יום שני, 11 באפריל 2022

חוזרים לטיול המשפחתי עם בית ספר שדה כפר עציון מאת: שרית יוכפז



                     חוזרים לטיול המשפחתי עם בית ספר שדה כפר עציון  מאת: שרית יוכפז

בית ספר שדה כפר עציון מבקש בפסח הזה לשים דגש על טיולים לכל המשפחה. "המטרה שלנו שהשבילים, הנחלים ואתרים ארכיאולוגים יתמלאו במשפחות. זה הזמן לצאת יחד ולהתחבר כמשפחה גם בטבע" אומר דוד רוזנטל מנהל ההדרכה בבית הספר שדה כפר עציון.

זה יכול להראות כמו כל עוד רשימה ארוכה של טיולים, אלא שהפעם מדובר ברשימה מגובשת היטב שמאחוריה עומד רעיון מרכזי. בבית הספר שדה כפר עציון סימנו את חג הפסח כהזדמנות לעורר מחדש את מסורת הטיול המשפחתי. הגיע חג האביב שמאפשר לצאת אל הטבע ולפגוש בו מחדש. השילוב של אחרי הקורונה, חורף פעיל במיוחד וימים שמשיים הוא מושלם כדי לארוז תיק, לצעוד בגבים המלאים במדבר, להתרשם מהפריחות והירוק, להתחבר אל ההיסטוריה שלנו ואל הסיפורים של הארץ הזאת ולתחבר כמשפחה. ברשמית הטיולים בפסח הקרוב תוכלו למצוא מספר הצעות מעניינות כשכל אחת יכולה להתאים בדיוק למשפחה שלכם..

אמת הביאר- אם אתם מבקשים משהו קצר, של שעתיים שלוש, כזה שלא דורש צעידה ארוכה ויחסית נגיש אבל מאפשר חוויה ייחודית, אמת הביאר היא הפתרון בשבלכם. מדובר באמת מים שנחצבה מתחת לפני הקרקע ושדרכה הועברו מים מגוש עציון אל דרום ירושלים על מנת לספק את צרכי העולים לרגל ותושבי העיר. בכניסה לאמה תפגשו מדריכים שיזמנו אתכם לסדנאות יצירה, לאחר מכן יחד איתם תרדו אל בטן האדמה, תדליקו פנסים ותצעדו בתוך האמה כמה מאות מטרים תוך כדי הסבר על ייעודה. המים שתצעדו בהם לא גבוהים מידי ולכן החוויה מתאימה לכל המשפחה.

עשישיות במנזר הרוסי- אולי אתם משפחה של ערב, אולי מחוייבים לבקר אצל חברים ולכן בערב יותר מתאים ואולי אתם רומנטיים... בשבילכם יש את סיור העשישיות במנזר הרוסי. צעידה בדרך נוחה יחסית, אחרי השקיעה.. הסבר על המקום ועל דרך האבות בגוש. במנזר הרוסי תזכו להסבר על המקום מאז בנייתו דרך תש"ח ועד היום. תסיימו את הסיור באלון הוותיק.. אחרי חווית ערב בלתי נשכחת שמתאפשרת אפילו עם עגלת תינוק...

נחל אוג, סולמות- אתם משפחה של אמצע? אבא מורעל ואמא פחות? אולי דווקא אמא היא הטיילנית ואבא איש של כורסא.. הילדים בגיל שבו רק מתחילים את מסע האהבה לטיולים.. זה הטיול בשבילכם. אין הרבה מאוד הליכה, לא יותר משלושה קילומטרים. מה כן תפגשו? קצת סולמות, קצת מפלים, גבי מים שבחלקם מלאים. חווית מדבר מלאה במסלול הקצר.. שם תוכלו לגלות כמה אתם באמת אוהבים לטייל לטפס ולאתגר..זה טיול טעימה.. לא תבאו לתת ביס למדבר ולבדוק האם למשפחה שלכם זה טעים ומתאים?

חוצה מדבר- אתם כבר משפחה טיילנית? כזו עם קבלות? הטיול הייחודי שחוצה את המדבר נועד לספק לכם עוד חוויה אחת, כזו שתספרו עליה אחרי. מדובר על טיול רגלי לילי!! מתקוע לים המלח, המסלול שלנו חוצה את רמת המדבר בשביל הקסום שעובר על רכס צר בין נחלים עמוקים ומגיע בסופו של דבר אל מצוק ההעתקים אל מול ים המלח שם תוכלו יחד לצפות בזריחה הכי יפה. מי שכבר צעדו במסלול סיפרו שהחוויה של החציה של מדבר יהודה מקצה לקצה היא חוויה בלתי נשכחת. טיול מושלם ומאתגר למשפחה המטיילת...

מערת חריטון- חובבי מערות? במערה הכי ארוכה בארץ כבר הייתם? מדובר על טיול בלי הרבה הליכה, כזה שהוא בעקבות נזירים ונביאים בנחל תקוע בנופים מדבריים מרהיבים וזחילה במערת חריטון - המערה הארוכה בארץ!!! חובבי מערות כבר אמרנו.. לא? יאללה מוזמנים...

נחל המעיינות- שלום למשפחת המעיינות, כן כן, אתם שהולכים רק איפה שאפשר לטבול או לשכשך.. הטיול בנחל המעיינות בדיוק בשבילכם. מדובר באזור פראי למדי, עם חקלאות עתיקה, אתר שימור של אונסקו. במקום שמחבר בין הרי יהודה לגוש עציון שופעים מעיינות כל השנה.. אנחנו מזמינים אתכם לגלות אותם איתנו.. ללמוד על החקלאות העתיקה שנשמה במקום ועדיין מתקיימת וכן כן לא לדאוג יש גם איפה לטבול ולצלול.

לעוד הרבה הצעות לטיולים מוזמנים לבקר באתר ביהס שדה כפר עציון http://www.k-etzion.co.il
אין צורך בקרדיט מואשר לפרסום
מאת: שרית יוכפז

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות