יום ראשון, 21 ביוני 2015

האחים לאון ומשה אדרי מבעלי הסינמה סיטי השיקו הבוקר את ה"סינמה סיטי" החדש במתחם G בכפר סבא/מאת: שרית יוכפז





כפר סבא מתחדשת


האחים לאון ומשה אדרי מבעלי הסינמה סיטי השיקו הבוקר את ה"סינמה סיטי" החדש במתחם  G בכפר סבא

המתחים נפתח בהשקעה של כ-50 מיליון ₪ 

האירוע נערך במעמד ראש עיריית כפר סבא, יהודה בן חמו

מתחם הסינמה סיטי שישתרע על פני שטח של כ-5,000 מ"ר כולל 11 אולמות קולנוע חדישים, אולם מופעים ותיאטרון חדיש, 1500 מקומות ישיבה, מושבי קולנוע ממוחשבים ודינאמיים ומתחם חוויתי בקונספט של "פארק מוסיקה"




האחים לאון ומשה אדרי מבעלי רשת מתחמי הסינמה סיטי בארץ ובעולם השיקו הבוקר את הסינמה סיטי במתחם G כפר סבא בהשקעה של כ-50 מיליון ₪.
סינמה סיטי כפר סבא, הממוקם במתחם G, משתרע על פני שטח של כ-5,000 מ"ר ויפעל בכל ימות השבוע. מתחם הסינמה סיטי בכפר סבא כולל אולם מופעים תיאטרון המכיל 350 מושבים,  ו-11 אולמות קולנוע חדישים מתוכם 2 אולמות VIP. סך כל המתחם מציע 1500 מקומות ישיבה, שיחולקו לפי קטגוריות וז'אנרים. כל קטגוריה נושאית תעוצב בהתאם ותספק חוויה שונה (אולם ילדים, אולם סרטי אימה, אולם סרטי אהבה וכו'..). להשלמת חווית הצפייה, הוקם אולם קולנוע מתקדם בו מושבי הקולנוע יהיו ממוחשבים ודינמיים (כסאות האולם יזוזו בהתאם לסרט המוקרן, מערכת DBOX) כולל מערכת קול היקפית שתותקן במושבים עצמם.
בנוסף למתחם הקולנוע החדשני, מחוצה לו יוקם מתחם חוויתי בקונספט של "פארק מוסיקה", עם פסלים של כלי נגינה העשויים משיש, שנבנה בשיתוף עיריית כפר סבא.




לאון אדרי נשיא קבוצת אדרי ומבעלי סינמה סיטי בארץ ובעולם אמר הבוקר: "אנו גאים להשיק הבוקר מתחם סינמה סיטי נוסף, המצטרף למתחמים המצליחים בגלילות, ראשון לציון וירושלים ויאפשר כעת לתושבי כפר סבא וסביבתה ליהנות ממתחם בידור ובילוי  אולטימטיבי וחדיש, קרוב לביתם, המכיל הטכנולוגיה והחידושים המתקדמים ביותר בתחום הקולנוע. סינמה סיטי מאז הקמתה לראשונה בשנת 2002 בגלילות, חוללה מהפכה בענף הקולנוע בארץ והיינו הראשונים להטמיע קונספט בידור חדשני בארץ. אין לי ספק כי המתחם החדש בכפר סבא, יחד עם הפעילויות והחנויות שמציע מתחם G יזכה להצלחה כבירה כמו אחיו הגדול בגלילות ויספק לתושבי כפר סבא והאזור חווית בילוי חדשה ואולטימטיבית. בהזדמנות זו, אני רוצה להודות לראש עירית כפר סבא שתמך וקידם את הקמת הסינמה סיטי ולגזית גלוב ישראל על הדרך המשותפת. 



משה אדרי , מבעלי הסינמה סיטי  והאיש המזוהה עם התעשייה המתחדשת של הקולנוע בישראל, הוסיף"אני נרגש לחנוך את מתחם הבידור והבילוי החדש של כפר סבא, וגאה כי בזכות הקמת מתחמי סינמה סיטי הפכנו את חווית הקולנוע בישראל לחוויה תרבותית רב-גונית והחזרנו מאות אלפי צופים אל בתי הקולנוע. כמשקיעים הגדולים בתעשיית הקולנוע הישראלית, המפיקים למעלה מ-50% מהסרטים הישראלים וכמפיצים העיקריים, אני גאה על כך ששמנו חותם והפכנו למודל לחיקוי בארץ ובעולם ושחונכים הבוקר מתחם נוסף להצגת סרטי קולנוע ישראליים".
רונן אשכנזי, מנכ"ל ומבעלי גזית גלוב ישראל אמר: "פתיחת מתחם סינמה סיטי החדש בכפר סבא הינו המשך ישיר לשיתוף הפעולה הפורה בין שתי החברות שהחל לפני כחמש שנים עם פתיחתו של מתחם G  סינמה סיטי בראשון לציון. G כפר סבא מאז הקמתו הפך למרכז הבילוי והקניות המוביל בשרון בין היתר בזכות התמהיל הייחודי והמגוון.  מתחם בתי הקולנוע המתקדם והאיכותי שנפתח היום משלים למעשה את החוויה שמציע המתחם ללקוחותיו. אנו מברכים את שותפנו לדרך ביום זה ובטוחים בהצלחתם".

ראש עיריית כפר סבא, יהודה בן חמו שבירך על פתיחת מתחם הסינמה סיטי, הוסיף:  "הקמתו של הסינמה סיטי במתחם G מהווה נדבך חשוב בהרחבת פעילות הפנאי והבילוי בעיר כפר סבא ובאזור השרון כולו תוך הצבת סטנדרטים בינלאומיים של צפייה, בידור וחוויה קולנועית.  העיר כפר סבא הינה עיר שידועה בתושביה שהינם צרכני תרבות מהמעלה הראשונה ולאחרונה הפכה גם למוקד משיכה להפקות קולנוע בינלאומיות וישראליות שרואות בה בית חם ומצלמות בה הפקות רבות תוך הכנסת כספים לקופת העירייה לרווחת התושבים. אין ספק כי המיקום האסטרטגי של כפר סבא יחד עם האג'נדה העירונית, המעודדת עסקים חדשים להגיע לעיר, מאיצה את התפתחותה הכלכלית והתרבותית של העיר והופכת אותה ליהלום שבכתר בכל הקשור לשילוב בין תחומי התרבות והעסקים".






עיצוב הסינמה סיטי בכפר סבא
סינמה סיטי כפ"ס מעוצב בסטנדרט בינלאומי ובטכנולוגיות המתקדמות ביותר- הכוללות מסכים ותאורות לד בכל פינה, נברשות ייחודיות שהובאו מחו"ל, כדורי תאורה, תקרות ועמודים מוארים וכל זאת בשילוב תמונות, בובות ודמויות מובילות מעולם הקולנוע בארץ ובעולם.

טכנולוגיה
כל המערכות במתחם, מערכת הקולנוע, ומיזוג האוויר מנוהלות מחדר בקרה מרכזי IP.  במתחם מערכות הקרנה וסאונד המתקדמות בעולם: מערכות הקרנה 4K. המתחם מבוסס על הטכנולוגיות המתקדמות מסוגן הן ברמת התשתית והן ברמת הציוד האור-קולי והעיצוב. על מנת לעמוד בדרישות הטכנולוגיות של העידן הנוכחי הותקנו במקום תשתיות תקשורת ומחשבים מתקדמות מסוגן, ומערכות הקרנה דיגיטליות המאפשרות להקרין סרטי קולנוע, סרטי תלת מימד (3D), ולראשונה- גם הופעות בשידורים חיים מחו"ל ברזולוציית HD. במתחם מפוזרים עשרות מסכי לד בכל קומת בתי הקולנוע המחליפים את הפוסטרים המסורתיים, ונותנים אינפורמציה שוטפת על לוחות הזמנים, תפוסה באולמות ועוד. במתחם כ- 800 מטר מרובע של מסכיLED  גדולים. כלל המערכות נשלטות על ידי מערכות תוכנה מתקדמת,  פרי פיתוחה של הסינמה סיטי. מערכות אלה הן המתקדמות בעולם. להשלמת חווית הצפייה, הוקם אולם קולנוע מתקדם בו מושבי הקולנוע יהיו ממוחשבים ודינמיים (כסאות האולם יזוזו בהתאם לסרט המוקרן, מערכת DBOX) כולל מערכת קול היקפית שתותקן במושבים עצמם.





אולמות VIP  
המתחם מציע 2 אולמות VIP המציעות כורסאות בודדות ומפנקות במיוחד עם משענת חשמלית מתכווננת. בנוסף, לאונג' VIP מעוצב המשרת את כל באי אולמות ה-VIP וביזנס. בלאונג' דלפקים המגישים מזון ושתיה באופן חופשי.

אולמות קולנוע לפי ז'אנר קולנועי
מלבד אולמות ה-VIP, ישנם 10 אולמות המחולקים לפי קטגוריות וז'אנרים. כל קטגוריה נושאית מעוצבת בהתאם ומספקת חוויה שונה, כגון:
  • אולמות Kids- אולמות Kids בעיצובים שונים המבוססים על דמויות מצוירות על הקירות, תקרה וכיסאות המספקים חוויה ייחודית לילדים.
  • אולמות Love- אולמות המעוצבים ברוח האהבה, עם אפשרו ליצור  מושבים זוגיים ע"י הרמה של תוחם הכיסא.
אולם תיאטרון מופעים וקונגרסים
במתחם הסינמה סיטי בכפ"ס, הוקם אולם מופעים, תיאטרון וקונגרסים המכיל 350 מושבים. באולמות יש את כל התשתית והציוד הנדרשים לקיים הצגות תיאטרון, מופעים, הרצאות ולקונגרסים מהארץ ומהעולם. התשתית כוללת במה מקצועית, הכנה להגברה להפקות מתוחכמות ומקום למנהל במה וחדרי הלבשה לשחקנים.

אודות פעילות ניאו לינאו סינמה בארץ ובחו"ל בעלי סינמה סיטי
החברה הוקמה בשנת 2000. בבעלות החברה נמצאים מתחם הסינמה סיטי בגלילות, סינמה סיטי בראשון וסינמה סיטי ירושלים הכולל גם את עיר התנ"ך ומוזיאון הקולנוע.  בנוסף, בשנים הקרובות עתידים להיפתח מתחמים נוספים בנתניה, אשדוד ובאר שבע.  במקביל לפעילות החברה בארץ, פעילה חברת ניאו לינאו סינמה באירופה, בראשות החברה חמישה מתחמים בפורטוגל ומתחם סינמה סיטי נוסף בברצלונה, שהושקו בשנים 2007-2008. החברה השקיעה עד כה כ- 25 מיליון אירו בפיתוח פעילותה באירופה וצפויה להשקיע עד לשנת 2012 כ-100 מיליון אירו נוספים. 

צילום: רפי דלוייה ושרית יוכפז

כתבה : שרית יוכפז עורכת "חדשות תיירות תרבות מסעדות ומלונות"

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות