יום שני, 11 באפריל 2016

פסח: יעדים מיוחדים בחברת טיולי הג'יפים הותיקה טריפולוג'י . מאת: שרית יוכפז



פסח: יעדים  מיוחדים
חברת טיולי הג'יפים הותיקה טריפולוג'י תעשה לכם את הפסח הקרוב בשלל יעדים אטרקטיביים ומסעות ייחודיים המתאימים למשפחות ולזוגות, מבוגרים וצעירים

ג'יפים במסע בין איים בטבע פראי בפיליפינים
הפיליפינים, השוכנים בדרום מזרח אסיה, בארכיפלג השני בגודלו בעולם, שנמצא בקצה המערבי של האוקיאנוס השקט, הם עולם קסום של למעלה מ- 7,000 איים, מהם רק 2,000 מאוכלסים. כל האיים הרריים ומרביתם מכוסים בג`ונגל פראי, מצויים בהם 21 הרי געש פעילים, והמאפיין המשמעותי ביותר- קו החוף היפהפה, מהארוכים בעולם. מים צלולים, אקלים טרופי, שוניות עוצרות נשימה ועולם חי תת ימי הופכים את הפיליפינים לגן עדן אמיתי עבור חובבי הטבע וההרפתקאות, צלילה ושנרקול בילויים ופינוקים.
על המסלול: זהו מסע המשלב נהיגת שטח בג'ונגלים אל שבטים נעלמים, מפלים חבויים, טיפוס להרי געש, שייט בסירות קאנו בנהר מוקף יערות טרופיים היישר אל מפלי פגסנחאן הסוערים, גלישה באומגה (1,100 מטר) הארוכה באי לוזון, שנורקלים במפרץ היפה של פוארטו גאלרה בו נגלה את העולם התת ימי המרהיב שבתחומו באתרי צלילה מרהיבים, ופינוק ומנוחה באי בורקאי נחשב לאחד האיים היפים ביותר בעולם.
מה מציעים: חברת טריפולוג'י מציעה טיול ג'יפים של 13 ימים, שמתמקד בנסיעה חווייתית למרגלות נופים מרהיבים אל הרי געש, מפלים, ג'ונגלים ושבטים נעלמים בתיבול אתרי צלילה וחופים קסומים.
מתי: 3.5.16-21.4.16
כמה עולה: 3,985 $ לאדם בחדר זוגי

ג'יפים במסע של פטה מורגנה במרוקו
מרוקו היא פסיפס מרהיב של אנשים ונופים, חגיגה של ארכיטקטורה טבע, פסטיבל של שווקים ואוכל, שיכרון של הר ומדבר. היחשפות לתרבות המרוקאית לצד סיפר סיפורים
של גיוון ומסורת, דת ומיתולוגיה. על רקע נופיה של מרוקו מדבר סהרה האדיר, מראקש הצבעונית, הקסבות המסתוריות, הרי האטלס הנישאים, קזבלנקה ועוד.
מה מציעים: חברת טריפולוג'י מציעה טיול ג'יפים של 12 ימים, שמתמקד במקומות השורשיים והאותנטיים של המדינה, מראכש, סמטאות צבעוניות, מדבר סהרה, כפרים, קניונים – מרוקו בחוויה סוחפת.
מתי: 21.4.16-3.5.16
כמה עולה: 2,695 $ לאדם בחדר זוגי

ג'יפים בשבטים ושווקים במעלה נהרות בצפון ווייטנאם
וייטנאם מהיפות בדרום-מזרח אסיה. המראות, הריחות, הטעמים והאנשים יוצרים פסיפס חושני מיוחד במינו. שדות אורז ירוקים ובוהקים, הרים וגבעות אלפיניות מכוסות יער, הדלתא של הנהר האדום בצפון ושפך נהר המקונג בדרום. דורות של מלחמות עברו על הארץ והעם,  הסינים, הצרפתים האמריקנים - כולם פצעו את וייטנאם. כיום נעלמו הצלקות, והמטייל מגיע למדינה שלווה, מדינה שאינה מפותחת כשכנותיה, וגם זה אחד מקסמיה. זהו מסע יוצא דופן המגיע אל שבטי ההרים שתיירות רגילה אינה מגיעה, ביקור בכפרים שאינם על הדרכים הראשיות, קבוצות אתניות קטנות שונות ומיוחדות ומבחינת המנהגים, הדת הלבוש ומבנה הכפרים. נחצה את הרכסים והאזורים היפים בכל דרום מזרח אסיה, אזור טרסות אורז, יערות ונהרות ונגיע לקראת סיום הטיול לעיירה סאפה אליה מתקבצים המוני כפריים ליום שוק מיוחד במינו. לא נפספס את השוק ביום שבת וכמובן את השוק הגדול והמיוחד של באקה ביום א'. נקנח בשייט מדהים ולינה על בית סירה בשמורת הלונג שזכתה באחד משבעת פלאי תבל לאחרונה. בין נהיגת שטח אחת למשניה נשלב גם הליכות רגליות, רחצה במפלים ועוד
מה מציעים: חברת טריפולוג'י מציעה טיול ג'יפים של 12 ימים, באזורים היפיפיים שמציעה דרום מזרח אסיה בטיול ג'יפים מסעיר. 
מתי: 23.4.16-4.5.16
כמה עולה: 3,890 $ לאדם בחדר זוגי




ג'יפים למשפחות ביוון ההררית
כשחושבים יוון חושבים איים, אקרופוליס ומוסיקה. יש יוון אחרת, מרתקת ומסעירה אותנטית ופראית. יוון שסוחפת בריחות חדשים, במראות שאינם מוכרים, באוכל נפלא, בחמימות ואהבה מיוחדת מצד תושביה המיוחדים של יוון – תושבי ההרים. יוון ההררית בעלת נהרות עם מי טורקיז, אגמים כלואים בין רכסים אלפינים ופסגות משוננות, כפרים מדהימים הממוקמים בתוך חורש עבות בקרבת מעיין או נחל. מנזרים עוצרי נשימה נגלים בפתאומיות לעין המתבונן וממוקמים על מצוקים ובהם אווירת קודש וריחות קטורת עזים. טברנות בקרבת נהר המתמחות בהכנת דגי פורל שזה עתה הוצאו מהמים. אל כל המקומות המיוחדים הפראיים והיפים ביותר ביוון נגיע רכובים על גבי ג'יפים בדרכי X44 יפות. הנסיעה בג'יפים תאפשר לנו להגיע למקומות אליהם לא מגיעים תיירים כלל. נחצה נהרות, ננסה לחצות רכסים בגבהים של 2000 מטרים ויותר, נגיע לדרכים בהן הנוף יגרום לנו לעצור שוב ושוב לצילום או לקחת נשימה עמוקה.
מה מציעים: חברת טריפולוג'י מציעה טיול ג'יפים של שמונה ימים, מסע משפחות חווייתי ומגבש עם אטרקציות ופעילויות לצד נופים מרהיבים ביוון כמו שלא הכרתם. 
מתי: 23.04.16 - 30.04.16
כמה עולה:  1395 לאדם בחדר זוגי

ג'יפים למשפחות במעמקיי האלפים הטרנסילבאניים
טיול ברומניה מזכיר נסיעה מטלטלת ברכבת הרים, בלונה פארק ענק של נופים, רגשות, סיפורים וחוויות. מסע בזמן, משער הניצחון של פריז הנטוע בליבה של בוקרשט, דרך מפלצות הבטון הקומוניסטיות בערים התעשייתיות,  ועד לבקתות הקש על פסגת הקרפטים. מצעירים אופנתיים בבתי הקפה בסמטאות הערים, דרך דמויות ערפדיות האורבות במחילות של הטירות הסקסוניות, המפארות את הגבעות של מרחבי טרנסילבניה. רומניה מציעה למטייל בה ללכת לאיבוד במרחבי אינסוף של נופים, חושים, ותרבויות. לעצור מעת לעת בתחנות הזמן, ולגלות בכל פעם פן שונה ומפתיע.
מה מציעים: חברת טריפולוג'י מציעה טיול ג'יפים של שישה ימים, מסע משפחות של מרחבי נופים, חושים ותרבויות. 
מתי: 23.04.16 - 28.04.16
כמה עולה:  1285 לאדם בחדר זוגי


וייטנאם.

צילום:יח"צ  טריפולוג'י

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות