יום שני, 23 בספטמבר 2019

דריסקו הוא מלון הבוטיק הישראלי הראשון שזכה לדירוג 5 כוכבים פלוס עולמי מאת שרית יוכפז


תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‏4‏ אנשים‏, ‏כולל ‏‎Sarit Yochpaz‎‏‏‏, ‏‏אנשים מחייכים‏, ‏‏אנשים עומדים‏‏‏‏
דריסקו הוא מלון הבוטיק הישראלי הראשון שזכה 
לדירוג 5 כוכבים פלוס עולמי

עכשיו זה ידוע גם לעולם: מלון היוקרה "דריסקו" הממקום במושבה האמריקאית, מתחם נוגה, על גבול תל אביב יפו מציע את חוויית לינת הבוטיק הטובה בישראל.

המבנה ההיסטורי המפואר, שמשך אליו את גדולי האושיות מהקיסר וילהלם ועד מארק טווין, הצליח לשמור על קסמו העתיק מאז נבנה אי אז במאה ה-19 ומבלי לאבד מהיוקרה. המלון שהוקם על ידי האחים דריסקו נקרא כיום על שמם, והיום, יותר מתמיד, מספק דריסקו חווית VIP שלא נופלת מפסגת האירוח העולמית.


את היופי עוצר הנשימה הזה תמצאו במושבה האמריקאית, סמוך לתל אביב וצמוד לשכונת נגה האופנתית, כשהוא מבטא את תמצית הפלא היפואי עם איזון מדויק בין עממיות מזרח תיכונית לאצילות בלתי מתפשרת. הצצה למקום תגלה לכם 42 חדרי פאר בגדלים שונים, חדרי ספא מפנקים, חדרי ישיבות, מכון כושר מצויד במיטב המכשור המתקדם, חצר פנימית לישיבה נינוחה ובר מסוגנן באווירה יצירתית, משוחררת וצעירה, בהתאם למלון בוטיק המשתייך למועדון מלונות היוקרה העולמי The Leading Hotels of the world

אחת מגולות הכותרת של המקום היא מסעדת "ג'ורג' וג'ון", פנינה קולינרית שנוסדה בידי השף המוביל תומר טל, המציע פרשנויות חדשניות למטבח היפואי ושואב השראה מהקרבה לנמל. במסעדה, השוכנת בטרקלין מעוטר בציורי קיר מקוריים משנת 1925, מוגשות ארוחות הבוקר שנחשבות לטובות בישראל, בראנצ'ים מפנקים ותפריט ערב עונתי עם מנות השף המבוססות על חומרי גלם מקומיים ושיטות הכנה מוקפדות של צלייה, כבישה, יישון ועוד.

לאחר בדיקה מדוקדקת של איכות האוכל, השירות, שרותי המלון, מיקום המלון ועוד, החליטו המבקרים להעניק לדריסקו תעודת 5 כוכבים סופריור, מה שהופך אותו למלון הבוטיק הראשון בישראל שזכה לתואר המכובד. לרגל האירוע ההיסטורי העניק מנכ"ל משרד התיירות תעודה מיוחדת למלון.

ביום חמישי האחרון (19.9) חגג המלון את הסטטוס החדש בהרמת כוסית נוצצת, במעמד מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי, אבי זק מבעלי המלון, מנכ"ל המלון מר עדי נבו ושף המלון והמסעדה תומר טל, שהכין תפריט מיוחד ממיטב המנות המוגשות במסעדה.

הבעלים אבי זק, המנכ"ל עדי נבו והשף תומר טל, סיפר  על סוד הקסם של המקום והסיפור ההיסטורי המדהים שמאחוריו. עוד על דריסקו באתר המלון.

קרדיט צלם רפי דלויה 

מאת: שרית יוכפז

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות