יום שלישי, 23 באוגוסט 2016

פסטיבל בת-ים הבינלאומי לתיאטרון ואמנות רחוב מאת: שרית יוכפז


מיצג.
פסטיבל בת-ים הבינלאומי לתיאטרון ואמנות רחוב הותיק והמצליח מציג תוכנית מרהיבה במסגרת חגיגות ה 90 של בת-ים.
 שלושה ימים צבעוניים ועוצרי נשימה בסוף אוגוסט בטיילת בת-ים הציורית, הכניסה לכל המופעים - חופשית!
848x3249
דגי ענק מעופפים, ליאנדרה - הליצן המפורסם בעולם שיגיע לארץ עם מופע חדש, מופעי אקרובטיקה ותאטרון רחוב, מיצגים מרהיבים, שורה של בכורות לאמנים ישראליים מובילים, ריקודי עם באוזניות והמשך המסורת שהחלה בשנה שעברה: מתחם קמפינג מפנק בחוף הריביירה של בת-ים, אחד החופים היפים בארץ.

24-27/8 טיילת בת ים
Tomer Foltyn | Corporate Event Photography | 050-5810058 | http://tiny.cc/TomerTF

הפסטיבל הבינלאומי בניהולו האמנותי של אמיתי יעיש בן אוזיליו הוא אחד הפסטיבלים העשירים והמוערכים בארץ. בסוף אוגוסט יתקיים הפסטיבל ה - 19 ויהפוך את המרחב הציבורי היום יומי של בת-ים לחגיגה של חושים, צבע, קצב, סקרנות והומור. הפסטיבל מושך אליו מדי שנה קהל רב של מבקרים בכל הגילאים מרחבי הארץ, למעלה מ 60,000 מבקרים נהנו בו בשנה שעברה והוא זוכה לתהודה בינלאומית. בשנה שעברה הגארדיאן הבריטי פירסם תמונות מהפסטיבל ומנהליו הוזמנו לדבר על אמנות במרחב הציבורי בכנסים ברחבי העולם. החל מהשנה שעברה מציע הפסטיבל מתחם קמפינג מיוחד שמאפשר למשפחות מכל קצוות הארץ להנות מחוף הים היפייפה והמטופח של העיר.

#alt
הפסטיבל מציג למעלה מ 30 מופעים מקומיים ובינלאומיים של תאטרון, קרקס, מחול, ליצנות, אקרובטיקה, מיצגים, תהלוכות מוזיקה ועוד, הכניסה לכל האירועים חופשית. בפסטיבל יתארחו קבוצות ואמנים בינלאומיים מהשורה הראשונה בעולם ביניהם: Plasticiens Volants (צרפת) שיציגו דגי ענק מעופפים, הליצן המפורסם Leandre הספרדי עם המופע החדש שלו Iceberg, מופע עמוד סיני מרהיב של Circ Panic, עכברושי הענק של קבוצת Campi Qui Pugui Productions ועוד.

לצד אלו יעלו בכורות ישראליות רבות ביניהן: "זוג" מופע אקרובטיקה של מערכת יחסים, ״ג'ונגל אורבני" מחול עם תלבושות מרהיבות של עדר חיות, קבוצת סטנגה מעלה את "גמר גביע" ומחזירה את משחק הסטנגה השכונתי לשכונה! קבוצת אלומיניום עטורת הפרסים לראשונה במופע רחוב, בת-ים ארכיון - מיצב ארכיוני המציג אוספים ייחודיים ומקומיים מהעיר במסגרת חגיגות ה 90 ועוד.


פסטיבל בת ים הבינלאומי לתאטרון ואמנות רחוב
ד׳, ה׳, 24,25/8 בין 19:30 ל 23:00,  מוצ"ש, 27/8 בין 20:30 ל 24:00, טיילת בת ים

לצד ההשקעה חסרת התקדים באמנות ותרבות, הפסטיבל מקדם אג׳נדות חברתיות ומעורובות בקהילה. הפסטיבל ממשיך את המסורת שהחלה בשנה שעברה ויצרף לשורותיו אנשים עם מוגבלויות תושבי בת-ים על כסאות גלגלים ממונעים שיאיישו עמדות מודיעין ניידות. כמו כן, יתקיים שיתוף פעולה עם גרעין אנ"ת (אמנות נותנת תרומה) - רשת של אמנים חברתיים מצויינים בתחומים שונים שעובדים עם בני נוער דרך תנועת הצופים שייקחו השנה חלק בפסטיבל ובפעילויות השונות. בנוסף, לרגל חגיגות ה-90 לעיר פנתה עיריית בת-ים לרשויות וערים בכל רחבי הארץ והזמינה את תושביהן להתארח ללא תשלום בשטח הקמפינג על חוף ימה של בת-ים.
מומלץ.
מאת: שרית יוכפז עורכת ראשית.
sarit0404@yahoo.com

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות