יום רביעי, 5 ביולי 2017

השף גיא פרץ השיק אמש בהרצליה פיתוח במתחם spaces באירוע חגיגי ויוקרתי את המיזם הקולינרי החדשני של אוכל על גלגלים לאירועים/מאת: שרית יוכפז



השף גיא פרץ השיק אמש בהרצליה פיתוח במתחם  spaces  באירוע חגיגי ויוקרתי את המיזם הקולינרי החדשני של אוכל על גלגלים לאירועים. 




חברת ה-food truck company  הגדולה בישראל המכילה כ- 12 מיזמים של אוכל על גלגלים. מדובר במסעדות שף ניידות המגיעות לאירועים  ומותאמות במיוחד לקונספט האירוע.  בין המיצגים שהוצגו באירוע טברנה יוונית על גלגלים -מטבח אמריקאי –משאית הקינוחים ומתוקים וכן מסעדת שף שוק  המציעה אוכל מחומרי גלם טריים טבעיים בסגנון שוק– כל משאית מעוצבת ומאובזרת בסגנון הייחודי לה. בין הנוכחים באירוע הגיעו מנכ"ל ענני תקשורת - שרון למברגר-

 ראש עיריית הרצליה מר משה פדלון- ראש עיריית צפת מר אילן שוחט 

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.

 איש הביטוח רני גלוגאו וכן מנכ"ל קניון עזריאלי חיפה מר עופר שביט ועוד מנכלים נוספים של חברות עסקיות מובילי דעת קהל ועיתונאים רבים אשר באו להתרשם מהמיזם הקולינררי הססגוני הצבעוני והמקורי של השף גיא פרץ. 




המיזמים מותאמים לאירועים עסקיים  של חברות וארגונים– דוכנים בשווקים- פסטיבלים שונים וכן אירועים פרטייים ואישיים ואירועי קונספט יחודיים.

השף גיא פרץ  היועץ הקולינרי של המיזם לא בכדי זכה לכינוי 'השף המתחדש' כי הוא ידוע כמי שתמי מקורי יצירתיו ממציא עצמו מחדש: 
הוא בן 40 השנה, דור שלישי למשפחה של שפים ובשלנים ובמהלך 25 שנות פעילותו בענף הקולינריה הוא הקים וניהל למעלה מ-200 מיזמים קולינריים במסעדות וגני אירועים בארץ ובעולם. גיא הוא קפטן נבחרת השפים הישראלית זה מספר שנים ובעל 13 מדליות זהב בינלאומיות וידוע כמי שהתחיל את הז'אנר של מסעדות שף בבתי מלון. גיא חתום על 4 ספרי בישול רבי מכר ובקרוב יוציא את הספר החמישי פרי עטו.




גיא השיק אמש חוויה  עסקית וקולינרית חדשה לגמרי  של food truck company עם קונספט קולינרי חדשני שמתכתב בין היתר עם הטרנד היווני החזק שישתלט על ישראל בקיץ הקרוב. מדובר במיזם "טברנה אקספרס" שיביא את החוויה היוונית האותנטית לסועדים במתכונת של דוכנים בשווקים ומרכזי קניות ברחבי הארץ לצד קייטרינג נייד לאירועים. הטברנה אקספרס תפעל בדוכנים מעוצבים בסגנון יווני אותנטי ובמתכונת של מטבח פרונטלי

 (בישול לעיני הסועדים) עם תפריטים עשירים (חלבי/בשרי) המבוססים על חומרי גלם טריים ואיכותיים. לצד הטברנה הושקו עוד מיזמי food truck דוגמת גריל אמריקאי, מסעדת שף של קינוחים ומתוקים וכן מסעדת שף שוק . 
המיזמים כולם צבעוניים קייציים עשירים במאכלים מגוונים ומורכבים ממתכונים פשוטים וקלים להכנה באיכויות גורמה כמיטב המסורת של השף גיא פרץ.




מומלץ.
מאת: שרית יוכפז כתבת ועורכת ראשית.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות