יום שלישי, 19 במרץ 2019

מלון חדש בירושלים: ibis Styles ירושלים מרכז העיר מרשת מלונות ACCOR הבינלאומית נפתח להרצה. מאת: שרית יוכפז



צילום: שלומי כהן
מלון חדש בירושלים:
 ibis Styles ירושלים מרכז העיר
מרשת מלונות ACCOR הבינלאומית
נפתח להרצה
המלון החדש כולל 104 חדרים המעוצבים ומסוגננים בהשראת שוק מחנה יהודה

ביום חמישי 14/3/19 נפתח להרצה במרכז ירושלים מלון ibis Styles, המלון השני של מותג בתי המלון הבינלאומי ibis מרשת מלונות אקור (Accor) הבינלאומית, המונה מעל 4,600 בתי מלון ברחבי העולם ומעל 26 מותגים שונים, כאשר כ- 2,200 מתוכם שייכים למותג ibis. המלון החדש, ממוקם במרכזו של מרכז העיר ירושלים, ברחוב בן יהודה 4, במיקום אטרקטיבי במיוחד לתיירים - על המדרחוב, בסמוך לכיכר ציון, מרחק של דקות הליכה בודדות מהעיר העתיקה, הרכבת הקלה, שוק מחנה יהודה ומגוון האטרקציות התיירותיות בירושלים.

                                  צילום: נוי בן יוסף.

מלון איביס סטיילס, 
הינו המלון השני של המותג ibis בישראל, כאשר המלון הראשון הוא מלון ibis red שנפתח לפני כשנה, גם הוא במרכז ירושלים. המלון החדש מעוצב בצורה ייחודית המושפעת מאווירת האזור בו הוא נמצא, שוק מחנה יהודה, עם מגוון איורים בהשראת משרד האדריכלים אריה דבילנסקי, המכניסים את האורחים אל אווירת השוק הייחודית לעיצוב המלון.
חדרי המלון אטומים לרעשים ובנויים על פי האיכויות והסטנדרטים של רשת אקור ומותגי ibis העולמיים. כל חדר במלון מציע לאורחיו מיטה עם המזרן הייחודי Sweet BedTM by ibis מבית היוצר של מותג  ibisהעולמי, אותו ניתן גם לרכוש באופן פרטי.
תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‎Sarit Yochpaz‎‏‏, ‏‏בתוך מבנה‏‏‏
מלון ibis Styles החדש שוכן בבניין היסטורי ומכיל 104 חדרי אירוח שונים בהם חדרי אירוח סטנדרטיים וחדרי משפחה, מיני סוויטות וחדרים עם מרפסות. בהמשך לרעיון המרכזי של המלון, כל חדר מעוצב כמרחב מגורים בפני עצמו בו ניתן לנוח, להירגע או לעבוד. המלון מתאים באופן מושלם למשפחות עם ילדים - בנוסף לחדרי המשפחה, המלון מציע ארוחת בוקר ותפריט לילדים וכן ערכות מתנה לילדים בצ'ק אין.

בקומה ה–8 של המלון יוכלו האורחים ליהנות ממסעדה ובר עם נוף פנורמי, שם גם מוגשת מדי יום בין השעות 06:30-10:00 ארוחת הבוקר לאורחי המלון. מדי יום בין השעות 18:30-19:30 מקיים המלון happy hour במסעדה.

אהרון ברנשטיין, מנכ"ל מלונות איביס ישראל: "רשת מלונות ACCOR רואה פוטנציאל גדול בפיתוח התיירות במדינת ישראל ובירושלים בפרט וכולי תקווה שתוכניות הפיתוח השאפתניות של הרשת בארץ יתממשו. מלון איביס סטיילס ירושלים מרכז העיר מהווה תוספת חשובה לשני המלונות הקיימים – IBIS RED מרכז העיר ירושלים ו David Tower Mgallery by SOFITEL בנתניה . ביכולת המלון לספק את הצרכים של קהלי יעד מגוונים מאוד – זהו מותג צעיר, מסוגנן, נועז, אבל גם נוח להפליא ומשפחתי. אני בטוח שהוא יהיה פופולרי גם בקרב תיירים וגם בקרב ישראלים".
תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏3‏ אנשים‏, ‏‏כולל ‏‎Sarit Yochpaz‎‏‏, ‏‏אנשים עומדים‏‏‏‏
כמה מילים על רשת ACCOR : רשת מלונות אקור מובילה בתחום התיירות וסגנון החיים והחדשנות הדיגיטלית בעולם, ומציעה חוויות ייחודיות ביותר מ-4,600 בתי מלון, אתרי נופש ודירות מגורים ב- 100 מדינות שונות.
רשת מלונות אקור  כוללת מותגי מלונות בעלי מוניטין בינלאומי, החל ממלונות פאר ועד למלונות בדרגת תיירות, ממותגים יוקרתיים ועד מותגי סגנון חיים ומותגי ביניים, כל זאת במקצועיות של למעלה מ- 50 שנה.

רשת מלונות אקור מעסיקה צוות של מעל ל- 250,000 עובדים ייעודיים בעולם, ומחויבת למילוי משימתה העיקרית: לגרום לכל אורח להרגיש רצוי. האורחים מוזמנים לאחת מתוכניות מועדון הלקוחות האטרקטיביות ביותר בעולם: Le Club Accor Hotels.
תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏4‏ אנשים‏, ‏‏כולל ‏‎Tal Marom‎‏‏, ‏‏‏אנשים עומדים‏ ו‏פעילויות בחוץ‏‏‏‏‏
יח"צ טל מרום.
מלון ibis Styles ירושלים מרכז העיר
מומלץ. אהבתי ארוחת בוקר טעימה  במרחק נגיעה  לכל מקום בעיר.

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‎Sarit Yochpaz‎‏‏, ‏‏מחייך‏, ‏‏‏שמיים‏ ו‏פעילויות בחוץ‏‏‏‏‏
                                        מאת: שרית יוכפז כתבת ועורכת ראשית.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות