטיולי הקיץ, ואפשר היה לבלות אותם על חוף הים או על שפת הבריכה – השנה כדאי לתכנן ולהתכונן למשהו שונה. בשפת הים והבריכה יהיה קריר מאוד באוקטובר, אבל החיסרון הזה עשוי להפוך דווקא ליתרון.
תחילה כדאי להבהיר דבר מה חשוב ביותר – ההנאה מן השלכת אינה שמורה רק לחובבי טבע מושבעים, למחבקי עצים או למי שמריח בקביעות את הפרחים בגינה. כאשר היערות משנים את צבעם ונהפכים מירוקים לצהובים, אדומים, זהובים וחומים הנשימה, גם של הקשוחים ביותר, פשוט נעתקת. היופי הגדול הזה קורה בכל שנה פחות או יותר באותם תאריכים – מאמצע ספטמבר ועד אמצע אוקטובר. בדרך כלל, ברוב השנים, כאשר השלכת מציפה את היערות באירופה, בצפון מזרח ארצות הברית, ביפן, בקוריאה הדרומית ובמקומות רבים נוספים רובנו לא יכולים לצאת לחופשה. התאריכים האלה חלים ברוב השנים בדיוק "אחרי החגים" כלומר בתקופה בה רובנו נוטים להצטיין בעבודה. לא כך בסתיו 2016. כדי לנצל היטב את ההזדמנות באופן הטוב ביותר פנינו למומחים של חברת "אופקים" וביקשנו מהם להציע כמה מטיולי הסתיו היפים ביותר שאפשר לחלום עליהם.

היער השחור הפך אדום
היער השחור בדרום גרמניה נהפך בשנים האחרונות לאחד היעדים הפופולריים ביותר עבור הנוסעים הישראליים. האווירה הרומנטית, ומקומות כבאדן באדן, טובינגן ופרייבורג הם אתרים יפים מאוד בכל עונות השנה, אלא שבסתיו מתחולל באתרים האלה קסם אמיתי. היערות לאורך הנהרות וברחבי החבל משנים את צבעם. זה לא קורה בבת אחת, תחילה נוצרים כתמים צהובים, אחר כך הם מתפשטים ונהפכים חומים ואז אדומים וזהובים. המראה פשוט נפלא. שטיחים נרחבים של עלי שלכת פזורים בכל מקום. כאשר יוצאים לטיול ביער ודורכים עליהם הם משמיעים קולות נעימים של התפצחות יבשושית והרומנטיקה מגיעה לשיאים חדשים, גם באתרים שנמצאים על הדרך הרומנטית.

טיול משפחות להיער השחור בסוכות
8 ימים/7 לילות
20/10/2016-14
החל מ- 1470$


האגמים בצבעים אחרים
אזור האגמים בצפון איטליה מתמלא בימי הקיץ במשפחות ובתיירים רבים. הדוחק באתרים אלה עשוי להעיב על הביקור. באוקטובר לא יישאר מן הדוחק הזה מאומה. מורדות הדולומיטים והיערות שמקיפים את האגמים הגדולים יצבעו את ההרים בשלכת נהדרת. מקומות שהם רומנטיים במשך כל השנה – כמו ורונה, עירם של רומיאו ויוליה, זוכים בעיצומו של הסתיו לצבעים חדשים ולאווירה שונה לחלוטין. המראה של עלי השלכת שצפים על מימי האגם יוצר גם אצל ציניקנים גמורים אווירה רומנטית, קצת מהורהרת, איטית יותר ובעיקר כזאת שיוצרת חוויה נפלאה.
טיול משפחות לצפון איטליה בסוכות
7 ימים/6 לילות
13-19/10/2016
החל מ- 1340$



ניו אינגלנד חוגגת
צפון מזרח ארצות הברית, האזור המכונה ניו אינגלנד, חוגג בכל שנה את טיולי הסתיו בסדרה של אירועים מיוחדים. בעיירות רבות מתקיימים פסטיבלי דלעת, במקומות אחרים יוצאים התושבים והמבקרים לסיורים ביערות הסמוכים. רוב האירועים מתרכזים בצפון מדינת ניו יורק, במסצ'סטס, בוורמונט ובמיין. בכל אחת מן המדינות האלה מציעים מסלולים נפלאים, שלדברי רשויות התיירות המקומיות יובילו אתכם לשלכת הכי יפה בעולם. קצת קשה להשוות, אבל כל אחת מן השלכות האלה היא באמת הכי יפה בעולם.


יפן בשלכת
פריחת הדובדבן בחודש אפריל מפורסמת מאוד. אבל יפנים רבים סוברים שהשלכת בהרי האלפים היפניים באוקטובר יפה לא פחות ואולי אפילו יותר מן הפריחה הנודעת. היערות היפניים נוטים להאדים בגוונים בוהקים במיוחד. אם מתכננים טיול שלכת כזה היטב אפשר ללוות את שיא נשירת העלים ולנדוד עם השלכת מצפון לדרום. תחילה מאדימים ונושרים העלים ביערות הצפוניים, וכך השלכת נודדת אט אט דרומה, בין האיים היפניים עד למרכז המדינה ודרומה משם. האפשרות לשתות קצת סאקה חם, כאשר מעבר לחלון נושרים עלי העצים היא אחת החוויות המרנינות ביותר שאפשר לחלום עליהן בעונת החגים הקרובה. האפשרות לשבת אחר כך באונסן – מרחץ יפני מסורתי – חם היא הגדרתו של האושר.
טיול מאורגן ליפן בסוכות
15 ימים/13 לילות
18-30/10/2016
החל מ- 5190$




על חברת אופקים נסיעות ותיירות:
חברת אופקים נסיעות ותיירות (1979)בע"מ, הינה חלק מקבוצת אופקים, ומתמחה מזה 35 שנה בהענקת שירותי נסיעות ותיירות הן למגזר העסקי והן למגזר הפרטי.
חברת אופקים נסיעות ותיירות מדורגת בחמישייה המובילה של החברות הגדולות והמשפיעות בתחום נסיעות העסקים ובתחום הנסיעות הפרטיות.
לחברת אופקים נסיעות ותיירות 19 סניפים ברחבי הארץ, כל סניף מחזיק  ברישיון י.א.ט.א (I.A.T.A). בחברה פועלים 200  סוכנים מקצועיים ומורשים.
להלן פירוט הסניפים: חיפה 2 סניפים, חדרה, כפר סבא, תל- אביב 4 סניפים, ירושלים, רמלה , רחובות ,אשדוד, אשקלון ,באר- שבע, בת-ים, שרטורס – נתניה ,אקסטרא מייל  פולג, ראש העין ,אילת
אופקים שותפה במספר חברות המתמחות בתיירות:
·         החברה הגאוגרפית – מגוון טיולים איכותיים לקבוצות, למטייל העצמאי, טיולי הרפתקה ואתגר ופרויקטים מיוחדים כגון מלכת המדבר.
·         רימון טיולים בע"מ – מגוון טיולים מאורגנים לקבוצות, למשפחות ולמטייל העצמאי.
·         אופקים טיולים (2003) בע"מ -  מגוון טיולים מאורגנים לקבוצות וקבוצות פרטיות.
·         PTC – מתמחה בשירותי קרקע ובעיקר בתי מלון ברחבי העולם
·         פליי איסט-   מתמחה בטיסות וטיולים למזרח רחוק.
·         סמארטאיר-  אתר הזמנת טיסות עם מנוע חכם להשוואה  בין חברות תעופה שונות.
·         חברת אינטרנשיונל – מתמחה בתיירות נכנסת, תיירות פנים, אירועים וכנסים, נופשונים וימי כיף.

·         אופקים תיירות וכנסים- מתמחה באירגון כנסים וארועים בעלי אופי מדעי עסקי או פרטי בארץ או בחו"ל,טיולי תמריץ ונופשים לחברות עסקיות

מאת: שרית יוכפז-sarit0404@yahoo.com

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות