יום ראשון, 29 בספטמבר 2013

נוצרים אוהבי ישראל הגיעו לביקור ולתפילה המונית בפארק תמנע . מאת:שרית יוכפז



1,300 איש בתפילה המונית בפארק תמנע

היום, יום א', בשעות הצהריים הגיעו לפארק תמנע 1,300  נוצרים אוונגלים, אוהבי ישראל לביקור ולתפילה המונית סביב האגם, ביקור באתרי הפארק ואוהל מועד
.




חברת ג׳נסיס הישראלית, מחברות התיירות הנכנסת המובילות בארץ מטפחת את הקשר עם פסטורים ברחבי העולם ומובילה בהבאת צליינים מדרום אמריקה לארץ. אירוע דגל זה הוא דוגמה לתיירות המטפחת כלכלה לצד חיזוק הקשר עם שגרירים ואוהבי ישראל מכל העולם אשר תורמים רבות למודעות חיובית ואוהדת לישראל בעולם.

השנה, קהילה קולומביאנית גדולה אותה מוביל הפסטור שימי צ'אמורו מקיימת באמצעות חברת ג׳נסיס אירוע לציון 50 שנה לתנועה. לרגל האירוע הגיעו כ- 1,300 צליינים יחד במטרה להתחבר שוב לארץ הקודש כבימי התנ"ך והברית החדשה. 

אירוע הפתיחה התקיים היום בצהריים בפארק תמנע, ברוח המדבר ובשילוב ביקור באוהל מועד במטרה להתחקות אחר יציאת בני ישראל ממצרים כבעבר. פארק תמנע, מהפארקים הגדולים בעולם, נבחר לארח את אירוע הפתיחה בשל גודלו הפיסי, תשתיות מפותחות ויכולת קליטת קהל גדולה, אתרי טבע ומדבר מהיפים בעולם וקיומו של העתק מדויק של אוהל מועד באתר.

הקבוצה כולה, הכוללת כ 1,300 מאמינים הנעים בעשרות אוטובוסים בארץ התרכזו לאחר סיורים בפארק ובאוהל מועד לתפילה המונית באגם פארק תמנע. התפילה נוהלה על ידי הפסטור והופקה בשילוב ידיים בין צוות פארק תמנע וחברת ג'נסיס. האירוע נערך בהקפדה על שמירת הטבע והכבוד לנוף לצד מתן מענה איכותי ונכון למאמינים. לאחר התפילה יצאו המאמינים לתור את הארץ כולה. 

הקבוצה תשהה בארץ עשרה ימים והם יטיילו בן השאר בעין גדי, תצפית על הר נבו ויריחו, ביקור בגליל ובמקומות הקדושים לנצרות בנצרת וטבריה. סיום הביקור כולל 4 ימים בירושלים. 

חלק חשוב באמונה הנוצרית של הקבוצה הוא התיישבותם של יהודים בארץ הקודש. מאמינים אלו תומכים בקיומה של ישראל ונחשבים אוהבי ישראל גדולים ושגרירים טובים בארצם. 

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות