יום שני, 5 בדצמבר 2016

פסטיבל הקולנוע היהודי ה – 18 בסינמטק ירושלים מאת: שרית יוכפז



כ- 40 סרטים ,תחרות בינלאומית, סרטים עלילתיים ותיעודיים- ישראלים ובינלאומיים, אירועים מיוחדים ומפגשים עם יוצרים ואנשי קולנוע מהארץ ומחו"ל

הפסטיבל יפתח חגיגית עם הסרט "הכחשה"- המבוסס על אחד מסיפורי בית המשפט המרתקים בנוכחות גיבורת הסרט  דבורה ליפשטדט

נעילה חגיגית עם הסרט "גן חיות קדוש"  המספר את סיפורו של גן החיות התנ"כי בירושלים בו עובדים זה לצד זה ישראלים ופלסטינאים ואירוע מחווה לעובדי גן החיות

סרטים על

יהדות מכילה בעולם היהודי העכשווי

מחווה קולנועית לגדולי ההוגים והאמנים היהודים

חגיגה קולנועית מוסיקלית לעותק משוחזר של "כנר על הגג"

קונצ'רטו לקולנוע עם הזמר סוטיריס פפטרגיאניס (יוון) לרגל הקרנת הסרט "יום ראשון מעונן" העוסק במלחין היווני ואסיליס ציצאניס  

הקרנת עותק משוחזר לסרט "הדיבוק" משנת 1937

מחווה לקולנוע נשי חרדי בישראל

הקרנה לסרטו של אבי נשר "חטאים" לרגל השקת ספרו של פבלו אוטין "שיעורים בקולנוע"

ועוד




29-24 בדצמבר 2016
סינמטק ירושלים

פסטיבל הקולנוע היהודי בסינמטק ירושלים החוגג 18 שנים להיווסדו יתקיים בסינמטק ירושלים בין התאריכים 24-29 בדצמבר 2016 .
השנה בפסטיבל תוכנית מגוונת ובה כ- 40 סרטים, בכורות ישראליות ובינלאומיות ,תחרות בינלאומית, סרטים עלילתיים ותיעודיים, אירועים מיוחדים ומפגשים עם יוצרים ואנשי קולנוע מהארץ ומחו"ל.
 התוכנית בשנה זו משקפת נושאים שונים בקולנוע היהודי ובהם נישואי תערובת וזהות יהודית בעולם העכשווי, מחוות להוגי דעות  ואמנים יהודיים, סודות משפחה ,קולנוע נשי בעולם החרדי, מחווה ליהדות אתיופיה, הקרנות עותקים משוחזרים לסרט הדיבוק (פולין 1937) והסרט "כנר על הגג שיוקרן בליווי שירה בציבור של הקהל, השקת ספרו של המבקר וחוקר הקולנוע פבלו אוטין ומחוות מוזיקליות והשקת האתר העוסק בתיעוד יוצרים במוסיקה הישראלית-  ביוזמת מפעל הפיס ובניהולו האמנותי של יואב קוטנר.

הפסטיבל יפתח בהקרנת בכורה הסרט הכחשה Denial  בבימויו של מיק ג'קסון (Mick Jackson ). הסרט מבוסס על אחד מסיפורי בית המשפט המרתקים של המאה העשרים ועל סיפורה האמיתי של פרופסור דבורה ליפשטדט שנתבעה על ידי ההיסטוריון השנוי במחלוקת דיוויד אירווינג לאחר שקראה לו מכחיש שואה. הסרט מגולל את אחורי הקלעים של המערכה המשפטית שניהלה פרופסור ליפשטדט ואת מאבקה על האמת. ליפשטדט, תהיה נוכחת בהקרנות של "הכחשה" בתאריכים ה-24 וה-25 בדצמבר, ותדבר עם הקהל על עבודתה המתמשכת במאבק נגד גזענות ואנטישמיות. לאחר הקרנת הסרט ב 25/12 תתקיים שיחה עם דבורה ליפשטדט וד"ר נח בנינגה מהאונ' העברית בירושלים . (הסרט באדיבות פורום פילם, ייצא לאקרנים ב-29.12.16).
באירוע הנעילה של הפסטיבל, ברוח הפלורליזם אליו שואף הפסטיבל יוקרן בבכורה סרטה התיעודי של קתרינה וייסבורד "גן חיות קדוש" (Holy Zoo ) המספר את סיפורו של גן החיות התנ"כי בירושלים בו עובדים זה לצד זה ישראלים ופלסטינאים ומקיימים חיים במעין קוסמוס ייחודי של שיתוף פעולה .לאחר ההקרנה יתקיים אירוע מחווה לגן החיות ובו במאית הסרט ביחד עם מנכ"ל גן החיות, שי דורון ועובדי גן החיות הערבים והיהודים ישוחחו עם הקהל. לסרט גם תרגום בערבית .
נושא מרכזי בפסטיבל יהיה יהדות מכילה בעולם היהודי והטיפול הקולנועי באתגר של זהות יהודית בימינו .הפסטיבל בשיתוף פעולה ותמיכה של  Jewish Funders Network וקרן פרס בראשית, יציג סרטים, הרצאות, פאנלים, הופעות שיחות עם יוצרי סרטים בנושא זה. מסגרת זו מתקיימת לראשונה בארץ  ובה ישאלו השאלות :                                   מהו למעשה קולנוע יהודי ? האם קיים קולנוע יהודי ? כיצד מתמודד הקולנוע הישראלי העכשווי עם הזהות היהודית ?
בין הסרטים שיוקרנו:
"האדם העשירי "((The Tenth Man בבימויו של הבמאי הארגנטינאי דניאל בורמן-, סרט על חזרתו של בן אל השכונה היהודית בה גדל בבואנוס איירס והחיבור המחודש שלו לאביו ולמסורות שפעם חיברו ביניהם.
"זמן להיפרד"  (A Time to Say Goodbye)  (בכורה) סרטה של הבמאית הגרמניה ויויאן אנדרגין - קומדיית התבגרות המציעה הצצה לתוך ההווי היהודי-גרמני העכשווי ממבטו של ילד במשפחה מעורבת.
"יום ראשון מעונןCloudy Sunday – בכורה לסרטו של הבמאי היווני מנוסוס מנוסאקיס..סרט שעלילתו בסלוניקי תחת הכיבוש הגרמני ועוסקת באהבה האסורה בין אסטריאה, נערה יהודייה, וג'יורגוס, גיסו של המלחין המפורסם ואסיליס ציצאניס. הקרנה בנוכחות הבמאי מנוסוס מנוסאקיס.
אירוע מיוחד לרגל הקרנת הסרט:  קונצ'רטו לקולנוע עם המוסיקאי סוטיריס פפטרגיאניס (יוון) והרצאה של רזי גרינבלט על "ציצאניס – נכס צאן ברזל של המוזיקה היוונית".
"בני עמו" His People –סרטו של אדוארד סלומאן, רסטורציה לסרט האמריקאי האילם משנת 1925 על בניו של רוכל רוסי-יהודי בלואר איסט סייד בניו יורק המתרחקים מהמסורת שלהם ועל פערי הדורות. הקרנה של עותק 16 מ"מ ששוחזר על ידי המרכז הלאומי לקולנוע יהודי. לפני הקרנת הסרט תתקיים שיחה עם פרופ' יונתן סרנה , פרופסור להיסטוריה אמריקנית יהודית באונ' ברנדייס .
"השדים של חנה" ( (Hannah’s Sleeping Dogs (בכורה), סרטו של אנדריאס גרובר) על הילדה ג'והנה ילדה הגדלה כקתולית בעיירת ספר אוסטרית ומגלה שסבתה יהודייה ומחליטה לשנות את שמה לחנה. אלא ש"השדים" התעוררו מרבצם ומתחילים לרדוף אותה. לאחר ההקרנה בתאריך 27.12, תתקיים שיחה עם הבמאי אנדריאס גרובר ועם ד"ר טוביאס אברכט-הארטמן מהאוניברסיטה העברית.
במסגרת זו יתקיים אירוע מיוחד: חגיגה קולנועית ומוסיקלית ובמרכה הקרנת עותק משוחזר של "כנר על הגג"  (1971)בכיכובו של חיים טופול. הקלאסיקה זוכת פרסי האוסקר בבימויו של נורמן ג'ואיסון המבוססת על סיפורי שלום עליכם תלווה בשירה בציבור ובה הקהל יוזמן לשיר את  הלהיטים האהובים, כמו "לחיים!", "לו הייתי רוטשילד", "מסורת" ואחרים.
בסוגיה זו של זהות יהודית יעסוק גם הפאנל: "קולנוע יהודי - סוגיות של זהות Who Is a Jew ? " ובו ייבחנו שאלות הנוגעות להתמודדות הקולנוע העכשווי עם הזהות היהודית בעידן שבו מושג זה מורכב, חמקמק מפוצל ונזיל מתמיד. משתתפים: סאנה בריטבסקי , משנה למנכ"ל קרן פרס בראשית , לוסידובינציק , שחקנית . זיווה נווה , במאית לשעבר וראש מחלקת דרמה , קרן גשר לקולנוע רב תחומי , תאגיד השידור הישראלי . אבי נשר , במאי . רמה בורשטיין , במאית . מנחה : יאיר רווה , מרצה ומבקר קולנוע.
קטגוריה מרתקת נוספת בפסטיבל תוקדש ל"גדולי ההוגים היהודים" ותציג  סרטים השופכים אור על המוחות היהודים הגדולים והנשמות האמנותיות של זמננו - אמנים, מפיקים, מוזיקאים, אנשי רוח. בין הסרטים שיוקרנו:
מוריץ דניאל אופנהיים – הצייר היהודי הראשון (בכורה) בבימוייה של איזבל גאהוף-.סרט על  אופנהיים מי שהיה האמן היהודי הראשון בעל רקע אקדמי וסמל של האמנציפציה של היהודים בגרמניה של המאה ה-19. זהו הדיוקן הקולנועי הראשון של האמן הגדול, העוקב אחר הצאצאים והמורשת של גאטהוף  בגרמניה צרפת וישראל . לאחר ההקרנה תתקיים שיחה עם הבמאית ועם שלומית שטיינברג, אוצרת בכירה לאמנות אירופאית במוזיאון ישראל.
ג'רי לואיס: האיש שמאחורי הליצן סרטו של גרגוריו מונרו המזמין את הקהל לגלות מחדש את ג'רי לואיס, לואיס, החוגג 90, ממשיך דרכם של צ'פלין, קיטון ולורל שהצחיק את ההמונים עם הומור הסלפסטיק הייחודי שלו אך היה גם יוצר פורץ דרך  שכתב הפיק וביים רבים מסרטיו.
נורמן ליר: פשוט גרסה נוספת שלך. (בכורה)  סרטן של רייצ'ל גריידי והיידי יווינג על נורמן ליר היוצר, הכותב והמפיק המשפיע ביותר בהיסטוריה של הטלוויזיה הזכור מסדרות אגדיות  משנות השבעים – ("הכל נשאר במשפחה", "Maude", "Good Times" ו-"משפחת ג'פרסון. הסרט מתעד את חייו, עבודתו והישגיו של ליר הנמרץ מתמיד בגיל 93.
באנג! סיפורו של בֶּרְט ברנס . (בכורה)  הבמאי בְּרֶט ברנס מביא למסך את סיפורו של אביו המנוח כותב השירים ומפיק ההקלטות החשוב ביותר בשנות השישים שלהיטיו כוללים את "Twist and Shout", "Hang on Sloopy", "Brown Eyed Girl", "Here Comes the Night" –"Piece of my Heart". ברנס עזר לואן מוריסון ולניל דיאמונד בתחילת הקריירה שלהם והפיק כמה מאלבומי מוזיקת הנשמה הגדולים ביותר אי פעם. בסרט  סולומון בורק, ואן מוריסון, קית' ריצ'רדס ופול מקרתני. הקרנה בנוכחות הבמאי בְּרֶט ברנס.
"הנחלמים " The Dreamed Ones –(בכורה)  סרטה של הבמאית האוסטרית רות בקרמן על מערכת היחסים וההתכתבות של המשוררים פאול צלאן ואינגבורג בכמן שהכירו בווינה בשנת 1948. צלאן היה יהודי שהוריו נספו בשואה ובכמן הגיעה מחוגים נאציים. לפני ההקרנה, תתקיים הרצאה מאת ד"ר אמיר אנגל מהאוניברסיטה העברית.
השנה תתקיים תחרות בינלאומית במסגרתה יוענק פרס "שומן" לקולנוע יהודי  בסך 4000 יורו.
בין סרטי התחרות:
"גן עדן"  Paradise  סרטו של אנדריי קונצ'לובסקי , זוכה פרס אריה הכסף לבימוי בפסטיבל ונציה 2016, דרמה היסטורית רבת עוצמה המצולמת בשחור-לבן  ומביאה את סיפורן של אולגה מהגרת רוסיה העובדת למען המחתרת הצרפתית ומחביאה ילדים יהודים. ז'ול, משתף פעולה צרפתי והלמוט, קצין בכיר בשרות האס אס.
"שטפן צוויג"  Stefan Zweig: Farewell to Europe  (בכורה)- הבמאית מריה שרדר מתארת את הפרידה של צוויג מביתו התרבותי באירופה של המחצית הראשונה של המאה העשרים ומשרטטת את התפתחות ההכרה בדבר חורבנו של העולם הישן ואת ההשלכות הטרגיות של הכרה זו. דרמה שנבחרה לייצג את אוסטריה בתחרות האוסקר הקרובה.,
"מעיין האלימות" The Origin of Violence  (בכורה)- הבמאי הצרפתי אלי שוראקי  ("ירושלים ירושלים") מתרגם לקולנוע את הרומן החצי אוטוביוגרפי של פבריס הומברט.  בזמן מסע לגרמניה, מגלה המורה נתן פאבר במחנה הריכוז בוכנוואלד תמונה בה מופיע אסיר יהודי הנושא דימיון משונה לאביו. כשהוא שב לצרפת הוא מנסה לדובב את אביו  נתקל בשתיקה. עקשנותו מובילה אותו לגילוי לסודות שהוסתרו במשך שישים שנה. ההקרנה בנוכחות הבמאי.
"יהודי לדוגמא"  Un Juif pour l’exemple (בכורה)- סרטו של הבמאי  ג'קוב ברגר  בכיכובו של ברונו גאנץ. העלילה עוסקת בכפר בשוויץ בשנת  1942 שבו מבקשת קבוצה של אזרחים להביע את נאמנותה לפיהרר באמצעות מתנה: יהודי לדוגמא.
"תולדות האהבה"  The History of Love . (בכורה)- על פי ספרה המוצלח של ניקול קראוס, יצר ראדו מיכאליאנו דרמה קולנועית שבה העלילה נעה בין פולין ערב מלחמת העולם השניה, לניו יורק של 2006 ומתארת את קורותיהן של שתי נערות בשם אלמה – האחת פליטה יהודייה שמצאה מקלט בארה"ב, והשנייה מנסה למצוא שידוך לאמה. ההקרנה בנוכחות הבמאי .
"ילדי המזל " The Children of Luck (בכורה)- סרטו של הבמאי הצרפתי מאליק שיבאן . ביולי 1942 מוריס גוטמן בן ה-12 שובר את רגלו ונשלח לבית חולים בפאתי פריז, וכך חומק ממעצר המוני של יהודים, בו מגורשים בני משפחתו. סרט על מוריס ושמונה ילדים נוספים- סיפורם האמיתי של ילדי המזל.
"סיפור אהבה ארץ ישראלי "–בכורה לסרטו החדש של דן וולמן .סרט המבוסס על סיפור אמיתי – פרשת אהבתם של פנינה דרומי בת נהלל ועלי בן צבי, בנם של רחל ינאית ויצחק בן צבי. העלילה מתרחשת בשנים  1947, 1948 - פגישה מקרית מציתה בפנינה בת נהלל אהבה ממבט ראשון לעלי (24) בן צבי המוכתר של קיבוץ "בית קשת".  אך המציאות הארץ ישראלית, חזקה מאהבתם.
הפסטיבל יקדיש מסגרת נרחבת לקולנוע תיעודי בינלאומי ובתוכה יוקרנו הסרטים הבאים:
"הדוד גלוריה: חתיכת מסע!" (בכורה)  סרטו של רובין סימון-  המביא את סיפורו האמיתי של בוץ', הבעלים היהודי , המאצ'ו של עסק לפירוק רכבים בדרום פלורידה שנאלץ להתחפש לאשה כדי להסתתר מרודפיו. מה שמתחיל כניסיון להתחמק מהמערכת, בסופו של דבר משנה את בוץ' לנצח.
"גרמנים ויהודים"  Germans & Jews (בכורה) סרטם של ג'נינה קווינט וטל רקנאטי  החוקר את התמורות שהתחוללו בחברה הגרמנית, ומגלה  סיפור מורכב ובלתי צפוי של תהליך פיוס. דיאלוג תרבותי ייחודי שמצליח להיות פרובוקטיבי ומטריד ויחד עם זאת מפתיע ומלמד. לאחר ההקרנה בתאריך ה-26.12, תתקיים שיחה עם הבמאי טל רקנאטי ועם פרופסור משה צימרמן מהאוניברסיטה העברית.
"האולימפיאדה של היטלר"  (בכורה) הבמאי הצרפתי ז'רום פריור מציג עבודה העשויה מחומרי ארכיון מרתקים מתעדים את ההכנות לאולימפיאדת הקיץ 1936 בברלין שהפכה בעזרת הפרופגנדה הנאצית, למפגן גרנדיוזי המוקדש לתפארת הרייך.
"נאבקים בנאצים – מלחמתם של בני הזוג שארפ"  (בכורה) הבמאי האגדי קן ברנס חובר לארטמיס ג'וקובסקי  נכדם של וייטסטיל ומארתה שארפ כדי לספר לראשונה את סיפורם של שני חסידי אומות העולם וייטסטיל ומארתה שארפ, כומר אוניטריאני ואשתו, מהעיירה ולסלי, מסצ'וסטס שהתנדבו למשימות מסכנות חיים באירופה הנאצית והצילו מאות פליטים שנמלטו מהכיבוש הנאצי.
מקום מיוחד יוקדש בפסטיבל ליצירה קולנועית ישראלית העוסקת בנושאים של יהדות וישראליות. בין הסרטים שיוקרנו:
"הרבה גוונים לשחור"  סרטו של לוי זיני שהוקרן פסטיבל הסרטים חיפה 2016,  על הקהילה החרדית האנטי ציונית והבדלנית בישראל.  
"יונה "- הקרנת בכורה לסרטם של אילן פלד ויאיר קדר . סיפור חייה של הרקדנית התימנייה יונה תנעמי – שנדחתה על ידי הממסד הישראלי ורוסקה בשל אפליית נשים.
"עד הצעד האחרון"-בכורה לסרטו של בוריס מפציר  החוזר לסוף חורף  1941-42 כאשר כמעט כל האקציות של רצח יהודים בבלארוס המזרחית כבר הושלמו. הסרט מתאר את סיפורי הגבורה והמוות בגטאות נסוויז', לאחווה, גלובוקי וסיפור הבריחה האמיצה דרך מנהרה – מגטו נובוגרודוק.
"מאמינים במשטרה" , בכורה לסרטו של מורדי קרשנר שעקב במשך כשנתיים אחר שלושה מבני המחזור הראשון של תכנית "מאמינים במשטרה" במסגרתה מתגייסים  גברים חרדיים לשורות המשטרה.
"צבעים של שנאה" בכורה לסרטו של אופיר טריינין המלווה את שאול ביבי, עיתונאי ("העיר" "חדשות")  ומנחה טלוויזיה ("זמן שאול") שמחליט לצאת ולחקור את הגזענות במגרשי הכדורגל.
כמו כן יוקרנו בפסטיבל סרטים ישראלים קצרים שנעשו בשנת 2016  על ידי יוצרים צעירים ובוגרי ותלמידי בתי ספר לקולנוע וחוגי קולנוע בישראל.
אירועים מיוחדים בפסטיבל:
שני אירועים יוקדשו לקולנוע נשי במגזר החרדי: הקרנה של מקבץ בכורות של קולנוע תיעודי חרדי שיצרו בוגרות המחזור השני של השלוחה החרדית בביה"ס לקולנוע מעלה ובו הן משקפות את עולמן האישי ביניהם:
"תיאטרון זה לא משחק" – סרטה של מוריה חקק. אלינור מיכאל, שחקנית תיאטרון שחזרה בתשובה, הקימה תיאטרון חרדי לנשים בלבד. כדי לשרוד היא חייבת להוכיח שתיאטרון הוא עניין רוחני. 
"לצחוק ברצינות" – סרטה של רבקה ויינברג. להיות סטנדאפיסטית לנשים חרדיות צריך להבין אותן מבפנים. סיפורה של אישה עם נקודת מבט ייחודית ופה מפיק מרגליות.
"הילדה עם החולצה הסגולה" – סרטה של רבקי רחימי . שנים רבות אחרי אובדן אחיה, רבקי מבקשת לחזור אל זכרונו ולהתמודד עם פטירתו, שהותירה את משפחתה מצולקת. סיפור על אבלות מאוחרת.
"ילדה רגילה  מיוחדת" – סרטה של רותי נחום. אמה של חני, שסובלת מפגיעה מוחית בעקבות תקיפת חיידק אלים בילדותה, נתקלת במחסומים כשהיא מנסה להכניס אותה לכיתה רגילה.
"הנדר"  – סרטה של שירה בן טוב.  כשהרופאים קבעו שלסבא של שירה נותרו חודשים ספורים לחיות, הוא עלה להר מירון והתחיל להכין אוכל לנזקקים ולעולים לרגל.
אירוע מסכם לחממות הקולנוע "פתיחת מסך"- יוזמה מיוחדת, פרי שיתוף פעולה בין קרן גשר לקולנוע רב תרבותי, משרד התרבות, מפעל הפיס והרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו. במסגרת זו יוקרן בבכורה "כפר תפילה" סרטה של מוריה שיראל לצד עוד ארבעה סרטים של יוצרות שנעשו במהלך השנים 2011-2016 במסגרת החממות.
לרגל צאת הספר "שיעורים בקולנוע"- יתקיים אירוע השקה בו ישוחחו המחבר פבלו אוטין והבמאי אבי נשר על הקשר בין עשייה וחשיבה קולנועית, ולאחר הצפייה ב"חטאים", סרטו החדש ועטור השבחים של אבי נשר, ינתחו את הסרט יחד עם הקהל.




ועוד: הקרנת עותק משוחזר של הקלאסיקה הדיבוק הסרט של מיכל ושינסקי שנעשה בפולין  בשנת 1937, אירוע השקת אתר חדש העוסק בתיעוד יוצרים במוסיקה הישראלית- ביוזמת מפעל הפייס , ניהול אמנותי של יואב קוטנר ובהפקת נורמה הפקות . הפרויקט מכיל בתוכו סדרה של ראיונות ביוגרפים מצולמים עם מיטב היוצרים ונותן לנו הצצה לתוך עולמם ומקורות היצירה שלהם באירוע יוקרנו לקטים מהראיונות בהנחיית יואב קוטנר ובנוכחות חלק מהיוצרים. ,הפאנל אקשן יהודי לרגל צאת סרטו השני של מני יעיש "אבינו" העוסק ביצירתו של הבמאי המוצא בסרטיו לא רק מקום לאתגר הבנות קונבנציונליות וסטריליות של הדת, אלא גם מרחב בלתי צפוי לגאולתו המאמינה של הפרט, ערב הוקרה ליהדות אתיופיה עם הקרנה בכורה של שני פרקים מתוך "נבסו "סדרה קומית של היוצרים יוסי ואסה, שי בן-עטר והיוצרת שותפה: ליאת שביט- על המפגש בין משפחה ממוצא אתיופי למשפחה ממוצא אשכנזי ההופכות למשפחה ישראלית חדשה אחת. (הסדרה פרי יוזמה ופיתוח של המיזם המשותף לקרן גשר לקולנוע רב תרבותי ולקרן אבי חי והופקה ע"י אנדמול שיין ישראל עבור רשת).



29-24 בדצמבר 2016  - סינמטק ירושלים .
טלפון לרכישת כרטיסים: 9377*

לפרטים נוספים ורכשית כרטיסים : www.jer-cin.org.il

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות