יום רביעי, 8 ביולי 2020

תצפיות כוכבים רומנטיות, ספארי חיות לילה, סיורי עששיות באתרים קדומים, גלישת חולות בדיונות הזהובות והרכות; בהר הנגב/ מאת שרית יוכפז

חדשות  תיירות תרבות מלונות ומסעדות מאת: שרית יוכפז
צילם עופר גיא
החופשה המשפחתית הבטוחה ביותר בקיץ הקרוב:
חוויות לכל המשפחה בלילות קיץ קרירים בהר הנגב - תיירות בוטיק "מותאמת תקופה" בחודשים יולי ואוגוסט במדבר
תצפיות כוכבים רומנטיות, ספארי חיות לילה, סיורי עששיות באתרים קדומים, גלישת חולות בדיונות הזהובות והרכות; טעימות יין ביקבים מדבריים חדשים; סנפלינג במצוק מכתש רמון; סיורים חקלאיים חדשניים, סיורי תרבות, טבע וקולינריה בירוחם ו"קיץ של כוכבים במצפה רמון". כל אלה הן רק חלק מהפעילויות הממתינות לכם הקיץ הזה בהר הנגב. כל הפעילויות מתקיימות תחת הנחיות התו הסגול ומותאמות להנחיות משרד הבריאות.

צילם חיים ברג
הלילות והבקרים הקרירים של המדבר מזמינים אתכם לחופשה המאפשרת לכולנו לעצור לרגע את שגרת החיים ולנסוע לטייל ולנפוש בשקט של הנגב. בקיץ הזה אתם מוזמנים ליהנות עם כל המשפחה בפעילויות 'לילות קיץ קרירים בהר הנגב', הנפרסות על פני כל סופי השבוע של יולי ואוגוסט 2020 ברחבי רמת הנגב, מצפה רמון וירוחם. אופי התיירות הייחודי באזור מאפשר פעילות במרחבים הפתוחים, מול נופים עוצרי נשימה, ובגלריות קטנות ללא התקהלויות ועם ביטחון בריאותי מרבי. שלל הפעילויות מסובסדות ומהנות ומתאימות לכל המשפחה ויתקיימו בשעות הערב, הלילה והבוקר, הנעימות כל כך במדבר.
תוכלו למצוא כאן כל מה שכיף למשפחה ישראלית לעשות: סיור ספארי לילה של חיות המדבר הקטנות; חוויה אסטרונומית מדברית מרגשת של תצפיות כוכבים עם טלסקופים מקצועיים; סנפלינג מגניב במצוק מכתש רמון; פעילות "חמשוש בעיירה" - תיירות, תרבות וקולינריה בירוחם; גלישת חולות בדיונות החול הזהובות של המדבר; טעימות מודרכות של יינות מדבר מקומיים; משחק פיינטבול חווייתי; חוויה זואולוגית במרכז נגב ספארי (הנחשייה) במדרשת בן גוריון; סיורי עששיות במגוון אתרי עתיקות מרשימים; סדנאות אמנות ומלאכות קדומות, ולצד כל אלה, לילות מטר הפרסאידים במצפה רמון בהם נציע לקהל הרחב תצפיות כוכבים חינמיות מודרכות בכל המרחב.
גם אתרי הלינה במרחב מותאמים באופן מושלם לאופי התקופה ומתחמי הקמפינג והחאנים באזור מציעים לינה במחירים שפויים לכל המשפחה.
ראשי הרשויות מצפה רמון, רמת הנגב וירוחם מבהירים: ״אנו מקפידים על הנחיות משרד הבריאות ומבקשים מהציבור להישמע ולהקפיד על ההנחיות, על מנת שנוכל להמשיך ולקיים את הפעילויות בחיק הטבע ולהציע לעם ישראל חופשת קיץ משפחתית מהנה ובטוחה בהר הנגב״.
הפעילות מתקיימת בתמיכת הרשות לפיתוח הנגב במטרה לקדם את מוצר התיירות המדברית ולחשוף אותו לקהל הרחב תוך יצירת שיתופי פעולה אזוריים לטובת חיזוק הכלכלה המקומית בנגב.
את המידע המפורט אודות הפעילויות, המוסיקה וההופעות תוכלו למצוא באתר: www.negevtour.co.il
חוויה ..
מאת שרית יוכפז עורכת וכתבת בחדשות תיירות תרבות מלונות ומסעדות

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות