יום שני, 11 באפריל 2016

הכונו, המסע לירושלים יוצא לדרך! האטרקציה החדשה והחדשנית לכל המשפחה במתחם ממילא היוקרתי 'אני ירושלים'. מאת: שרית יוכפז


הכונו, המסע לירושלים יוצא לדרך!
האטרקציה החדשה והחדשנית לכל המשפחה במתחם ממילא היוקרתי
'אני ירושלים'
בואו ליהנות ולחוות את הצלילים והריחות של העיר, לקפוץ לרכבת הקלה, ליהנות מסיור בשוק מחנה יהודה, לצפות בעיר מלמעלה, ללמוד על ההיסטוריה של ירושלים, להכיר את פסיפס האנשים והתרבויות הפועלים בה. האטרקציה החדשה במתחם ממילא היוקרתי 'אני ירושלים' מזמינה אתכם להצטרף למסע רב-חושי מרהיב, המורכב מהטכנולוגיות החדשניות ביותר, מתוך מטרה להעניק חוויית ביקור ייחודית שתעניק למבקר בה חיבור רגשי לירושלים שלו.

בהשקעה של מיליונים בטכנולוגיה פורצת דרך, ראשונה מסוגה בישראל, נבנה מופע מולטימדיה אמנותי חדשני ובינלאומי, שייקח את המבקרים למסע בנבכי רבדיה השונים של העיר בחוויה שכולה שכרון חושים.

קבוצת אורפאן, מהחברות הוותיקות והמובילות בהקמת מרכזי מבקרים, מוזיאונים ואטרקציות תיירותיות בארץ ובעולם, יזמה ופיתחה יחד עם שותפים נוספים את ה - Time Capsule Network , המציעה פלטפורמה טכנולוגית חדשנית כדי לספר את הסיפור הייחודי של המקום.
ירון מאירי, מהבעלים של קבוצת אורפאן, מספר: "הרעיון הוא לספר את סיפורו הייחודי של כל מקום ואתר באופן אחר ממה שאפשר להיחשף אליו במקומות אחרים. השימוש בטכנולוגיות פורצות דרך, מאפשר ליצור חוויה רב חושית, רגשית וחד פעמית, הנשארת עם המבקר זמן רב גם לאחר הביקור".

במסע, שנמשך כ - 25 דקות, יפגוש המבקר עולם שלם של תרבות, מחול, מדיה, תפילה, קדושה ורגש באמצעים טכנולוגיים חדשניים ופורצי דרך: במות הנעות על שישה צירים, 250 מ"ר של מסכי לד היקפיים הנעים בצידי ומעל הקהל, מערכות שמע ותאורה מהמתקדמות בעולם, מסכים היקפיים הזזים קדימה ואחורה, ולהשלמת החוייה גם ניחוחות ריח ומשבי רוח.
בהפקת המופע משתתפים יפתח קליין שמלווה את הצופים במסע, ולהקת המחול של עדו תדמור.

'אני ירושלים' הממוקם באלרוב שדרות ממילא, מול נופם עוצר הנשימה של חומות העיר העתיקה, מוקרן בתוך חלל אלסטי- קינטי, שנבנה במיוחד, המשנה את ממדיו לאורך המופע ומבטיח הנאה משודרגת מאטרקציה שלא נראתה כמותה במדינה.

"אני ירושלים" הוא מסע סוחף של צללים וצלילים, מראות, אנשים וריחות. במיצג יכולים צופים מכל גיל ומגזר להנות מנקודת מבט חדשה ומרעננת על העיר. כל אחד יוכל למצוא את ה"אני ירושלים" שלו, ולהתחבר בדרכו  אל העיר של היום, אתמול ושל המחר. "אני מזמין את כל תושבי הארץ לבקר בירושלים, ליהנות מפריחה מחודשת של העיר ולגלות את 'האני ירושלים' שלו" אומר אלקנה בר איתן מנכ"ל  "אני ירושלים".

'אני ירושלים' - האטרקציה החדשה של ירושלים במתחם ממילא.
שעות פתיחה: ראשון – חמישי מהשעה 09:00-22:00  
שישי מהשעה 09:00 – 15:00
מוצאי שבת : משעה אחרי צאת שבת עד 23:00
שפות : טקסט פותח באנגלית ועברית, במהלך המופע טקסטים כתובים באנגלית, עברית וערבית וקטעי קריינות בעברית ואנגלית עם כתוביות בהתאם.
מחירי כרטיסים: 64 ₪ מחיר כרטיס בודד , מחירים מיוחדים באתר האינטרנט ולקבוצות.
מחיר פתיחה מיוחד לתקופת ההרצה: 25 ₪
מתחם ממילא ירושלים   טל. 02-5835580
לפרטים והזמנת כרטיסים: www.iamjerusalem.co.il


ניתן לערוך במקום
 אירועים של עד כ-50 איש בעמידה וישיבה על כסאות בר בחלל מעוצב ויפהפה.

מומלץ.
מאת: שרית יוכפז עורכת ראשית

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות