יום שני, 30 באוגוסט 2021

חוגגים בחגי תשרי בראש הנקרה מאת שרית יוכפז



  •  צילום ליאת הלוי כהן

  • חוגגים בחגי תשרי בראש הנקרה מאת שרית יוכפז

  • מסיירים עם דוד וגוליית בשעות היום ובסיורי עששיות בשעות הלילה, נהנים משלל החידושים באתר: פותחים שנה מיוחדת בראש מיוחד בראש הנקרה

  • ראש השנה בראש הנקרה –

  • בימי ראש השנה (7-8.9) יקיימו באתר התיירות ראש הנקרה פעילות מיוחדת עם שחקנים בדמותם של דוד וגוליית שיספרו את סיפורם וידריכו את קהל המשפחות לאורך שביל מסביב לאתר – 'שביל הים' המוביל אל הנקרות היפהפיות. הסיורים יתקיימו מדי שעה עגולה בין השעות 11:00-16:00. הפעילות ללא תשלום נוסף וכלולה במחיר הכניסה לאתר התיירות ראש הנקרה, הכולל גם נסיעה ברכבל, מיצג אור-קולי וכמובן – ביקור בנקרות.  למעוניינים להעשיר את החוויה - ניתן לשלב גם רכיבה על אופניים או טיול ברכב חשמלי לאורך טיילת החוף (בתשלום נוסף); להשכיר אוזניות (במחיר 10 ₪ למבקר) להדרכה קולית ב-6 שפות כאשר המבקרים עוברים ב-12 תחנות שמע שונות בהן מקבלים הדרכה על ההיסטוריה של האתר, הגיאולוגיה המיוחדת, החי והטבע באזור; ליהנות מבית הקפה החדש – 'קפה מול הים' ומדוכן שיקיים טבעיים –'ראש בריא' ועוד.

  • סוכות של יום ולילה בראש הנקרה -
  • שחקנים בדמותם של דוד המלך - אחד מאושפיזין חג הסוכות ולצידו גוליית הענק, ידריכו את הקהל לאורכו של 'שביל הים' המיוחד ובמסע בין הנקרות והגלים ויספרו את סיפורם בצורה חווייתית לאורך המסלול בכל יום מימי חג הסוכות (21-28.9) מדי שעה עגולה בין השעות 11:00-16:00, בפעילות ללא תשלום נוסף הכלולה במחיר הכניסה לאתר התיירות ראש הנקרה, הכולל גם נסיעה ברכבל, מיצג אור-קולי וכמובן – ביקור בפלאי הטבע – הנקרות היפהפיות.

  • בעקבות הביקוש הרב בחודשי הקיץ, בנוסף לסיורים לאורך היום ייפתח האתר מחדש בסוכות גם בלילות (22-23.9, 26.9) לסיורי עששיות הכוללים נסיעה ברכבל המואר אל הנקרות הימיות, סיור מודרך לאור עששיות בתחנות מיוחדות ברחבי האתר, מיצג אור-קולי ועוד.

  • למעוניינים להעשיר את החוויה - ניתן לשלב גם רכיבה על אופניים או טיול ברכב חשמלי לאורך טיילת החוף (בתשלום נוסף); להשכיר אוזניות (במחיר 10 ₪ למבקר) להדרכה קולית ב-6 שפות כאשר המבקרים עוברים ב-12 תחנות שמע שונות בהן מקבלים הדרכה על ההיסטוריה של האתר, הגיאולוגיה המיוחדת, החי והטבע באזור; ליהנות מבית הקפה החדש – 'קפה מול הים' ומדוכן שיקיים טבעיים 'ראש בריא' ועוד.

  •  
  • מחיר הכניסה לפעילות היום – 48 ₪ למבוגר, 38 ₪ לילד (3-18), שעות הפעילות בחגים – 9:00-18:00 [ערבי שבת וחג עד 16:00]. מחירי סיורי העששיות הליליים 54 ₪ למבוגר, 48 ₪ לילד (3-18). כלל הפעילות בכפוף ובהתאם להנחיות משרד הבריאות.
  • לפרטים נוספים -   

  • http://www.rosh-hanikra.com


0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות