יום שישי, 9 במאי 2014

המקום שלי במושבה -בזכרון יעקוב חדרי אירוח נעימים ומומלצים מאת: שרית יוכפז

המקום שלי במושבה
 מומלץ-המקום שלי במושבה                      

                 


תמונה: ‏התעוררנו לבוקר שטוף שמש נפלא <3
מתארגנים לטיול מודרך במושבה הוותיקה.
המקום שלי במושבה‏
המקום שלי במושבה -חוויה מובטחת לקחת פסק זמן ולצאת לטייל לזכרון יעקוב. בת שלומה ובית חנניה.ש
ובמושבה ה זיכרון יעקב , אם אתם המחפשים שקט מההמולה היומיומית שבעיר הגדולה,


תמונה: ‏אחרי החגים... מנוחה <3
המקום שלי במושבה‏


חמישה חדרי אירוח מפנקים ברוח מקימי הישוב:
חדר הברון רוטשילד, חדר שרה אהרונסון, חדר הרב יעבץ, חדר אהרון אהרונסון וחדר 

אהרונסון רבקה 
  המקום שלי במושבה

ונינוחה, ג'קוזי פינתי גדול, טלוויזית LCD בכבלים, מטבחון חדיש עם מקרר, מיקרוגל, קומקום חשמלי, פלטה ומייחם שבת, כלי אוכל ומצרכים להכנת שתייה חמה, פינת אוכל, חדר מקלחת, חלוקי רחצה, סבונים ונעלי ספא.מתאים גם לציבור דתי. יש בית כנסת באיזור
                      

מוזמנים להצטרף לחוויה ! 
ב"המקום שלי במושבה" כל חדר מעוצב ומאובזר עד לפרט הקטן עם דגש על אסתטיקה ונוחות
הכל על מנת להביא לכם את החופשה השקטה והמרגיעה אותה חיפשתם.
.בהנהלת יוסי .שרות אדיב ומפנק  עם ארוחת בקר מפנקת.חדרים ממוזגים עם ג'קוזי. ומרוהטים בטוב טעם .  אם חשקתם בחופשה רומנטית מומלץ .ביליתי לילה במקום .כיף אמיתי שלווה ורוגע .משם במרחק הליכה רגלי  תוכלו לצאת לטיול וקניות ובילוי במסעדות   ובפאב שכונתי  אצל כפיר-בהוט  באק.
תמונה: ‏בשלל צבעי הטבע המרגיעים של זכרון יעקב, מתארגנים ב המקום שלי במושבה  לארוחת בוקר זוגית מפנקת <3‏תמונה: ‏יום רביעי קסום בזכרון יעקב... 
מוזמנים להתפנק אצלנו המקום שלי במושבה <3‏


במסעדת הדובים הטעימה במדרחוב זכרון יעקוב. לבקר בגן הנדיב 
בקרתי "מומלץ בחום לצאת לחופשה רומנטית "במקום שלי במושבה. . -

תמונה: ‏בוקר טוב חברים :-)
נושמים את האוויר הנקי והצונן של הבוקר ב המקום שלי במושבה <3  
שבוע נפלא!‏



פלפון להזמנת חדרים:מומלץ .054-2342947 

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות