יום רביעי, 28 באוקטובר 2015

שבוע הקולנוע הקוריאני בישראל: פסטיבל הקולנוע הקוריאני ייפתח ב-2 לנובמבר 2015 ויימשך עד ה-6 לנובמבר 2015. מאת: שרית יוכפז


שבוע הקולנוע הקוריאני בישראל: פסטיבל הקולנוע הקוריאני ייפתח ב-2 לנובמבר 2015 ויימשך עד ה-6 לנובמבר 2015.  

פסטיבל הסרטים הקוריאני

במסגרת הפסטיבל יוקרנו 3 סרטים נבחרים שוברי קופות של תעשיית הקולנוע הקוריאנית בהקרנת בכורה בישראל.

הסרט שיפתח את אירועי הפסטיבל הוא "הטנור", המבוסס על סיפורו האמיתי של זמר האופרה הדגול, בה ג'ה צ'ול (Bae Jae-cheol) ומאבקו במחלת הסרטן.  הסרט יוקרן ב-2 בנובמבר בשעה 20:30 בסינמטק בתל אביב. ג'ה צ'ול יגיע במיוחד לטקס הפתיחה של הפסטיבל.

פסטיבל הקולנוע הקוריאני יתקיים בסינמטקים בתל אביב וירושלים. לפסטיבל השנה נבחרו 3 סרטים ממיטב היצירה הקוריאנית: סרט הפעולה התקופתי "האדמירל: זרמים גועשים", שהפך לסרט הקופתי ביותר בתולדות קוריאה (שיא של כ-17 מיליון צופים); "שיר הלל לאבי" (כ-14 מיליון צופים), אפוס היסטורי על קוריאה משנות החמישים ועד לימינו וכאמור "הטנור".

הפסטיבל, המאורגן על ידי שגרירות קוריאה בישראל ומועצת הקולנוע הקוריאני - מתקיים במסגרת אירועי תרבות לציון 53 שנה לכינון היחסים הדיפלומטיים בין קוריאה לישראל.  פסטיבל הקולנוע הקוריאני מתקיים בישראל מאז שנת 2007 וזאת על מנת לאפשר לציבור בישראל להכיר את תעשיית הקולנוע הקוריאני, אשר זוכה בשנים האחרונות לשגשוג חסר תקדים כאחת מהתעשיות המובילות והחדשניות בעולם. עם יבול יוצא דופן בקנה מידה עולמי של יותר מ-100 סרטים בשנה ממשיכים הסרטים הקוריאנים להוביל את רשימת שוברי הקופות במדינתם. תעשיית הקולנוע הקוריאני אף נפתחת לעולם. לאחרונה החלו חברות אמריקניות לצלם סרטים בקוריאה ונחתם הסכם לשיתוף פעולה עם תעשיית הקולנוע הסינית.

שגריר קוריאה בישראל, לי גון-טה: "פסטיבל הקולנוע הקוריאני מהווה הזדמנות עבור הצופים בישראל ליהנות מהטעמים האומנותיים הייחודיים של הקולנוע הקוריאני ולהכיר את קוריאה ותרבותה. הקולנוע הוא מהסוגות המובילות של הגל הקוריאני והתרבות הקוריאנית, שכובשת לבבות רבים ברחבי העולם".

רון פוגל, מנהל אמנותי של הפסטיבל: "תעשיית הקולנוע הקוריאנית ממשיכה לשמור על מעמדה כאחת התעשיות החדשניות והמגוונות בעולם. הסרטים שנבחרו מייצגים את העוצמה והאיכות של הקולנוע הקוריאני, שלא מפסיק לרגש".
image

בתמונות המצורפות: 
הטנור, בה ג'ה צ'ול ןהסרט "האדמירל: זרמים גועשים".
באדיבות שגרירות קוריאה בישראל 

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות