יום ראשון, 2 בספטמבר 2018

בכירי התיירות מהעולם מדברים על עתיד התעשייה במסגרת ועידת תל אביב ה-9 לחדשנות בערים: מאת: שרית יוכפז


במסגרת ועידת החדשנות בערים של עיריית תל אביב-יפו יידונו כמה מהטרנדים והתהליכים האסטרטגיים המשפיעים על תעשיית התיירות בעולם: שיווק ערים באמצעות בינה מלאכותית; תיירות חכמה כמנוע צמיחה; ההיערכות למשחקים האולימפיים בפריז 2024, תיירות גאה; תיירות חופים חכמה -  אלו הן רק חלק מהסוגיות שידונו בוועידה על ידי בכירי תעשיית התיירות העולמית

·       בין הדוברים: פנלופה קומיטס, סגנית ראש עיריית פריז ; פראנס ואן-דר אבארט, מנכ"ל סוכנות השיווק והתיירות של אמסטרדם; בורקהארד קיקר, מנכ"ל חברת VisitBerlin; מיגל סנז קסטדו, מנכ"ל סוכנות התיירות של מדריד ; ועוד אורחים נוספים מהעולם.

ועידת תל אביב-יפו ה-9 לחדשנות בערים, שעורכת עיריית תל אביב-יפו, הינה הועידה הבין-לאומית המובילה בתחום החדשנות העירונית בישראל. הועידה תתקיים השנה ב4 בספטמבר במוזיאון ת"א לאומנות, כחלק מפסטיבל החדשנות -DLD תל אביב. בוועידה ישתתפו כ-100 דוברים שייקחו חלק ב-7 מסלולי תוכן ובהם: תיירות, ערים חכמות, מזון וחוסן, תזונה בריאה ובת קיימא, ערים יצירתיות ועוד.

במסלול התיירות של הועידה יתקיימו פאנלים בהשתתפות בכירי תעשיית התיירות בערים הגדולות ביותר באירופה שיעסקו במגוון נושאים. בין הדוברים: פנלופה קומיטס - סגנית ראש עיריית פריז שתרחיב על היערכות העיר לאירוח המשחקים האולימפיים ב-2024; פרנק ואן דרלן - סגן נשיא ארגון InterPride שיספר על תרומת התיירות הגאה לערים; אובה  בקר - סגן ראש עיריית פרנקפורט יספר על תרומת תיירות הכנסים לכלכלת עירו; חירט אודו - ראשת תחום שיווק אסטרטגי באמסטרדם על ההתמודדות של אמסטרדם עם גלי תיירות גדולים; פראנס ואן-דר אברט - מנהל סוכנות השיווק והתיירות של אמסטרדם על שימוש בבינה מלאכותית בשיווק ערים; אמיר הלוי – מנכ"ל משרד התיירות של ישראל על ההצלחה בקמפיין השיווק של ירושלים ותל אביב; בורקהארד קיקר - מנכ"ל חברת VisitBerlin על תיירות דיגיטלית בבירת גרמניה; מיגל סנז קסטדו - מנכ"ל סוכנות התיירות של מדריד על התיירות החוזרת למדריד; דוברים אלו הם חלק משורה של עשרות דוברים מ-150 ערים המשתתפים בועידה.

לאתר הועידה: www.telavivcitiessummit.com.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.

עקבו אחרי בגוגל+

התמונה שלי
מפיקה עורכת מגישה תוכנית רדיו ברדיו ליפס בימי רביעי מ10-12 בבוקר. "המלצות וראיונות" עםשרית יוכפז www/radiolips.com
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות