יום שלישי, 3 באוגוסט 2021

אמיר דדון יארח את שולי רנד, עמיר בניון יארח את רביב כנר, שירי מימון, שמעון בוסקילה, בן סנוף, חנן בר סלע, הרכב הבלקנייה ולמעלה מ 150 זמרים ונגנים! בכליזמרים בצפת. מאת שרית יוכפז

 

 

נוכח העלייה בתחלואת הקורונה ראש עיריית צפת שוקי אוחנה החליט:

פסטיבל הכליזמרים המסורתי נדחה!

 

נוכח העלייה בתחלואה בכל רחבי הארץ הודיע היום (רביעי) ראש עיריית צפת שוקי אוחנה כי החליט לקחת אחריות ולדאוג לבריאות הציבור. בצעד מנהיגותי הודיע כי פסטיבל הכליזמרים ה34 שתוכנן בצפת ב 17-19.8 ייחדה לפי שעה.

 

אוחנה החליט להחמיר על הנחיות הממשלה ומשרד הבריאות והינו ראש העיר הראשון בישראל שמבטל ארועי תרבות בגל התחלואה הנוכחי כשלדבריו: "בריאות התושבים והחוגגים לפני הכל, בפסטיבל היו אמורים לחגוג עשרות אלפים והחלטתי לא לאפשר התקהלות בסדר גודל שכזה נוכח העלייה בתחלואה".

 

ראוי לציין כי השנה תוכנן פסטיבל חגיגי במיוחד הכולל 5 במות ולמעלה מ 150 אומנים בכל רחבי העיר צפת כשבין השמות המובילים שהיו אמורים להופיע: שמעון בוסקילה, שירי מימון, עמיר בניון, אמיר  דדון,  שולי רנד, חנן בר סלע ושורה ארוכה של אמנים נוספים.



מפתיע, מקורי ומבטיח:

נחשפה התוכנית האומנותית של פסטיבל הכליזמרים הבינלאומי!

אמיר דדון יארח את שולי רנד, עמיר בניון יארח את רביב כנר, שירי מימון, שמעון בוסקילה,

בן סנוף, חנן בר סלע, הרכב הבלקנייה ולמעלה מ 150 זמרים ונגנים!

 

17-19.8.21, כל המופעים ללא עלות, בהקפדה על התו הירוק!

 

היום (שלישי) נחשפה התוכנית האומנותית של פסטיבל הכליזמרים ה 34 שיתקיים בצפת ב 17-19.8 עם רשימה ארוכה של אמנים מובילים, נגני כליזמרים משובחים ומופעי שילובים יוצאי דופן המבטיחים חגיגה של מוסיקת נשמה יהודית בבירת הגליל. לצד עשרות נגני כליזמרים וזמרי מוסיקת נשמה יהודית, בצפת החליטו השנה לשלב גם מופעים מיוחדים של זמרים מובילים בין הייתר מדובר במופע מיוחד של אמיר דדון שיארח את שולי רנד, במופע אחר עמיר בניון יארח את רביב כנר וכן מופעים של שירי מימון ושמעון בוסקילה עם מיטב הלהיטים בתוספת ביצוע כליזמר מסורתי.

 

חובבי מוסיקת הנשמה והאווירה הקסומה של פסטיבל הכליזמרים בצפת ישמחו לשמוע כי לאחר שנה של פסטיבל טלוויזיוני בשל הקורונה באמצע חודש אוגוסט הם יוכלו לשוב לעיר העתיקה ואזורים רבים נוספים בצפת ולהנות מפסטיבל כליזמרים ססגוני במיוחד. פסטיבל הכליזמרים בצפת הינו הפסטיבל הגדול בעולם מוסיקה נשמה יהודית, יתקיים השנה בתאריכים 17-19.8,  ט'-י"א באלול. בפסטיבל בניהול אומנותי של חנן בר סלע- אמן הקלרינט המוביל, יופיעו למעלה מ 150 נגנים וזמרים  מידי ערב בפריסה נרחבת עם 5 במות ועשרות נגנים בין הסמטאות הקסומות.

 

לצד בר סלע, הרכב הבלקניה, בן סנוף, גלעד הראל, אמיל איבינדר ושורה ארוכה של נגני וזמרי כליזמרים יופיעו ביומו הראשון של הפסטיבל (17.8) שירי מימון ושמעון בוסקילה, ביום השני לפסטיבל (18.8) יהיו אלו אמיר דדון שיארח את שולי רנד למופע ייחודי ואילו ביום השלישי של הפסטיבל, 19.8 יארח עמיר בניון את רביב כנר. כל המופעים יכללו ביצועי כליזמרים מיוחדים.

 

כאמור, השנה החליטו בעיריית צפת יחד עם חברת ההפקה על יצירת 'שילובים' מיוחדים. לצד מופעים קלאסיים של מוסיקת הכליזמרים -אמנים בכירים מהמוסיקה הישראלית בביצועי כליזמרים במטרה לחבר גם את הדור הצעיר למוסיקת הכליזמרים.  כל המופעים בכניסה חופשית וללא תשלום לקהל הרחב. בנוסף למופעים, בימי הפסטיבל מתקיימים גם אירועים מיוחדים במתחמים ברחבי העיר, ביניהם סיורים מודרכים ללא תשלום לאורך היום, סדנאות והרצאות בנושאים מגוונים, אירועים לילדים, נגני רחוב פזורים בסמטאות, מופעים לילדים, קולינאריה עשירה ומאכלים מיוחדים שיוגשו כספישלים במסעדות ברחבי העיר ועוד. כל הארועים והמופעים הינם על פי הנחיות התו הירוק ובהפקדה על כך.

לפרטים נוספים: http://klezmerim.info/

מאת שרית יוכפז. צילום: ים לביא שלומי פנטו

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות