יום רביעי, 17 ביוני 2015

"הישראלי היפה", קומדיה מונודרמטית של תיאטרון האינקובטור, הצגת יחיד של יאיר להמן, מאת: שרית יוכפז


"הישראלי היפה"
קומדיה מונודרמטית חדשה של תיאטרון האינקובטור
הצגת יחיד של יאיר להמן 


#alt
צילום דויד וינוקור
סיפורו של ישראלי היוצא למסע לשינוי פני האומה ובדרך עורך חשבון נפש עם עצמו, עם המדינה, הביטחון, הכלכלה ועם משפחתו, וזה לא הכול
"הישראלי היפה", קומדיה מונודרמטית של תיאטרון האינקובטור, הצגת יחיד של יאיר להמן, ההצגה הבאה ב6 ביולי ב9 בצוותא.
עלילת ההצגה עוסקת בישראלי בודד אשר מצוי בלב ים ואשר מחליט לצאת למסע הזוי לשינוי פני האומה. המחשבות מתרוצצות בראשו והפרוייקט נרקם בדמיונו ובדרך הוא עורך חשבון נפש נוקב עם עצמו אבל גם עם המדינה שלו, הביטחון, החברה, הכלכלה, אשתו, הילדים, לוויתן כחול ודוגמנית-על.
מיהו? האם הוא גיבור מלחמה? האם הוא גיבור ריאליטי? חולה נפש? או פשוט אדם נואש?
"22 מדינות ערב, אנטישמיות גואה במערב, מחלות מאפריקה, פצצת אטום מאיראן, לוחמה כימית, ביולוגית, פסיכולוגית, אולי פלישת חייזרים ואולי בכלל – מלחמת אחים! יש כל כך הרבה ממה לפחד... אז איך אנחנו בכל זאת שורדים? וחשוב יותר: בשביל מה?... "
הגיבור שואל שאלות על ישראליות. האם היא עדיין יפה? זו הצגה על התמודדות – עם החיים, עם החבה, עם המדינה ועם הגדרות בכלל. זו הצגה על הישרדות ועל מה שנדרש כדי לשרוד בימינו בחיים בכלל ובישראל בפרט. זו הצגה על ציונות. אז, ובעיקר היום.
יוצר ההצגה והשחקן בה הוא יאיר להמן. להמן הוא ממייסדיי תיאטרון האינקובטור, מרבה לעסוק ביצירותיו בשאלות הזהות והחברה הישראלית/יהודית. נמנה על אחד מיוצרי הסדרות "קלבת שבת", פרה שחוטה" ועוד. את ההצגה הישראלי היפה הוא כתב בעקבות תחושותיו לאחר מבצע "צוק איתן" בקיץ 2014.
"תיאטרון האינקובטור" הוקם בשנת 2005 ומורכב משחקנים בוגרי הסטודיו למשחק ניסן נתיב בירושלים. התיאטרון נוסד, בתמיכת קרן ברכה,  על מנת לשמש חממה לעשייה ויצירה בתחום התיאטרון והתרבות בעיר ירושלים. בתיאטרון פועלים כ 30  שחקנים ויוצרים. האינקובטור מעודד יצירה מקורית ושחקניו שותפים בתהליך היצירה על כל שלביו. כל שחקן מגיע עם יכולות מגוונות – כתיבה, מחול, פנטומימה, תיאטרון חזותי, אקרובטיקה, שירה ומוסיקה הבאים לידי ביטוי ביצירות התיאטרון. אופיין של מרבית הצגות התיאטרון הומוריסטי, סאטירי וכמובן מקורי. במהלך 7 שנות פעילותו הועלו הצגות "תיאטרון האינקובטור" למעלה מ - 900 פעם על במות העיר ירושלים, ברחבי הארץ ובפסטיבלים בעולם. התיאטרון פועל במשכן הקבע  שלו, בית מזי"א לתיאטרון, במרכז העיר ירושלים. ובאולם "צוותא" בתל אביב.
יאיר להמן – כתיבה, משחק ובימוי, עומר הברון – ניהול אמנותי, אריק עשת – ייעוץ אמנותי, גיא גלילי  - תאורה, מיכאל גלפרין – ניהול הצגה.

מומלץ.

 להזמנות בקופת צוותא 03-6950156/7

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות