יום שלישי, 30 ביוני 2020

לקראת הפגנת הענק של עובדי ענף התיירות היום בירושלים: מאת שרית יוכפז



0 תגובות   יום שלישי, 30/6/20, 11:57

לקראת הפגנת הענק של עובדי ענף התיירות היום בירושלים: מאת שרית יוכפז





לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל קוראת לראש ממשלת ישראל, מר בנימין נתניהו ושר האוצר, מר ישראל כ"ץ למנוע את אובדנם של מארגני התיירות לישראל שאמורים להציל את הכלכלה ועשרות אלפי משרות בעיקר בפריפריה

מארגני התיירות הנכנסת לישראל מייצרים 8 מיליארד ₪ הכנסה ישירה למדינה בכל שנה ושרידותם הכלכלית של כ-40 אלף משפחות תלויה בהם

בלי תיירות נכנסת אין כלכלה בריאה 

דני אמיר, יו"ר לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל אשר ינאם היום בהפגנה מוסר: "אנו נמצאים כעת בשעה קריטית עבור ענף התיירות הנכנסת. לצערנו הרב ההתנהלות של האוצר תוביל את הענף שלנו לקריסה מוחלטת – פיטורים של עשרות אלפי עובדים, קריסה של מאות אלפי עסקים ומעל הכל אובדן של 8 מיליארד ₪ הכנסות למדינה בשנה. התיירות הנכנסת שאנו מביאים לישראל היא הדלק למנוע של הכלכלה בישראל והחמצן לבתי המלון בישראל, לענף המזון והמסעדות, חברות אוטובוסים ונהגי מוניות, מורי דרך, מרכזי קונגרסים, מרכזי קניות, אטרקציות תיירותיות ועוד רבים."

אמיר הוסיף: "אני קורא לכבוד ראש הממשלה מר בנימין נתניהו ולשר האוצר, מר ישראל כ"ץ להציל את ענף התיירות הנכנסת לישראל ולמנוע את המחדל של איבוד 140 חברות ובסך הכל 1500 עובדים שיכולים לסייע להציל את הכלכלה מיד ביום שייפתחו השמים. לכם הכוח לשמור על מגזר חיוני קטן ואיכותי המדורג שישי בענפי היצוא של ישראל (יותר מכל היצוא הביטחוני של ישראל). כל מה שנדרש הוא שמירת המסגרות העסקיות לפי נוסחאות שהמדינה כבר הכירה בהם ושימור העובדים-מומחים. אין תסריט שאובדן מארגני התיירות לישראל לא יגרור פשיטות רגל של עשרות אלפי עסקים בעיקר בפריפריה החיים מהתיירים."


נתונים על התרומה הכלכלית של התיירות הנכנסת לישראל

·         התיירות המאורגנת לישראל, שחברי הלשכה אחראים להבאתה, מייצרת הכנסות של מעל 8 מיליארד ₪ בשנה, שהם 40% מסך כל ההכנסות מתיירות נכנסת בשנה.

·         בשנת 2018 ביקרו בישראל 1,255,200 תיירים בטיולים מאורגנים במעל 30,000 קבוצות מאורגנות, למעלה מ-80 אחוז מתוכם הם תיירים נוצרים ובהם קרוב ל-38 אחוז אוונגליסטים.

·        התיירות המאורגנת לישראל אחראית ל-7.5 מיליון לינות בשנה שמכניסים  כ-3.8 מיליארד ₪ בשנה ומהווים  כ-65% מלינות התיירים בארץ,  פרנסתם של כ-12,000 מתוך סה״כ 35,000 עובדי תעשיית בתי המלון, חדרנים, פקידי קבלה, מאבטחים ועוד תלויה בהגעת התיירות המאורגנת לישראל.

·        התיירות המאורגנת לישראל אחראית לכ-6.2 מיליון ארוחות (צהריים וערב) מחוץ לבתי המלון בשווי של כחצי מיליארד ש"ח בשנה, כך שהיא מייצרת מקור פרנסה ל-20,000 עובדי תעשיית המזון, טבחים, מלצרים, מארחים וכד'. 

·        חברי הלשכה לתיירות נכנסת לישראל הינם ארגון המעסיקים החתום על ההסכם הקיבוצי של מורי הדרך בישראל ומייצרים  כ-230,000 ימי הדרכה בשנה אשר מהווה מקור פרנסה ישירה למעל 2500 מורי דרך מוסמכים מטעם וע״י המדינה.

·        התיירות המאורגנת לישראל מייצרת מעל 200,000 ימי נסיעה באוטובוסים לטיולים ברחבי הארץ, כך שהיא מייצרת פרנסה לכ-2600 נהגי אוטובוסים.

·        התיירות המאורגנת לישראל היא קריטית לפריפריה. היא מייצרת 90% מהכנסות מתיירים בעיר טבריה, 55% מהכנסות תיירים בנצרת והגולן,57% מהכנסות תיירים בעיר הבירה ירושלים ו-55% מהתיירים שמגיעים לים המלח והנגב.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות