יום שלישי, 6 באוגוסט 2019

שבוע מוזיקלי במרינה הרצליה: מופע הסיום של פסטיבל מוזיקה עברית עם יזהר כהן, מופע סיום פסטיבל "ג'אז על החוף" וקבלת שבת מוזיקלית. מאת: שרית יוכפז



שבוע מוזיקלי במרינה הרצליה: מופע הסיום של פסטיבל מוזיקה עברית עם יזהר כהן, מופע סיום פסטיבל "ג'אז על החוף" וקבלת שבת מוזיקלית


לאחר חודשיים של שני פסטיבלים מוזיקליים שהביאו אלפי אנשים למרינה בהרצליה, השבוע הקרוב יעמוד בסימן מופעי הסיום החגיגיים שיחתמו את פסטיבל "ג'אז על החוף" ופסטיבל מוזיקה עברית במרינה.

ראשון יינעל פסטיבל מוזיקה עברית שבמסגרתו נערך בחודשיים האחרונים מדי יום שלישי מסע נוסטלגי בהוקרה למלחינים ולהרכבים המיתולוגיים בתולדות הזמר העברי ששיריהם הפכו לפס הקול של ארץ ישראל. המסע כלל תשעה מפגשי זמר חגיגיים – מחווה וכבוד לאנשים שיצרו את פס הקול של המדינה.

מופע הסיום יהיה של לא פחות מזוכה האירוויזיון האגדי יזהר כהן, שיאחד כוחות עם אחותו ורדינה ועם בנה קשת בן זאב במופע חדש ומרהיב המבטא את כל הקשת הצבעונית של שירת ארץ ישראל. בין השירים: מחרוזת רועים, יפים הלילות בכנען, צריך לצלצל פעמיים, מחרוזת לדינו, נוסעת בעקבות האהבה, אבניבי, עולה עולה ועוד.

יומיים לאחר מכן ייחתם פסטיבל "ג'אז על החוף" במרינה הרצליה - סדרה של מופעי ג'אז של אמנים מובילים מהארץ ומהעולם שהתקיימו בימי חמישי בחודשים יולי-אוגוסט. מופע הסיום החגיגי יהיה הפקת מקור מיוחדת לפסטיבל בה יופיע הרכב של מוזיקאים מהמובילים בישראל כולל 3 זמרות עם נגני סקסופון, כלי הקשה, פסנתר, בס ותופים במופע תוסס המשלב בין מוזיקה ברזילאית לג'אז.

את השבוע תוכלו לחתום בקבלת השבת המוזיקלית של בית תפילה ישראלי, ארגון קהילתי שמקיים יהדות ישראלית פתוחה, פלורליסטית ושוויונית. קבלת השבת נפתחת בשישה מזמורי תהילים ובהדלקת נרות. לאחר מכן ייהנה הקהל מתזמורת בת 5 נגנים וזמרת ששרה שירי שבת עם אדפטציה לימינו, תפילה מסורתית ומודרנית ושירים ישראליים של מיטב האמנים.

הכניסה חופשית,
מרינה הרצליה

יום שלישי 13.8, 21:30-20:00
מופע סיום פסטיבל מוזיקה עברית: יזהר כהן, ורדינה כהן וקשת בן זאב

יום חמישי 15.8 – 21:00-19:30
מופע סיום פסטיבל "ג'אז על החוף"

יום שישי, 16.8, 19:30-18:30
יום שישי, 30.8, 19:30-18:30
קבלת שבת מוזיקלית, בית תפילה ישראלי

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות