יום חמישי, 5 בינואר 2017

תערוכת התיירות הבינלאומית השנתית 2017 IMTM תתקיים ב-7-8 לפברואר בביתן 2 בגני התערוכה ותארח נציגים מכ-40 מדינות מאת: שרית יוכפז


תערוכת התיירות הבינלאומית השנתית 2017 IMTM 

תתקיים ב-7-8 לפברואר בביתן 2 בגני התערוכה 

ותארח נציגים מכ-40 מדינות


תערוכת התיירות הבינלאומית השנתית- 2017 IMTM - International Mediterranean Tourism Market, תיערך בפעם ה-23 בגני התערוכה בתל אביב בתאריכים 7-8 לפברואר 2017


לאחר שבשנה שעברה הגיעו כ-20,000 מבקרים לתערוכה, IMTM תתקיים השנה בביתן 2 החדש בגני התערוכה.
בתערוכה ישתתפו משלחות מכ-40 מדינות: בולגריה, רוסיה, רומניה, קפריסין, יוון, איטליה, סלובניה, אוסטריה, בלרוס, ספרד, קטלוניה, פינלנד, לפלנד, ליטא, צ'כיה, גאורגיה, ארה"ב, פורטוגל, מלטה, פולין, קירגיזסטן, הודו, קוריאה, הפיליפינים, נפאל, וייטנאם, סרי-לנקה, יפן, דרום אפריקה, טנזניה, בוטסואנה, מרוקו, אקוודור, פנמה ועוד.
תערוכת התיירות הבינלאומית צברה תאוצה בשנים האחרונות והפכה לאירוע הדגל של ענת התיירות היוצאת והנכנסת בישראל. השינוי במיקום והמעבר לביתן 2 נבע מגידול בכמות המשתתפים והרצון שפר ולחדש את נראות התערוכה והאפשרויות למציגים. ביתן 2 הוא חלל חכם, וורסטילי, בשטח כולל של כ-6,000 מ"ר ובגובה 20 מטר.  
לדברי אייל שמואלי, מו"ל I.T.N ומיזמי תערוכת IMTM: "אנו גאים להמשיך ולקיים זו השנה ה-23 את תערוכת התיירות הבינלאומית שצברה מוניטין בענף התיירות הן בעולם והן בישראל. התערוכה מהווה חוט מקשר עבור מקבלי החלטות, אנשי עסקים, ספקים וצרכנים. בשנים האחרונות התערוכה הפכה למפגש 'נטוורקינג' מרכזי בתעשיית התיירות בו מתבצעות עסקאות, נחשפים היעדים הטרנדיים הבאים ומוצגים החידושים הטכנולוגיים שמעצבים מחדש את פני תחום התיירות. לתערוכה חשיבות רבה עבור תעשיית התיירות העולמית וכן למדינת ישראל המארחת ואנו מתכבדים לקיים אותה גם השנה".
IMTM הוא האירוע השנתי והוותיק של ענף התיירות בישראל ונערך על ידי חברת "ארטרא" בע"מ וחברת Israel Travel News, בשיתוף משרד התיירות ומתקיים בחסות התאחדות המלונות בישראל, לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, העמותה לתיירות ת"א-יפו, חברת אל-על, ערוץ הטיולים והתאחדות סוכני הנסיעות בישראל.
IMTM מיועד לכל העוסקים בענפי התיירות השונים - תיירות פנים, תיירות נכנסת וכן מדינות וגורמי תיירות מחו"ל. בתערוכה משתתפים דרך קבע מגוון רחב של מציגים ישראלים: עמותת תיירות מכל רחבי הארץ, חברות תעופה, מלונות, חברות להשכרת רכב, חברות ספנות, ספקי שירותים ואטרקציות מסוגים שונים בתחום התיירות. התערוכה כוללת מפגשים וכנסים מקצועיים נלווים ותכנית לסוכנים מוזמנים, במסגרתה מגיעים ליריד מאות מקבלי החלטות מרחבי העולם המשווקים את ישראל כיעד תיירותי.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות