יום רביעי, 5 באוקטובר 2016

ארועים: סוכות מון אמור-פסטיבל צרפת בנתניה עיר ימים פסטיבל .לגו לנד הגדול בצפון מאת: שרית יוכפז






                                 מסלול מכשולים נוחת בישראל
LEGION RUN

 המסלול האקסטרימי ביותר בעולם מגיע לראשונה לישראל!

25 טון קרח, 200 קילומטר של חבלים, עשרות מכולות ומעל ל- 200 טון ציוד שאמורים לנחות בארץ היישר מפריז ואתונה.
לראשונה בישראל ובהשקעה של כ- 3 מיליון ש"ח, אירוע ה- LEGION RUN הבינלאומי נוחת בישראל ליום אחד בחודש אוקטובר הקרוב, במטרה לאתגר את אוהבי הריצה והאקסטרים בשילוב אתגרים פיזיים וחשיבה יצירתית.

Legion run החלה בפעילותה לפני מספר שנים, נחשבת לשם דבר וסוחפת אחריה את חובבי הספורט האקסטרימי ברחבי העולם ומותאמת לקבוצות, משפחות ויחידים. המסלולים בתחרות עוצבו תוך מתן דגש על בטיחותם של המשתתפים ובמטרה לספק חוויה קבוצתית מהנה ובלתי נשכחת לחתך גילאים רחב, החל מגיל 16. המסלול התקיים בשנים האחרונות באופן זהה בעשרות מדינות רבות ברחבי העולם.

זחילה והתפלשות בבוץ זה כבר פאסה, מתברר כי ריצת קפיצה על גגות רכבים ושחיה בגושי קרח זה הדבר הבא. Legion Run מתקיים לאורך מסלול של כ- 5 ק"מ, מיועד לקבוצות ומציב למעלה מ- 30 מכשולים שיאתגרו את המשתתפים: שחייה במי קרח, טיפוס וקפיצה על גגות רכבים, זחילה במנהרות צפופות ללא דרך חזרה, מגלשת מים תלולה שתזרוק אתכם לבריכה בוצית, טיפוס על חבל של 5 מטרים וירידה של 5 מטרים בעמוד כבאים, חציית נחל על קורות עץ חלקלקות ומכשולים רבים נוספים שיאתגרו את הגבולות הפיזיים והמנטאליים. זהו ספורט קבוצתי שמטרתו ללכד, ליהנות ולגרום לכל אחד להגיע לקצה גבול היכולת הפיזית שלו.


מסלול האקסטרים ייערך ב- 14.10.2016 בצוק מנרה.
להרשמה ופרטים נוספים: http://legionrun.com/he/about



פסטיבל לגו לנד הגדול בצפון

בחול המועד הקרוב בונים לא רק סוכות. פסטיבל הלגו מגיע לשער הצפון ומזמין אתכם להדגים את כישורי ההרכבה שלכם וליהנות משלל סדנאות הרכבה יצירתיות.

משחק הלגו המוכר והידוע הפך כבר מזמן לקאלט ובכל העולם ידוע כי יצירות לגו אינן רק משחק ילדים אלא אמנות של ממש. שער הצפון מזמין אתכם לגלות את אמן הלגו הגלום בתוככם בפסטיבל הלגו שיחול בחול המועד סוכות, עם חמישה מתחמים שונים. כל מתחם בפסטיבל יעסוק בפעילות לגו אחרת בניהם: מתחם לגו city בו תוכלו לקחת חלק בבניית שוטר ענק מלגו, מתחם לגו nexo בו תתקיים תחרות קבוצתית בבניית סמלים ואבירים, מתחם לגו friends יקיים סדנאות להכנת תיקי לגו, קופסאות ופינות איפור כמובן מלגו, מתחם לגו לקטנטנים ועוד. למבקרי הפסטיבל יחולקו מתנות לגו מדליקות ביניהן ערכות לגו, פוסטרים מארזי לגו לקטנטנים ועוד.


פסטיבל הלגו יתקיים בחו''ל המועד סוכות
בתאריכים 18-20/16
שעות11-14, 16-19


הכניסה חופשית
קניון שער הצפון, דרך חיפה 30, קרית אתא





בחול המועד סוכות מבלים עם כל המשפחה ברובע היהודי בירושלים מבלי לקרוע את הכיס
להיפגש עם עולי הרגל בין כתלי הרובע היהודי; להתפעל מיופייה של העיר עם תצפית עוצרת נשימה; לקחת חלק בפסיפס החברתי הראשון; לבנות את הכותל מאבני ספוג ענקיות
חול המועד סוכות 18-24.10.2016 ברובע היהודי בירושלים

החברה לשיקום ופיתוח הרובע היהודי בעיר העתיקה בירושלים מזמינה את הקהל הרחב, משפחות, מבוגרים וילדים, לעלות לרגל בחול המועד סוכות, לבקר באתרי הרובע היהודי וליהנות מחוויה משפחתית בין סמטאות העיר העתיקה ובין אבני הדרך מלאות הרגש וההיסטוריה, עליהן פסעו מלכי ונכבדי העיר.

קארדו – סיור תיאטרלי מודרך עם שחקן מלווה ייצא בימים ג' ד' ה' במהלך חוה"מ מרחבת הקארדו אל הפרבר ההרודיאני ועד למנורת הזהב הממוקמת ברחבה שמעל הכותל המערבי.
מחיר למשתתף – 20 ₪ כולל סיור וכניסה לפרבר ההרודיאני. הסיור יתקיים בשעות 11,13,15,17. יימשך כשעה וחצי ויתקיים בעברית.

בגן הארכיאולוגי – מרכז דוידסון, יוקרן סרט מרגש המתאר את חגיגות חג הסוכות בימי בית המקדש השני ובימינו,
בנוסף יהנו הילדים מפעילות חווייתית של כתב חידה בגן הארכיאולוגי- מרכז דוידסון ומבניית הכותל מאבני ענק.

בית הכנסת החורבה המפואר ייפתח לקהל המבקרים ויחשוף את ארון הקודש הגבוה בעולם, ציורי הקיר הצבעוניים ואת התצפית המרהיבה והגבוהה בכיפתו של בית הכנסת, המשקיפה על כל העיר העתיקה וירושלים. לצידו של בית הכנסת תבנה סוכת ענק מרהיבה להנאת המבקרים.

הבית השרוף יציג לקהל המבקרים את חדריו במיצג מרגש המספר את תלאות משפחת הכוהנים.
בנוסף, יוזמנו המבקרים להתפעל מבתי הכוהנים מימי בית שני, בתי פאר רחבי מידות, כלי הגשה מפוארים, שעוני שמש ומקוואות אשר יאפשרו לקהל הצצה לחייהם של עשירי העיר באותם ימים.

כמו כן מוזמנים המבקרים להתרשם ממיצג הפסיפסים החדש שהוצב לאחרונה ברחבת הקארדו, לקחת חלק בהיסטוריה ולהניח אבן בפסיפס החברתי הראשון בישראל, בדגם העיר ירושלים. בנוסף, יוקרן ברחבת הקארדו סרט קצר המספר על אמנות יצירת הפסיפס במקום.
אירועי חול המועד סוכות ברובע היהודי בירושלים
מדי יום בין השעות: 10:00-19:00, במחיר מוזל של 40 ₪ למבוגר, 30 ₪ לילד, וכרטיס משפחתי
(זוג ללא הגבלת ילדים, על פי תעודת זהות) במחיר מיוחד של 160 ₪. סיור תיאטרלי 20 ₪ למשתתף.
ניתן לתאם סיורים מודרכים בעברית ובאנגלית למסע מרתק במבנים העתיקים, או לשכור מכשיר הדרכה קולי לסיור עצמי ברחבי הרובע היהודי ובאתריו בתשלום סמלי.

כרטיסים לאירועי חוה"מ ניתן לרכוש מראש באמצעות אתר האינטרנט של החברה לפיתוח ושיקום הרובע היהודי
www.rova-yehudi.org.il ,או במוקד התיירות בטלפון4987*

במהלך ימי חוה"מ סוכות ניתן לקבל מידע, מפות ופרטים נוספים במרכזי המידע של החברה לשיקום ופיתוח הרובע היהודי בירושלים שיהיו פתוחים לטובת ציבור המבקרים והמטיילים.

                                                                                                       סוכות מון אמור-פסטיבל צרפת
בעיצומי החגים בין כל הארוחות, המתנות וה"חופשים",  עולה החשק לקפוץ לרגע לנוף אחר. או ליתר דיוק, לנוף הצרפתי. בחו''ל המועד סוכות הקרב "פסטיבל צרפת" מזמין אתכם לחגוג את החג בסגנון צרפתי בין השיק הפריזאי ונופי הפרובאנס בעיר ימים. בין הפעילויות הצלילים והריחות ייהנו המבקרים משלושה מתחמי הפעלה: רחוב האופים בפריז שיתמלא בריחות בעזרת הילדים שיאפו בעצמם קרואסונים מתוקים מבצק סוכר, רחוב הגננים בפרובאנס אותו יעטרו עציצי חרס מצוירים בידי הילדים והמבקרים שאותם יוכלו לקחת גם הבייתה יחד עם זרעים לשתילה, ומתחם החוף הפרובנסיאלי שיגיע עד ל"עיר ימים" ובו משחקי פינקול- כדורת חופים, עמדות דיג ומשחק volleyball חופים צרפתי.
פסטיבל צרפת כולל תפאורת נוף מרהיבה שתיצור לכל המשפחה חוויה בלתי נשכחת . הפסטיבל כולל פעילויות כיפיות במיוחד ומעשירות בעלות ערך מוסף וחוויה חינוכית בלתי רגילה.
הפעילות תתקיים:
החל מה 18/10/16 ועד- 20/10/16
חול המועד סוכות
בשעות 11:00-14:00 ו- 16:00 עד 19:00

קניון "עיר ימים" רח' בני ברמן 2, נתניה
09-7738740

הכניסה חופשית!
מסלול מכשולים.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות