יום שני, 23 בספטמבר 2019

מבצעים והטבות במלונות תל אביב רבתי בחגי תשרי מאת שרית יוכפז

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏2‏ אנשים‏, ‏‏כולל ‏‎Sarit Yochpaz‎‏‏, ‏‏אנשים עומדים‏‏‏‏
במסיבת עיתונאים במלון סטאי יפו תל אביב    שרית יוכפז כתבת תיירות  עם    עודד גרופמן, עם  מנכ"ל 
התאחדות המלונות ת"א רבתי.                                                      
מבצעים והטבות במלונות תל אביב רבתי בחגי תשרי

בשביל חופשה נהדרת, לא חובה להתמודד עם השאלה: "ארזתם לבד"!
התאחדות המלונות תל אביב רבתי יוצאת במסע פרסום נרחב, מלווה במבצעים משמעותיים בבתי המלון, יחד עם היצע עשיר של הטבות, הכוללות: סיורי חינם ואטרקציות תיירותיות אחרות בהנחות, לשם עידוד תיירות הפנים.
תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‏‏אוקיינוס‏, ‏שמיים‏‏, ‏‏פעילויות בחוץ‏, ‏מים‏‏‏ ו‏טבע‏‏‏
בחגי תשרי יהיו זכאים אורחי המלונות בתל אביב רבתי (תל אביב -יפו, הרצליה, בת ים ורמת גן), למבצעים בעשרות מלונות של ארוחת בוקר זוגית חינם, או לילה שני בחצי מחיר (50% הנחה). המשמעות היא: היצע של חופשות בנות 2 לילות במלונות, במחירים שווים לכול נפש, החל מ- 750 ₪ לזוג, כולל ארוחת בוקר!
תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‏2‏ אנשים‏, ‏כולל ‏‎Sarit Yochpaz‎‏‏‏, ‏‏אנשים מחייכים‏, ‏‏‏אנשים עומדים‏ ו‏בתוך מבנה‏‏‏‏‏

עם מנהל מלון סטאי.
האורחים יהיו זכאים גם להצטרף בסוכות לסיור חינם, מתוך מרתון סיורים מרתקים, שמארגנת מנהלת עיר עולם בעיריית תל אביב-יפו, להנות משוברי הנחה לספארי ברמת גן ומבילוי משפחתי מוצלח.
התאחדות מלונות תל אביב רבתי, בשיתוף מגזין טיים אאוט, הפיקו עבור אורחי המלונות חוברת ערים לחופשה המושלמת, הכוללת מידע עדכני על הנעשה באזור.  

במהלך חגי תשרי אשתקד בילו 60,000 אורחים ישראלים חופשה אורבאנית ללא הפסקה במלונות תל אביב רבתי, כאשר בכל שנת 2018, נפשו באזור כחצי מיליון ישראלים. שיא כל הזמנים באזור.

"אנחנו מצפים שמגמת הגידול בתיירות הפנים של העשור האחרון, תמשך גם השנה. למטרופולין ת"א יש מוצר תיירותי, שמתאים הן לתייר מהעולם, והן לאורח המקומי, בין הוא מגיע מניו יורק, פריז, ירושלים, או חיפה", אומר עודד גרופמן, מנכ"ל התאחדות המלונות ת"א רבתי.

"המגוון הרחב של האפשרויות התיירותיות, יחד עם היצע המלונות, מאפשר בילוי בחופשת City break והנאה ממבצעים והטבות לכול המשפחה", אומר גרופמן.



לדבריו, "חופשת ה- City break, שהתפתחה בערים כמו: לונדון, פריז וברצלונה, קוסמת לישראלים. הנתונים מלמדים על יציאה ליותר חופשות לפרקי זמן קצרים, המשלבות: תרבות, קולינריה, חיי לילה, אטרקציות ופעילויות לילדים.
באזור פועלים כ- 100 בתי מלון, שמשלימים את חוויית התייר. נתח השוק של תיירות הפנים עומד כיום על כרבע מכלל הלינות במלונות, וההערכה היא כי מגמת הצמיחה הזו תמשך".
  
קמפיין החגים נעשה בשיתוף עיריית ת"א יפו - עיר עולם, הספארי בר"ג וטיים אאוט.
תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‏3‏ אנשים‏, ‏כולל ‏‎Sarit Yochpaz‎‏‏‏, ‏‏אנשים מחייכים‏, ‏‏‏אנשים עומדים‏ ו‏נעליים‏‏‏‏‏
אורחים היו   עופר מור מנכ"ל לפיתוח  תיירות הרצליה  ואמיר הלוי מנ"כל משרד התיירות 
לא צריך לעבור בנתב"ג

"בשביל חופשה נהדרת, לא חובה להתמודד עם השאלה: "ארזתם לבד"!, הצהיר אתמול בגאווה עודד גרופמן, מנכ"ל התאחדות המלונות תל אביב רבתי באירוע השקת קמפיין החגים של בתי המלון בגוש דן, שנערך במלון סטאי ביפו.

"יש לנו מוצר תיירותי, שמתאים לכל סוגי התיירים, בין אם מגיעים מניו יורק או פריז, ובין אם  מירושלים, חיפה או זכרון יעקב. אנחנו הישראלים יוצאים בשנים האחרונות ליותר חופשות, לפרקי זמן קצרים ומשלבים תרבות, קולינריה, חיי לילה, אטרקציות ופעילויות לילדים. זו תקופת פריחה בתיירות ואנחנו שוברים שיאים. נפתחים עוד ועוד בתי מלון חדשים, ההשקעה בתשתיות סביב אדירה, ואין סיבה שלא נחייך גם בשנה הקרובה", סיכם.

אמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות סיפר באירוע כי אם לפני 4 שנים היה מספר שבשנת 2019 יבקרו בישראל 4 וחצי מיליון תיירים, היו מוציאים עבורו מטלית לחה, לבדוק האם יש לו חום והוא הוזה".
לדבריו: מצד אחד, הסתובבתי הבוקר עם שגרירים זרים ברמות מנשה. ראיתי את כמויות הזבל שהישראלים משאירים בסוף השבוע, והתביישתי. מצד שני, אני רואה השכם בבקרים, כשאני מדווש על אופניי או רץ, את ההשעה האדירה של עיריית תל אביב יפו ואת ההשקעה של עיריית הרצליה בניקיון הטיילות, החופים והרחובות – וזה מדהים ומביא תוצאות".

באירוע השתתפו מלונאים, סוכני תיירות פנים, נציגי מנהלת "עיר עולם בעיריית תל אביב יפו", ששותפה לקמפיין החגים של בתי המלון ומציעה לאורחי המלונות סיור אחד חינם, מתוך מרתון סיורים מרתק, שייערך בסוכות, נציגים מהחברה לפיתוח התיירות הרצליה, נציגי אטרקציות תיירותיות שונות ומדריכי סיורים.

מבצע החגים בתל אביב רבתי נערך גם בשיתוף הספארי ברמת גן ומגזין טיים אאוט
אורחים היו מהרצליה   עופר מור מנכ"ל לפיתוח  תיירות הרצליה  ואמיר הלוי מנ"כל משרד התיירות משרד התיירות .ומנהלת מלון השרון הרצליה. ומנהלת הספארי

תמונה יכולה לכלול: ‏‏אדם אחד‏, ‏‏‏‏‏לשבת‏, ‏לעמוד‏‏, ‏‏אוקיינוס‏, ‏‏שמיים‏, ‏נעליים‏‏‏‏ ו‏פעילויות בחוץ‏‏‏‏
מומלץ.
מאת: שרית יוכפז

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות