יום רביעי, 16 באפריל 2014

תערוכת הציורים של דניאלה אייזנברג: נצר למשפחת איזנברג חלק מההכנסות תרומות שם התערוכה: "דניאלה בארץ הפלאות"מומלץ .מאת: שרית יוכפז





תערוכת הציורים של דניאלה אייזנברג:
"דניאלה בארץ הפלאות"


גלריית ציורים וירטואלית במסגרתה ימכרו יצירותיה
" אומרים שכאשר יש לך נשמה של ילד בגן העדן, אתה יכול לבחור את ההורים שאתה רוצה  להיוולד להם ולי היה את המזל".

דניאלה אייזנברג, אומנית, יזמית ונצר למשפחת אייזנברג, מציגה לראשונה תערוכת ציורים שתוצג  בגלריה וירטואלית, תחת השם: דניאלה בארץ הפלאות.





ביום חמישי ה – 8.5.14, יערך בביתה שבסביון, ערב פתיחת הגלריה. לפתיחה יוזמנו כ-200 איש, שייחשפו  לראשונה ל - 35 מיצירותיה. מיד לאחר מכן תיפתח הגלריה לקהל הרחב.

תערוכת הציורים הראשונה של אייזנברג בהשראת יצירתיות ספונטנית, מעניקה  הצצה לתהליך האישי שעברה מילדותה ועד היום.   יצירותיה   בתערוכה מהוות דוגמא לאורך חייה,  לאתגרים ולהנאות בדרך הרוחנית שעברה.

האמנות של אייזנברג מתבטאת בחופש  אינטואיטיבי של צבע וספונטניות ובמשחק של  אמנות דיגיטלית בשילוב חומרים מגוונים כמו קריסטלים, אבני  סברובסקי ועוד. ציורים אלה הם מדיטציה ויזואלית המושכים  את הצופה  לתוך תעלומה.

יצירתיות אמתית, דורשת כנות אך יחד עם  זאת  טרנספורמטיביות וכך פועלת דניאלה. היא מציירת  את מה שהיא  מרגישה, עם הרבה מודעות שהיא חלק מתהליך להעז, לתוך החלקים הלא ידועים של האדם   ולאותם הרגשות שהיו נעולים  וסמויים.




ציוריה הגדולים, משלבים טכניקות הדפסה צבעונית על קנבס עם אבני סברובסקי ושאר  נגיעות עיצוביות ייחודיות, הנובעות מתחנות חייה, כולל ימיה כילדה בלונדון אפופת רוחות הרפאים ועד החלמתה ממחלת סרטן השד בה לקתה בגיל 35.

דניאלה אייזנברג (40) נולדה באנגליה לארווין ואנג'לה אייזנברג, סבה הוא המיליארדר שאול אייזנברג. היא למדה בבתי הספר הטובים בעולם ומגיל צעיר נמשכה ועסקה באומנות, ציור ואופנה.  בשנת 2000 סיימה לימודי אופנה בשנקר. בשנת 2009 חלתה בסרטן השד מה ששינה את חייה, בעיקר בתחום האומנותי.

לדברי אייזנברג: "אני והעיפרון  מציירים שרבוט.  אפשר  לומר שבחלק מהעבודה שלי, העיפרון מבטא צורה חופשית ורהוטה להבעה פשוטה של הדברים.   השרבוט  מאפשר מודעות לדברים וגורם לי  ולהביע את עצמי, בעיקר  מכיוון  החיים הפנימיים שלי".

"כל מה שסביבי  מעניין ומשפיע  על הציורים שלי. אבא שלי אומר שתמיד הייתי בלתי ניתנת  לעצירה.  מוטיב חוזר ביצירות שלי הוא ההשראה היפנית שכנראה גם קבלתי בירושה מהאייזנברגים, בנוסף לראש ולגנים.

לדבריה: "השראה היא יותר מסתם מילה בשבילי. ההשראה היא מה שמחזיק את היקום ומאפשר לאדם להתקדם עם הזמן. ללא השראה, לא נצליח להגיע לשום מקום ובטח לא לגבהים שיספקו את רצונו של האדם".

"ההשראה בעיני, מאפשרת  התקדמות גם  בתחומי מדע וטכנולוגיה והיא גם המקור למניעי בני האדם לעשות דברים שלא נעשו על ידי אדם אחר בהיסטוריה. לאחרים, השראה יכולה להיות רק מילה דמיונית להחליף את המילה  "רעיון", אבל לי היא  נותנת מוטיבציה לעשות דברים,  להשיג תוצאות טובות יותר ומאפשרת לי לעבוד קשה. היא כמו מילת קסם שדוחפת  את האדם  מעבר ליכולתו".

"הייתה לי הרבה השראה בצעירותי, אבל ההשראה העיקרית שלי באה מסרטים תיעודיים.   אני שואפת להיות הכי מקצועית וכשעבדתי בגרפיקה ולמדתי בשנקר, ביטלתי את כל  החסימות, הרגשתי חופשיה ומשוחררת והפסקתי לדאוג ממה שאנשים חושבים עלי".

אייזנברג מסכמת: "האמנות היא דרך להביע את הדברים מעבר להבנה הרגילה שלנו. לפעמים אנחנו צריכים יותר ממילים בכדי לתאר את הרב מימד של מה שאנחנו מרגישים. יצירתיות ספונטנית היא משהו שלא חשבו  עליו קודם. זה בא בהפתעה וזה מרגש בדרכים בלתי מוסברות ומסתוריות. ביטוי ספונטני הוא דרך לכבד ולגשת לאינטואיציה ובכך להיפתח למעמקים פנימיים  שעדיין לא גילינו בעצמנו".

כתובת הגלריה:  www.crazyartworld.com

מחירי הציורים נעים מ – 1,500  דולר ועד 3,000 דולר. חלק מההכנסות יוקדשו לעמותה למלחמה בסרטן ולאגודת צער בעלי חיים.מומלץ.

sarit0404@yahoo.com-שרית יוכפז

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות