יום חמישי, 30 בינואר 2014

קלאב מד מציעה במיוחד לחופשת הפסח חופשות חלומיות ואודות קלאב מד מאת: שרית יוכפז



קלאב מד מציעה במיוחד לחופשת הפסח

הדרך המושלמת לחגוג את החג עם חופשות חלומיות ואקסקלוסיביות 

במגוון יעדים אקזוטיים
מי טורקיז צלולים  חול לבן ודקלים מוריקים המהווים תפאורה מושלמת לחופשה אקזוטית מפנקת, המאפשרת לשכוח מהכל ולהתנתק מהיום יום לשבוע של שכרון חושים ביעד קסום






בין אם זו חופשה זוגית רומנטית או חופשה משפחתית, חבילות "הכל כלול" פרימיום של קלאב מד מאפשרות לכל אחד למצוא את מבוקשו מתוך מגוון רחב של פעילויות נופש, ברגיעה מוחלטת על חוף הים מול אופק הנמתח עד אין סוף, לצד השתתפות בפעילויות ספורט שונות יבשתיות או ימיות, כגון: צלילה מתחת למים, שיט מפרשיות, טרפז, גולף, יוגה או טיולים רגליים מסביב למועדון.

לאוהבי החיים הטובים, מציעה קלאב מד מסעדות גורמה עם מאכלים אותנטיים מקומיים לצד מטבח בינלאומי, ספא יוקרתי עם מגוון טיפולי בריאות ויופי מפנקים. 



למשפחות עם ילדים, קלאב מד מציעה מסגרות ייחודיות לילדים בגילאים שונים, בהן יוכלו ללמוד, לחקור וליהנות משפע של פעילויות המותאמות לגילם.
Punta Cana, הרפובליקה הדומיניקאנית, 4 קלשונים:
 על האי היספניולה, בין הים הקאריבי והאוקיינוס האטלנטי, בין גנים פורחים הגובלים ברצועת חוף קסומה באורך 600 מטר, ממוקם המועדון בדירוג 4 קלשונים עם מתחם יוקרה של 5 קלשונים. המועדון מציע מתחם אקסקלוסיבי עם בריכת אינסוף בלעדית הצופה לים, שירותי קונסיירז', סוויטות משפחתיות מפוארות וטיפולי ספא מפנקים לצד מגוון עצום של פעילויות ספורט, ערבים באווירת לאונג' ומסגרות מותאמות לילדים מגיל 4 חודשים.
יציאה ב-6.4.14, החל מ-2470 אירו
La Plantation d'Albion, מאוריציוס, 5 קלשונים:
באוקיינוס ההודי, ממערב לאי מאוריציוס, בין ההרים למישור החוף, מוקף בצמחיה טרופית שופעת, ממוקם המועדון בדירוג 5 קלשונים, המציע בריכה שקטה, פינוקי ספא וסוויטות מרווחות ומעודנות הצופות לים או להר. מסגרות מותאמות לילדים החל מגיל שנתיים, יציעו פעילויות ספורט או היכרות לעולם החי המרתק באזור, ויעניקו לילדיכם זכרונות מתוקים.
תאריך יציאה 10.4.14, החל מ-3250 אירו
למעוניינים בחופשת פסח ביעד קרוב, קלאב מד מציעה טיסות ישירות לניס שבצרפת ואנטליה שבטורקיה, למועדונים הכוללים מגרשי גולף צמודים ומגוון טיולים לגילוי האזור:


Opio en Provence, צרפת, 4 קלשונים:
תאריך יציאה: 8.4.14, החל מ-1285 אירו
Belek, טורקיה, 4 קלשונים:
תאריך יציאה: 6.4.14, החל מ-1230 אירו
Palmiye, טורקיה, 4 קלשונים:
תאריך יציאה: 13.4.14, החל מ-1340 אירו

לפרטים והזמנות -035142212 או באתר  www.clubmed.co.il



אודות Club Med:
Club Med, הינו תאגיד צרפתי המפעיל מועדוני נופש הפרושים ברחבי העולם, לרוב במקומות אקזוטיים וייחודיים.
Club Med, הינה חלוצת הקונספט של "הכל כלול", המועדון הראשון של הרשת נפתח בשנת 1949 על ידי המייסדים היהודים: ז'רארד בליץ הבלגי וז'ילברט טריגאנו הצרפתי.
המועדון הראשון שנפתח היה בחוף הים באי הספרדי מיורקה תחת הקונספט המהפכני "לטפח אהבה לפעילויות באוויר הפתוח תוך אימון גופני וספורט".
חופשה עם Club Med הינה הפיתרון האידיאלי עבור משפחות, זוגות ויחידים בכל רחבי העולם. מיקומי המועדונים והסוגים הרבים מאפשרים להציע מגוון חופשות פרימיום מחופים טרופיים חוליים באיים הקריביים ועד אתרי סקי ומועדוני שמש בחורף.
כל מועדון מספק חבילת שירותים ופעילויות הכלולה בחוויית הנופש במסגרת המלאה ביותר שניתן לקבל; טיסות ישירות, חדרי אירוח מאובזרים, מסעדות גורמה, בריכה, פעילויות ספורט, מופעים, טיולים וסיורים תיירותיים מרהיבים. לצד כל האטרקציות הללו מוצע מדריך אישי ומקצועי עבור כל פעילות. בנוסף, מועדוני הנופש של Club Med מציעים למשפחות מסגרות ייחודיות לילדים, בו הילדים עוברים הדרכות חינוכיות מהנות ומעצימות עם מדריכי ילדים מוסמכים.

נכון להיום, לחברה 80 מועדוני נופש הפרוסים ברחבי העולם; אירופה, אפריקה, מזרח תיכון, צפון אמריקה, מקסיקו, האיים הקאריביים, דרום אמריקה, אסיה, אוסטרליה, אוקיינוס הודי ואוקיינוס השקט. המועדונים מוצעים ברמת 3 קלשונים, 4 קלשונים ו-5 קלשונים ובמועדונים מסויימים כוללים גם ווילות יוקרתיות ובקתות שלה מפנקות.מומלץ

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות