יום שלישי, 25 בנובמבר 2014

מתחם כנסים אירועים ומופעים מהגדולים ביותר בישראל "דוריה",מוקם בימים אילו בדרום, בצמוד לחמי יואב בהשקעה של 50 מיליון ₪ הפתיחה במאי 2015 / מאת: שרית יוכפז

-משקיעים בדרום-

מתחם כנסים אירועים ומופעים מהגדולים ביותר בישראל "דוריה",מוקם בימים אילו בדרום, בצמוד לחמי יואב בהשקעה של 50 מיליון ₪
הפתיחה במאי 2015




מפת האירועים והכנסים צפויה להשתנות ולהוביל את כולנו דרומה בעקבות פתיחתו של מתחם האירועים הדינאמי "דוריה"  במאי 2015. מדובר במתחם כנסים, אירועים והופעות  שיוקם בהשקעה של  50 מיליון ₪ בחמי יואב, מתחם החיים הטובים של ישראל המשתרע כיום על פני  62 דונם.

הקמת מתחם האירועים החדש "דוריה" הנו חלק מפרויקט תיירותי רחב היקף בחמי יואב שכולל גם הקמה של מלון בוטיק במהלך 2015 שיכלול 72 סוויטות עם בריכה פרטית, מסעדת שף ערמונים , חדר כושר, מגרשי טניס , כדורסל ובריכת שחיה.

קבוצת שבט אחים הקימה לפני כ-3 שנים את מתחם האירועים נסיה בצומת ראם. בעקבות הצלחתם בתחום האירועים והתיירות לצד 20 שנות וותק בתחום האירוח וההסעדה, החליטה הקבוצה להקים מתחם אירועים חדש, בשם "דוריה", תחת קונספט חדשני בעולם האירועים שכמותו טרם נראה בישראל: 22 דונם של סביבת אירועים דינאמית.

בימים אלו מוקם הפרוייקט הבנוי משלושה מתחמי ענק המתאימים לאירועים פרטיים ועסקיים כאחד: גן אירועים מרהיב ביופיו על טהרת הצמחייה והטבע, המשתרע על פני 3 דונם של טבע מרהיב וקסום אשר יכלול אירועים של  עד 1000 איש בישיבה או 1400 איש באירוע קוקטייל . אולם אירועים מפואר ומעוטר באלמנטים עיצוביים מרהיבים וחדשניים הבנוי כהיכל  המאופיין באדריכלות מודרנית ומתוחכמת אשר יארח אירועים של 1200 איש בישיבה ו-1600 איש בקוקטייל ואמפי למופעים ואירועים בסגנון ישיבה אחר , סגנון לאס וגאס, המכניס לכל אירוח נשמה בימתית ייחודית, שבו יתקיימו הופעות לצד מנות שף שיוגשו תחת כיפת השמים לעד  1200 איש בישיבה ועד 3000 איש בעמידה.




על העיצוב הופקד אדריכל הקבוצה, איציק לוי, שעיצב כל מתחם באופן עצמאי עם מעברים נפרדים וזורמים כך שכל אירוע יוכל להתנהל בצורה ייחודית ודינאמית, לדוגמא אירועי חברה יוכלו להתחיל בפעילות ספא באקויה לצד טבילה במעיינות הבריאות של חמי יואב ולהמשיך לאירוע שיא עם מופע בדוריה. מארגני האירועים והכנסים יוכלו להפיק לראשונה בישראל אירוע משולב הבנוי ממספר מתחמים שונים, הקשורים זה בזה וכוללים קבלת פנים בגן האירועים, ארוחת ערב בהיכל ולקינוח מופע תחת כיפת השמים באמפי החדש. 

מתחם דוריה הנו חלק מקבוצת "שבט אחים" הנמצאת בשליטת משפחת יפרח בשיתוף משקיעים , ועוסקת בעולם הלייף סטייל . כיום היא אחת הקבוצות המובילות בענף ובין מתחמי הקבוצה נמנים: נסיה – מתחם חלומות , אירועים וכנסים בצומת ראם, ערמונים מסעדת שף בסגולה, צמח ובקרוב חמי יואב , אקויה קלאב ספא חדשני בחמי יואב, ומתחם החיים הטובים המוביל בישראל, חמי יואב.

יהודה יפרח מבעלי קבוצת שבט אחים מוסר: " גם בתקופה זו אנחנו ממשיכים את החזון שלנו שהתחיל כמסורת משפחתית והפך היום לפילוסופיה העסקית שלנו המתבססת על חדשנות בתחום הלייף סטייל. מתחם דוריה החדש מציג קטגוריה וקונספט חדשני של 22 דונם של סביבת אירועים דינאמית בדרום, מתוך אמונה שלמה בפוטנציאל העסקי הטמון פה באזור. בהזדמנות זו אנחנו קוראים גם ליזמים ולאנשי עסקים נוספים להשקיע דווקא עכשיו בדרום, כחלק מתפיסה רחבה ולטובת חוסנה הכלכלי של מדינת ישראל".




הדמיית הפרויקט החדש בחמי יואב - ההדמיה כוללת את האמפי ואת מתחם דוריה

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות