יום ראשון, 31 במרץ 2019

פסח בראש הנקרה – חוויה משפחתית שאין לפסוח עליה.. מאת: שרית יוכפז





סיורי 'יציאת מצרים' שיובילו שחקנים בדמות משה רבנו ופרעה מלך מצרים בשעות היום וסיורי עששיות בנקרות בשעות הלילה, לצד שלל הפעילויות באתר התיירות ראש הנקרה: פסח בראש הנקרה – חוויה משפחתית שאין לפסוח עליה..



כמיטב המסורת בשנים האחרונות, בימי חג הפסח באתר התיירות ראש הנקרה, העבר התנכ"י של יציאת מצרים מתעורר לחיים עם שחקנים בדמויותיהם של 'משה רבנו' ו'פרעה מלך מצרים' שיסיירו עם המבקרים בין הנקרות והגלים ויספרו בצורה חווייתית לאורך המסלול את סיפור יציאת מצרים וקריעת ים סוף. הסיורים המומחזים יתקיימו בין התאריכים 21-26.4 ייצאו בכל שעה עגולה בין 11:00 ל-17:00. סיורי 'משה ופרעה' במסגרת פעילות היום הינם ללא תשלום נוסף וכלולים במחיר הכניסה (מבוגר 48 ₪, ילד 38 ₪) לאתר התיירות ראש הנקרה, הכולל גם נסיעה ברכבל, מיצג אור-קולי וכמובן – ביקור בנקרות. ניתן להעשיר את הביקור ולשלב [במחיר מיוחד] גם טיולים עם רכבים חשמליים או אופניים לאורך טיילת החוף.

בנוסף לסיורים לאורך היום, לאחר רדת החשכה ייפתח האתר מחדש לסיורי עששיות ליליים בין הנקרות. הסיור כולל : נסיעה לילית ברכבל המואר אל הנקרות הימיות וסיור מודרך בתוך הנקרות החשוכות לאור עששיות, נלמד כיצד נוצרו הנקרות ולמה דווקא כאן, נעלה על הגשר המפורסם שעליו עברה הרכבת המנדטורית שאף הובילה לארץ מעפילים, נשמע את הסיפור המרתק על הלילה שבו המחתרות פוצצו את גשר הרכבתו נצפה במיצג האור קולי.  הסיורים הליליים יתקיימו בתאריכים – 11-25.4 (לא כולל שישי ושבת) החל מהשעה 20:00. הסיורים בהרשמה מראש בטלפון 073-2710100 או באתר http://www.rosh-hanikra.com, עלות למבוגר 54 ₪, עלות לילד (3-18) 48 ₪. הפעילות מותנית בהרשמה של 40 משתתפים לפחות.

שעות פתיחת האתר בחוה"מ: 09:00-19:00 (כניסה אחרונה 18:00), ביום ו' ובערבי החג עד השעה 17:00 (כניסה אחרונה 16:00).למידע נוסף - https://rosh-hanikra.com /
מומלץ 

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות