יום שלישי, 1 במרץ 2022

עששיות ולהטוטים בין הנקרות: חגיגת פורים 2022 באתר התיירות ראש הנקרה.מאת שרית יוכפז

  


 

עששיות ולהטוטים בין הנקרות: חגיגת פורים 2022 באתר התיירות ראש הנקרה

סיור עששיות לילי, שבת להטוטים עם מופעים וסדנאות ג'אגלינג ובועות סבון: פעילות פורים מיוחדת באתר התיירות ראש הנקרה, חגיגה של שמחה לכל המשפחה! 

החגיגה מתחילה ביום ה' 17.3 בשעה 18:00 - בסיור עששיות הכולל נסיעה לילית ברכבל המואר אל הנקרות הימיות, סיור מודרך בתוך הנקרות החשוכות לאור עששיות, נלמד כיצד נוצרו הנקרות, נעלה על הגשר המפורסם שעליו עברה הרכבת המנדטורית שגם הובילה לארץ מעפילים, נשמע את הסיפור המרתק על הלילה בו המחתרות פוצצו את גשר הרכבת ונצפה בסרטון.

יום ו' – 18.3 – סדנאות יצירה בין השעות 10:00-15:00, בנוסף על פעילות היום.

והשיא: ביום שבת 19.3 - שבת להטוטים בראש הנקרה, - בנוסף למופע ולפעילות היום הכוללת גם נסיעה ברכבל, צפייה בסרטון וכמובן – ביקור בפלאי הטבע הנקרות היפהפיות, בשעות 12:00 ו-14:00 יתקיימו באתר מופע קרקס ולהטוטים של 'מר מורנו' (משך המופע כ-35 דקות) וזה לא הכול - בין השעות 11:00-16:00 יתקיימו גם  סדנאות להטוטים מיוחדות:

  1. סדנת ג'אגלינג לכל המשפחה – טעימה מעולם הלהטוטים עם שלל סוגי משחק ביניהם צלחות סיניות, כדורי ג'אגלינג, מקל פרח, חישוקים, מקל סרט, דיאבלו ועוד משחקים רבים, כולל הדגמה מקצועית והתנסות חופשית של המשתתפים. 
  2. סדנת בועות סבון – הפרחת בועות סבון ענקיות וקטנות בעזרת כלים מגוונים ובביצוע תרגילים שונים עם הבועות כמו בועה בתוך בועה, הפרחת בועות עם כפות הידיים ועוד.

המופע והסדנאות כלולים במחיר הכניסה לאתר התיירות ראש הנקרה!

מעוניינים להעשיר את החוויה בפעילות היום בתשלום נוסף? ניתן לשלב גם רכיבה על אופניים או טיול ברכב חשמלי לאורך טיילת החוף; להשכיר אוזניות להדרכה קולית ב-6 שפות כאשר המבקרים עוברים ב-12 תחנות שמע שונות בהן מקבלים הדרכה על ההיסטוריה של האתר, הגיאולוגיה המיוחדת, החי והטבע; ליהנות מחוויה בתלת מימד באמצעות משקפי VR  עם מגוון משחקי מציאות מדומה שהוצבו בתוך מנהרת הרכבת הדרומית - משחקי ספורט, רכבת הרים, ושלל חוויות אתגר וטבע מיוחדות; ליהנות מדוכן שיקיים טבעיים 'ראש בריא' ועוד.

שימו לב: באתר האינטרנט www.rosh-hanikra.com    תוכלו ליהנות מהחנות הווירטואלית החדשה בה מוצעים לרכישה כרטיסים מוזלים לשלל האטרקציות והחוויות השונות של אתר הנקרות ובאתרי תיירות נוספים בגליל המערבי. מחיר הכניסה לפעילות היום ללא הנחה: מבוגר 49 ₪, ילד 39 ₪. מחיר הסיורים הליליים  – 61 ₪ למבוגר, 55 ₪ לילד (3-18),  משך סיור העששיות הוא שעה ורבע, יש להגיע לרכבל 10 דקות לפני המועד. פעילות העששיות תלויה במזג האוויר וברישום מראש באתר. 

מידע נוסף באתר האינטרנט www.rosh-hanikra.com   או בטלפון: 073-2710100

צילום: ליאת הלוי כהן

מאת שרית יוכפז

 

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות