יום שלישי, 1 במרץ 2022

פסטיבל "זירות תרבות" המתקיים ביוזמת המשרד לירושלים ומורשתו באמצעות הרשות לפיתוח ירושלים, מאת שרית יוכפז

 

זריקת המרץ לתיירות ולעסקים הירושלמים:

שלושה סופי שבוע ועשרות "זירות תרבות"

לאחר שספגה מכה קשה כלכלית קשה בתקופת הקורונה, העיר ירושלים מפיחה חיים בתיירות המקומית ובעסקים הקטנים והבינוניים בפסטיבל המארח בשישה מוקדי פעילות שונים בעיר בכל שבוע- 21 מופעים שונים בו זמנית לאורך שלושה סופי שבוע ( 24-25/2, 3-4/3, 10-11/3).

פסטיבל "זירות תרבות" המתקיים ביוזמת המשרד לירושלים ומורשתו באמצעות הרשות לפיתוח ירושלים, חורט על דגלו את התרבות כגשר לאחדות וכמרחב בטוח לביטוי של קבוצות שונות בחברה הישראלית ומטרתו להעניק בזירות התרבות השונות בעיר ביטוי ייחודי לאומנים מכל הקשת הישראלית. דווקא בתקופה בה מתחדדים הקשיים שאותה רבגוניות דתית, לאומית וחברתית מביאה עמה, האמנים המשתתפים, ביניהם גם אמנים עם מוגבלויות ייצרו יחד מפגשים חד-פעמיים בתחום המוסיקה, שירה, קולנוע, מחול, קולינריה, וידאו ארט, פיסול ומייצגים אומנותיים

זירות התרבות שהוקמו במערב העיר ובעיר העתיקה, אירחו בסוף השבוע האחרון אמנים ואמניות שמהווים חלק בלתי נפרד מפס הקול, התרבות, הטעמים והזהות הישראלית וימשיכו לארח גם בשני סופי השבוע הבאים. הנה טעימה של כמה מן הזירות על קצה המזלג:

·        תיאטרון ירושלים יארח את אהוד בנאי עם הג'יש - אהוד בנאי, ג'ורג' סמעאן וסאלם דרוויש במופע דו לשוני, ערבי- עברי, שמשלב בין שיריו הידועים של אהוד בנאי ובין שירי עם ערביים ושירים שכתבו יוצרים ערבים שונים.

·        נורית גלרון תארח את האנסמבל קוויטה וחצי בזאפה

·        באולם שלווה יופיע עמיר בניון בשיתוף פעולה ייחודי עם אומנית החול אולגה גולדסטר, לצד הופעה של שי צברי שיארח את הרקדנית והכוריאוגרפית לאה אברהם

·        בתיאטרון הקרון יפגשו השף ישראל אהרוני והפעם כ DJ , את אשת הקולינריה הילה אלפרט במפגש קולינרי חדש ומוזיקלי בשילוב וידאו ארט.

·        שלומי אלקבץ, במאי הסרט "מחברות שחורות" רונית אלקבץ, יתארח בהקרנה מיוחדת של הסרט שתיערך בסינמטק

·        הפייטן ליאור אלמליח יתארחו בבית הכנסת בן זכאי בעיר העתיקה ויארח את הפייטן אליה מויאל.  בבית הכנסת בן זכאי תופיע גם התזמורת האנדלוסית אלמוגרביה שתארח את יהודה שוויקי .

·        מוני מושונוב יופיע בסטנדאפ מרגש במוזיאון המקרא

 

על הפקת הפסטיבל הייחודי והמרתק אמונים: "בנדה הפקות" – אחת מחברות ההפקה המובילות בישראל. החברה מתמחה בהפקות אירועי ענק, פסטיבלים גדולים, אירועי תרבות, כנסים, ועידות ממשלתיות והפקות בסדר גודל לאומי. בראש החברה עומד מייסדה: יגאל בן דוד (בנדה (– מפיק בעל ניסיון עשיר של למעלה מ-30 שנה.
חברת מאיה פוגל הפקה וניהול תוכן בע"מ – פוגל היא מפיקה אשר מתמחה בניהול תוכן, ניהול אמנותי, הפקה ויזמות לגופים ציבוריים, ארגונים וחברות. בנוסף, היא יזמית שעובדת עם גופים רבים כגון מפעל הפיס, משרד אתרי מורשת ירושלים, משרד ההסברה, הסוכנות היהודית, משרד התרבות והספורט ועוד. היא מתמחה ביצירת שיתופי פעולה עם גופים שונים לרבות גופי תקשורת כגון קשת, רשת והתאגיד.


יועצים אמנותיים לפסטיבל:
אבשלום פולק
– שחקן, במאי וכוריאוגרף ישראלי, ענב רביץ ביקובסקי – יועצת ומנהלת אמנותית , יוסף קריספל – אמן, צייר וראש המחלקה לאמנות בבצלאל.

פסטיבל "זירות תרבות" הוא מפגן מסעיר של העושר התרבותי שבארצנו, של היופי שבגיוון ושל כוחה של היצירה האמנותית, על כל צורותיה ומקורותיה, לקרב לבבות.
                             

  לפרטים נוספים:

https://zirotarbut.itraveljerusalem.com/ אתר הפסטיבל

https://www.facebook.com/%D7%96%D7%99 עמוד הפייסבוק של הפסטיבל

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות