יום חמישי, 28 במרץ 2019

כפר הנופש 'כפר כנרת' מרשת מלונות אוליב משנה את פניו מחג הפסח ייקרא הכפר 'ימה – חוויה ישראלית על הכנרת'/ מאת: שרית יוכפז



כפר הנופש 'כפר כנרת' מרשת מלונות אוליב משנה את פניו מחג הפסח – כך מודיעה הבוקר הרשת. במסגרת הקונספט המחודש המגיע לאחר חידוש פני הכפר, ייקרא הכפר 'ימה – חוויה ישראלית על הכנרת'

ויציע פעילויות שונות בסימן חוויה ישראלית לאורחים. כחלק מהקונספט המחודש ימותגו רחובות הכפר, הכיכרות והאולמות בשמותיהם של אמנים ישראליים מגוונים מתקופות שונות, בשיטוט בין הרחובות יגלו המבקרים יצירות אמנים המפוזרות ברחבי הכפר וכן את סיפורו של כל אמן ואמן. בין רחובות הכפר ובחללים הציבוריים יתנגנו ברקע שירים ישראלים מתקופות שונות, מה שיהפוך את כל הביקור בכפר לחוויית תרבות ישראלית ייחודית.
עוד במסגרת הקונספט החדש, הכפר המתאים במיוחד למשפחות עם ילדים, יציע פינות 'ישראליות' שונות ביניהן מתחמי קומזיץ שוניםמיועדים לקבוצות ומשפחות שיפעלו בשעות הערב ויאפשרו לאורחים לשבת סביב המדורה, לצלות תפוחי אדמה לשמוע סיפורים פיקנטיים על העמק והאזור ולהאזין לנגנים שונים המלווים את הערב; מתחם מנגלים 'שיתופי' המאפשר פעילות לקבוצות ומשפחות, הפעילויות ילוו בשף שיעבור בין האנשים וייתן טיפים, משביח טעמים וילמד את הסועדים את רזי המקצוע; בר ישראלי שייפתח על שפת הכנרת ובו תוגש תוצרת מקומית של בירות ממבשלות הגולן השונות ויינות מיקבי הגליל והגולן הנמצאים באזור; מתחם ספורט ימי שיכלול השכרת קיאקים וסאפים לאוהבי הגלישה והים ופעילות ספורט ימי למשפחות וילדים; משחקייה גדולה לילדים; מסעדה שתציע ארוחות ישראליות ועוד.  עוד יוצעו חבילות תוכן חדשות לקבוצות וארגונים,  פעילויות מיוחדות למשפחות בחגים ובחודשי החופש הגדול ועוד - הכל בסימן 'חוויה ישראלית'.
כפר הנופש 'ימה' החדש (חוף האון וכפר כנרת לשעבר) הוא מתחם נופש כפרי המשלב נוף קסום על שפת הכנרת לצד אווירה רגועה ומשפתית. הכפר, המשתייך לרשת מלונות אוליב, נמצא בחוף האון מצידה המזרחי של הכנרת, מתפרש על פני 60 דונם וכולל 104 יחידות אירוח משפחתיות המתפרשים על פני מתחם רחב ידיים בין מדשאות מטופחות, חוף פרטי לטובת הנופשים המאפשר גישה נוחה למים ושלל מתקנים נוספים. הכשרות בכפר הינה כשרות מהדרין המתאימה לקהל המשפחות הדתיות.
לדברי עמית פורת יו"ר רשת מלונות אוליב, שינוי הקונספט מגיע לאחר תהליך חשיבה עמוק ויכלול השקעה משמעותית של הרשת בכפר המחודש "רשת מלונות אוליב מתפתחת במהירות בשנה האחרונה עם רכישה והשקעה במלונות חדשים ברחבי הארץ. אנו בטוחים כי הקונספט החדש של כפר הנופש הנמצא על שפת הכנרת ומתאים במיוחד לקהל המשפחות, יוסיף רבות לאזור הכנרת והגולן". 


למידע נוסף על הרשת : מרכז ההזמנות - 04-9531153 ובאתר https://www.olivebb.co.il/
צילום: יח"צ
מאת: שרית יוכפז

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות