יום ראשון, 10 באפריל 2016

להקת Mirabaiceiba (מירביי סייבה) הבינלאומית תקיים בישראל מופע בכורה וקונצרט ייחודי ב- 13/4/16,מאת: שרית יוכפז

Mirabaiceiba (צילום: יח``צ)

להקת Mirabai ceiba  מההרכבים המוסיקאליים המוכרים בעולם,
חברו לכנר הוירטואוז בוגדן ג'וקיש ויופיעו לראשונה בישראל ב- 13.04 באולם סמולרש, אונ' ת"א - הופעה מוזיקאלית חד פעמית ונוגעת ללב.
כל ההכנסות מהמופע יוקדשו כתרומה לעמותת "הצל ליבו של ילד"  (Save A Child's Heart) הפועלת בישראל.
  
  (Save A Child's Heart) הפועלת בישראל.

להקת Mirabaiceiba  (מירביי סייבה) תנחת בישראל למופע בכורה שיתקיים ב- 13/4/16 לאחר שהשלימה סיבוב הופעות ברחבי העולם המופע  לטובת ערב קונצרט ושירה המוקדש כולו כתרומה לעמותה הבינלאומית"הצל ליבו של ילד" (Save A Child's Heart) הפועלת במרכז הרפואי ע"ש וולפסון בחולון.
הצמד המוזיקאלי מהמוכרים בעולם, מירביי סייבה, חברו עם הכנר הוירטואוז בוגדן ג'וקיש ויופיעו יחדיו לראשונה בישראל ב- 13 באפריל בהופעה מוזיקאלית חד פעמית ונוגעת ללב, החל מהשעה 20:00 באודיטוריום סמולרש באוניברסיטת תל אביב. 
הרכב הלהקה יכלול את צמד המוזיקאים הנפלאים, מרקוס סייבר, גיטריסט וזמר, ואנג'ליקה באומבאך, זמרת ופורטת על נבל וקלידים, יחד עם הכנר הוירטואוז בוגדן ג'וקיש ונגן הצלו האלקטרוני יועד ניר.
הקונצרט שלהם, שעמו הופיעו בכל רחבי העולם, חוגג את השלום, מדובר באירוע של שמחה ואהבה שמצליח לתת ביטוי יוצא דופן לתפיסתם את המוסיקה כשפה אוניברסלית היכולה לאחד בין אנשים, תרבויות ומסורות מכל רחבי העולם.
מחירי כרטיס למופע ינועו בין 140 ₪ - 280 ₪ (בהתאם למיקום הישיבה באולם) והכנסותיהם הם קודש לעמותתSave A Child's Heart ( לעמותת הצל ליבו של ילד ) המעניקה ניתוחי לב והליכים מצילי חיים אחרים במרכז הרפואי ע"ש וולפסון בחולון. צוות הרופאים והאחיות של העמותה מפעילים גם קליניקות קרדיולוגיות שבועיות, בארץ ובחו"ל, לאבחון המטופלים ולמעקב רפואי. הצל ליבו של ילד מפעילה בישראל תכניות הכשרה לרופאים ואחיות ממדינות מתפתחות ועד כה, הצילה העמותה את חייהם של יותר מ-4,000  ילדים ממדינות אפריקה, דרום אמריקה, אירופה, אסיה והמזרח התיכון והכשירה למעלה מ 100 אנשי צוות רפואי ממדינות אלו
הסיפור מאחורי המופע:
ראובן גיטר, דר' לאורתודנטיה, איש עסקים, יהלומן מצליח החליט לפני שנה לחזור  לישראל להביא את הלהקה האהובה עליו להופעה חד פעמית בארץ !
גייטר החליט שכל ההכנסות מהקונצרט של  להקת Mirabai ceiba (מירביי סייבה) הבינלאומית שיתקיים ב- 13/4/16,  יוקדשו  כתרומה לעמותת 'הצל ליבו של ילד' (Save A Child's Heart) הפועלת בבית החולים וולפסון בחולון. סיפורו האישי של דר' גיטר מתחיל בתוניס שם נולדו הוריו, ממשיך בעיר צפת שם הוא נולד בירושלים ובשיקגו שם  התמחה באורתודנטיה. לפני כשנה עשה עלייה לישראל. ראובן הוא בן למשפחה של סוחרים ועם השנים החל לשלוח ידו בעיסוק ביהלומים, כשהוא קונה אותם בישראל ומוכר בשיקאגו. כבר בשנה הראשונה הצליח להגיע למחזור של כמיליון דולר. הוא המשיך לסחור בהצלחה ובינתיים להמשיך ולהתמחות ברפואת שיניים ואף להשלים את הפרופסורה. במהלך שנים גם לימד כמרצה לאורתודנטיה באוניברסיטה העברית. ההתנדבות מאז ומתמיד בדמו - הוא התנדב לעזור לילידים בניו מקסיקו, למשל ואף פתח שם ב 1994 גלריה לאמנות.

באותן שנים הוא גם החל לתרגל יוגה ובפסטיבל היוגה השנתי בפנסילבניה (הפסטיבל הגדול ביותר בתחומו בעולם) הכיר את להקת Mirabai ceiba(מירביי סייבה) אשר כוללת את מרקוס סייבר, גיטריסט וזמר, ואנג'ליקה באומבאך, זמרת ופורטת על נבל וקלידים, יחד עם הכנר הוירטואוז בוגדן ג'וקיש ונגן הצלו האלקטרוני יועד ניר.
באחת מהטיסות של דר' גיטר לישראל הוא פגש במקרה את סטיוארט פולק, מי שאחראי להביא לישראל נציגי ממשל בריטיים. פולק הראה לגיטר תמונות מהביקור של המשלחת שלו בישראל ובין היתר של עמותת 'הצל ליבו של ילד' המעניקה ניתוחי לב והליכים מצילי חיים אחרים במרכז הרפואי ע'ש 'וולפסון'.
סיפור המחלקה, והעמותה שהצילה עד היום למעלה מ-4000 ילדים ברחבי העולם וסיפוריהם של הילדים ריגשו את דר' גיטר והוא החליט להירתם ולחבר בינם לבין ההרכב המוזיקלי
האהוב עליו Mirabaiceiba (מירביי סייבה).
מדובר באירוע של שמחה ואהבה שמצליח לתת ביטוי יוצא דופן לתפיסתם את המוסיקה כשפה אוניברסלית היכולה לאחד בין אנשים, תרבויות ומסורות מכל רחבי העולם.

מופע הבכורה של "מירביי סייבה"-  13 באפריל החל מהשעה 20:00 באודיטוריום סמולרש באוניברסיטת תל אביב.  להזמנת כרטיסים ניתן ליצור קשר עם מוקד ההזמנות של הזאפה 9080 *
או באתר הבית www.zappa-club.co.il

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות