יום שני, 2 באוגוסט 2021

וירטואוז הקלרינט חנן בר סלע מפתח תקווה מונה למנהל האומנותי של פסטיבל הכליזמרים ואף יופיע בפסטיבל! מאת שרית יוכפז

 


וירטואוז הקלרינט חנן בר סלע מפתח תקווה מונה למנהל האומנותי של פסטיבל הכליזמרים ואף יופיע בפסטיבל! מאת שרית יוכפז

חנן בר סלע וירטואוז הקלרניט ובסקסופון ייקח חלק מרכזי בפסטיבל הכליזמרים הגדול בעולם- בצפת, שיתקיים זו השנה ה-34 עם למעלה מ 150 מופעים ואומנים בשלושה ימים של חגיגת מוסיקת נשמה יהודית ברחבי העיר צפת בין התאריכים 17-19.8.2021, כל המופעים ללא עלות.

בר סלע, תושב פתח תקווה בעל סגנון ייחודי בתחום מוזיקת הכליזמרים ומוזיקת הנשמה יהודית, בוגר המדרשה הממלכתית למוזיקה בת"א בתחום ניצוח תזמורות ומקהלות. חנן שימש כמנהל אמנותי בפסטיבל הכליזמרים הבינלאומי צפת  גם בעבר וכיום מכהן בנוסף כמנהל אמנותי בפסטיבל הכליזמרים הבינלאומי ירושלים ובכיתות האמן ״קלרינט וכליזמר״ בגליל. כמו כן הוא גם המנהל האמנותי של פסטיבל הכליזמרים הבינלאומי ברבבה (מועצה אזורית שומרון).

פעילותו המוזיקלית של חנן בר סלע רבגונית ומשלבת סגנונות והוא מופיע על במות רבות ברחבי העולם וגם בהפקות שונות ברדיו ובטלוויזיה והוא גם הופיע כסולן ראשי בקונצרטים למוזיקת נשמה יהודית/כליזמר.

 

השנה החליטו בעיריית צפת יחד עם חברת ההפקה והמנהל האומנותי על יצירת 'שילובים' מיוחדים. לצד מופעים קלאסיים של מוסיקת הכליזמרים יופיעו בצפת אמנים בכירים מהמוסיקה הישראלית בביצועי כליזמרים במטרה לחבר גם את הדור הצעיר למוסיקת הכליזמרים. השילוב המיוחד הראשון שנחשף הינו של שירי מימון ושמעון בוסקילה בערב הראשון של הפסטיבל.

 

כל המופעים בכניסה חופשית וללא תשלום לקהל הרחב. בנוסף למופעים, בימי הפסטיבל מתקיימים גם אירועים מיוחדים במתחמים ברחבי העיר, ביניהם סיורים מודרכים ללא תשלום לאורך היום, סדנאות והרצאות בנושאים מגוונים, אירועים לילדים, נגני רחוב פזורים בסמטאות, מופעים לילדים, קולינאריה עשירה ומאכלים מיוחדים שיוגשו כספישלים במסעדות ברחבי העיר ועוד. בשנה זו מתחדש הפסטיבל עם תכנית אמנותית מגוונת, עם פעילויות רבות מסביב לפסטיבל ועם אמני מובילים אשר יבצעו בהופעתם גם קטעי כליזמרים מיוחדים בנוסף על הלהיטים המוכרים,

צילום: צבי יוכטמן
מאת שרית יוכפז

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות